3.0 TDI wąż podcisnienia- problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 16:49
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
3.0 TDI wąż podcisnienia- problem
Drodzy użytkownicy, gdzie mam podłączyć ten długi wąż który wychodzi z trójnika od pompy vacu. Załaczam zdjęcie. Dodam, że kiedy zatykam ten wąż to klapka na silniku od egr sie zamyka, widać ją z góry obok filtra oleju.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
3.0 TDI wąż podcisnienia- problem
Więcej szczegółów proszę : jakie auto, model, rocznik, kod silnika.
3.0 TDI wąż podcisnienia- problem
Ten wężyk (nr 16) musi iść do elektrozaworu podciśnieniowego (oznaczonego nr 19) zamocowanego pod wspornikiem zawieszenia silnika z lewej strony (patrząc od strony kierowcy) tak jak na tym rysunku : http://images.neoriginal.ru/index.php?c ... d4f58e1ee1" onclick="window.open(this.href);return false;
a potem idzie poprzez rozgałęźnik na dwie poduszki silnika : http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... 3gYxAQ.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
a potem idzie poprzez rozgałęźnik na dwie poduszki silnika : http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... 3gYxAQ.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości