MK3 TDI, przygotowanie silnika do zimy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

MK3 TDI, przygotowanie silnika do zimy

Post autor: kupszczelisty » śr wrz 27, 2006 09:15

a tamtym roku w zimie był taki problem że auto paliło mi na 3 gary, wymieniłem wszystkie świece ale dalej było to samo, nie wiem co może być grane, może stycznik albo coś ?? Gdzie szukać tego problemu, jak to zdiagnozować ?



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » śr wrz 27, 2006 11:53

sprawdz przede wszystkim cisnienie na cylindrach



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr wrz 27, 2006 11:55

kanał 013 na rozgrzanym silniku....

dowiesz się co nieco nt stanu wtrysków i cylindrów poniekąd



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 27, 2006 12:39

cowboy pisze:kanał 013 na rozgrzanym silniku....

dowiesz się co nieco nt stanu wtrysków i cylindrów poniekąd

chyba ze ma problem z nastawnikiem to w kanale 013 bedzie mial zafalszowane dane.

u Skubixa robilismy pomiar przed czyszczeniem nastawnika (wyniki w okolicach -3.6) i po czyszczeniu (wyniki ok -0.6)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr wrz 27, 2006 13:39

Adamm pisze:chyba ze ma problem z nastawnikiem to w kanale 013 bedzie mial zafalszowane dane
co nie zmienia faktu że na początek zarzucić kanał 013 i zobaczyć czy wszystkie cylindry się mieszcza w normie ...czy przypadkiem jeden nie odstaje...

potem czyszczenie nastawnika, następnie mozna mierzyć ciśnienie w garach i wymieniać wtryski - może jeden leje ?



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr wrz 27, 2006 19:35

mam duuuze problemy z nastawnikiem



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 27, 2006 20:14

jeszcze nie wyczysciles nastawnika??


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr wrz 27, 2006 23:23

brak kabla i czasu :( masakra



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw wrz 28, 2006 02:55

szkoda ze do mnie masz tyle drogi :(


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości