Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
miales metalowa uszczelke czy zapakowales zwykla?moskitq pisze:no i przegiołem z ciśnieniem nowa uszczelka puściła po 500 km
a co to za strasznie mocne mody tam zapodales? zmieniales pompe albo turbo?moskitq pisze:uszczelki i te inne bo mody za mocne i silnik może nie wytrzymać
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- moskitq
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
- Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
- Kontakt:
zaprzal pisze:miales metalowa uszczelke czy zapakowales zwykla?moskitq pisze:no i przegiołem z ciśnieniem nowa uszczelka puściła po 500 km
a co to za strasznie mocne mody tam zapodales? zmieniales pompe albo turbo?moskitq pisze:uszczelki i te inne bo mody za mocne i silnik może nie wytrzymać
no nie przeginajmy ale zwiększyłem ciśnienie i dawke paliwa i uszczelka puściła
co sie okazało po zdjęciu głowicy uszczelka była zwykła i turbawka ją wypchneła i powietrze mi pompowało do wody
*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
co do uszczelki to polecam metalową (cena ok 130-150zł) wiem że droga ale to nie papirus. Co do modów te silniki wytrzymają "nasze garażowe podkręcanie", sam mam podkręcony na 1,3bara - ale co z tego ?i tak non stop tyle nie osiąga przy jeździe
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach
Fryta_79 rozumiem że chodzi ci o zdjęcie 3 czyli z manowmetrem i 4 z dźwignią na turbo.
Przy 3 zdjeciu jest opis podłączenia manometru do turbo. Trzeba przeciąć przewód niebieski ze zdjęcia 2 i wstawić trójnik, do którego podłącza się przewód idący do manometru zainstalowanego na desce rozdzielczej lub gdzie tam kto chce.
A zdjęcie 4 opisałem wczesniej- ja mam takie cóś więc mi sie przydało. Ta dźwignia jest od ciśnienia i odkręcenie nakrętek pozwala na przesunięcie dźwigni wychodzącej z turbo w kierunku końca tej dźwigni.
I tyle.
Pozdro.
Przy 3 zdjeciu jest opis podłączenia manometru do turbo. Trzeba przeciąć przewód niebieski ze zdjęcia 2 i wstawić trójnik, do którego podłącza się przewód idący do manometru zainstalowanego na desce rozdzielczej lub gdzie tam kto chce.
A zdjęcie 4 opisałem wczesniej- ja mam takie cóś więc mi sie przydało. Ta dźwignia jest od ciśnienia i odkręcenie nakrętek pozwala na przesunięcie dźwigni wychodzącej z turbo w kierunku końca tej dźwigni.
I tyle.
Pozdro.
- wrubciu
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Kontakt:
No w koncu sie dorobiłem BOOST PINa, byłem dzis u tokarza odebrac, przez przypadek zrobił 2 bo mu sie troche wymiary pomyliły, ale myśle że i tak bedą obydwa pasowac
Stozek jest symetryczny, lekko uproszczona wersja ale mysle, ze bedzie wmiare dobrze spełniac swoje zadanie a zawsze moge jeszcze je troche szlifierką zmodyfikowac
Materiał jest twardy, stal narzędziowa hartowana po toczeniu i szlifowana, czy jakos tak, cos tam w tym stylu....
No niestety nie miałem dzis ani czasu ani ochoty tego montowac, jutro do pracy ide i robota poczeka sobie chyba do przyszlego tygodnia.
Stozek jest symetryczny, lekko uproszczona wersja ale mysle, ze bedzie wmiare dobrze spełniac swoje zadanie a zawsze moge jeszcze je troche szlifierką zmodyfikowac
Materiał jest twardy, stal narzędziowa hartowana po toczeniu i szlifowana, czy jakos tak, cos tam w tym stylu....
No niestety nie miałem dzis ani czasu ani ochoty tego montowac, jutro do pracy ide i robota poczeka sobie chyba do przyszlego tygodnia.
- wrubciu
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Kontakt:
Nie materiału nie dawałem.RobertP pisze:i w końcu z czego wykonałes z jakiego materiału dawałes swój ?
ile takie cacko kosztuje jesli nie jest to tajemnicą ?
Nie gadałem z tokarzem jak to odbierałem i jeszcze mu nawet nie zapłaciłem za to bo akurat go w domu nie było, ale lezalo to u niego i na mnie czekało, ale na poczatku cos wspominał ze około 40 zł i chciał to zrobic ze stali narzedziowej: wytoczyc, zahartowac, i zeszlifowac po hartowaniu.
Witam Panowie Jestem posiadaczem vw golf 3 1,9td aaz gtd.
właśnie zdobyłem orginalnego pina od 1,6td ale dziś założyłem wskaźnik doładowania i okazało się iż turbo pompuje 1,3bara max a jak założe pina to czy jeszcze nie wzrośnie ?
Z tego co wyczytałem w serwisówce to powinno pompować pomiędzy 0,6 a 0,83 Niewiem jednak czy dobrze dokonałem pomiaru jechałem na maxa . Opis próby drogowej brzmi tak: próba drogowa na 2 biegu i chamując jednocześnie samochód tak aby jego predkość wynosiła około 60km/h. Jutro spróbuję może zmieści się w normie.?
właśnie zdobyłem orginalnego pina od 1,6td ale dziś założyłem wskaźnik doładowania i okazało się iż turbo pompuje 1,3bara max a jak założe pina to czy jeszcze nie wzrośnie ?
Z tego co wyczytałem w serwisówce to powinno pompować pomiędzy 0,6 a 0,83 Niewiem jednak czy dobrze dokonałem pomiaru jechałem na maxa . Opis próby drogowej brzmi tak: próba drogowa na 2 biegu i chamując jednocześnie samochód tak aby jego predkość wynosiła około 60km/h. Jutro spróbuję może zmieści się w normie.?
przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
wrubciu jesli mozna Cie prosić zrobiłbyś kilka fotek z odkreceniem starego z pompy i demontażu gdzie co się i jak znajduje i drobnymi poradami ,wrubciu pisze:No niestety nie miałem dzis ani czasu ani ochoty tego montowac, jutro do pracy ide i robota poczeka sobie chyba do przyszlego tygodnia.
zawsze to coś i pomoże innym w modach ...
- wrubciu
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Kontakt:
No to pierwsze mody poczynione wkoncu.....BOOST PIN juz zamontowany, silniczej lepiej sie wkręca, szczegulnie na 3 bigu, podczas wyprzedzania TIRów sie najbardziej przydaje... .
Wskaznik doładowania tez już mam zamontowane dmucha mi 0,7 bara na maxa, troche się podkręci ale to dopiero jak uda mi się w koncu zamontowac IC.
Wskaznik doładowania tez już mam zamontowane dmucha mi 0,7 bara na maxa, troche się podkręci ale to dopiero jak uda mi się w koncu zamontowac IC.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości