Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK4
Pany, pomóżcie - laik w temacie gwintu
Otóż:
Do pkt 2giego: Im wyżej nakrętka znajdzie się na gwincie, tym auto stoi niżej ?
Pytanie drugie: żeby pokręcić gwintem przód, wystarczy, że podlewaruje auto i ściągnę koło
i tylko tymi "talerzykami" do których mam klucze pokręcę ?
Tył wystarczy podlewarować i od tyłu się wczołgać i dokonać regulacji ?
Poratujcie nowicjusza w tym temacie
Otóż:
Do pkt 2giego: Im wyżej nakrętka znajdzie się na gwincie, tym auto stoi niżej ?
Pytanie drugie: żeby pokręcić gwintem przód, wystarczy, że podlewaruje auto i ściągnę koło
i tylko tymi "talerzykami" do których mam klucze pokręcę ?
Tył wystarczy podlewarować i od tyłu się wczołgać i dokonać regulacji ?
Poratujcie nowicjusza w tym temacie
Kącik posiadaczy MK4
Maggot, 1 jest od wysokości a 2 to raczej kontra albo dodatkowa regulacja lagi (mniemam że to zdjęcie ta technixa) im niżej nakrętka tym auto niżej na chłopski rozum tak wystarczy zdjąć koło regulować tył tak samo ale przy dużym obniżaniu trzeba popuścić belke
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
1. im niżej tym auto niżej...i bardziej miękko - jak w normalnym gwincie. Ja mam to skręcone na sam dół...a i tak jest beton
2. im wyżej tym auto niżej - regulujesz długość całej lagi...nie wiem czy na aucie dasz radę tym pokręcić, w sensie że moim zdaniem nie pokręcisz. Dużo gwintu jest na tej tulejce...i ruszyć to nie jest łatwo. Zdejmowałem półroczny gwint z rozbitka i pakowałem do siebie...ze trzy miechy moczyłem lagi w płynie hamulcowym, WD40, nafcie (na zmianę)...jedna laga poddała się po podgrzaniu palnikiem, drugiej nawet to nie pomogło...także na aucie czarno to widzę, jak nowe to może pójdzie tylko też nie tak hop bo dół lagi trzyma się w zwrotnicy...górą trzeba kręcić...a tego nawet nie ma jak dobrze złapać
Co do regulacji tyłu...u mnie od strony tłumika nie dojdę kluczem, z drugiej strony dojdę...ale jak belka nie jest popuszczona (amor odkręcony dołem) to kręcenie średnio wychodzi bo sprężyna blokuje - nie ślizga się po nakrętce tylko skręca się razem z nią. Także bez odkręcania amorków ciężko...a jak już belka popuszczona to chyba szybciej odkręcić regulację i pokręcić w łapach...no chyba że gwinty czyste i łatwo idzie pokręcić na aucie.
Na regulację tyłu potrzebuję jakieś pół godzinki...przód ustawiłem raz i nie mam zamiaru ruszać.
Generalnie nie polecam gwintu TA-T
2. im wyżej tym auto niżej - regulujesz długość całej lagi...nie wiem czy na aucie dasz radę tym pokręcić, w sensie że moim zdaniem nie pokręcisz. Dużo gwintu jest na tej tulejce...i ruszyć to nie jest łatwo. Zdejmowałem półroczny gwint z rozbitka i pakowałem do siebie...ze trzy miechy moczyłem lagi w płynie hamulcowym, WD40, nafcie (na zmianę)...jedna laga poddała się po podgrzaniu palnikiem, drugiej nawet to nie pomogło...także na aucie czarno to widzę, jak nowe to może pójdzie tylko też nie tak hop bo dół lagi trzyma się w zwrotnicy...górą trzeba kręcić...a tego nawet nie ma jak dobrze złapać
Co do regulacji tyłu...u mnie od strony tłumika nie dojdę kluczem, z drugiej strony dojdę...ale jak belka nie jest popuszczona (amor odkręcony dołem) to kręcenie średnio wychodzi bo sprężyna blokuje - nie ślizga się po nakrętce tylko skręca się razem z nią. Także bez odkręcania amorków ciężko...a jak już belka popuszczona to chyba szybciej odkręcić regulację i pokręcić w łapach...no chyba że gwinty czyste i łatwo idzie pokręcić na aucie.
Na regulację tyłu potrzebuję jakieś pół godzinki...przód ustawiłem raz i nie mam zamiaru ruszać.
Generalnie nie polecam gwintu TA-T
Kącik posiadaczy MK4
Robson91, dzięki wielkie
zgadza się gwint ta technixs
Edit:
W trakcie odpisywania, odpowiedziałeś też i Ty Qto,
dzięki za szczegółową odpowiedź i opinię!
Co do gwintu to nówka, a jak to będzie zobaczymy z czasem,
czy będę zadowolony
zgadza się gwint ta technixs
Edit:
W trakcie odpisywania, odpowiedziałeś też i Ty Qto,
dzięki za szczegółową odpowiedź i opinię!
Co do gwintu to nówka, a jak to będzie zobaczymy z czasem,
czy będę zadowolony
Kącik posiadaczy MK4
Im niżej tym wiadomo trudniej regulować tył
Qto, . u mnie tył najpierw stawia opór ale szarpnąć mocniej i sprężyna się przesunie i później już się ślizga, najpierw kreci się razem z gumą u góry ale potem idzie
Qto, . u mnie tył najpierw stawia opór ale szarpnąć mocniej i sprężyna się przesunie i później już się ślizga, najpierw kreci się razem z gumą u góry ale potem idzie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
Kącik posiadaczy MK4
Qto, czemu nie polecasz ta-t? oprócz delikatnego pingponga z przodu nie narzekam ;p
Kącik posiadaczy MK4
pany zaczęła dzisiaj mi w golfie mrugać kontrolka aku po chwili jazdy, altek zaczyna padać czy może coś innego być? Nie za każdym razem mruga, a jak mruga i wyhamuje do zera to przestaje mrugać i czasem zaczyna na nowo a czasem nie. Czasem nie mruga wcale między odpaleniami, a czasem zaczyna po odpaleniu po przejechaniu kawałka
AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
Kącik posiadaczy MK4
mass143, po tych swoich przygodach pewnie
a pozatym często po niedługim czasie zmienia kolor
Lecisz na to dub it ?
a pozatym często po niedługim czasie zmienia kolor
Lecisz na to dub it ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
Kącik posiadaczy MK4
mam zamiar jechać tylko nie wiem czy jutro czy w niedzielę. nie ma żadnego planu imprezy, a chętnie popatrzyłbym na pokazy driftu. tylko pochodzić tam to bez sensu bo wejściówka3 dychy
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
ja z lewej strony i tak nie dojdę kluczem...a z prawej nie wiem ile bym się musiał męczyć żeby tam coś pokręcić, niżej fotoRobson91 pisze:Qto, . u mnie tył najpierw stawia opór ale szarpnąć mocniej i sprężyna się przesunie i później już się ślizga, najpierw kreci się razem z gumą u góry ale potem idzie
...zamiast męczyć się i rzucać epitetami, wolę opuścić belkę. Jednak regulacja od dołu grzechotką jest wygodniejsza
jak miałem gwint tylko z przodu, to jakoś się jeździło...jak założyłem z tyłu to tragedia - im wyżej tym większy pingpong, skręcony na sam dół jakoś ogarnia, ale i tak jest beton. ..ale jeździłem na Weitecu, H&R w mk4 i KW w A6C5...i powiem jedno - niebo a ziemia. Pewnie nie pomagają moje balony 195/65/15...pewnie wzmaga się efekt pingpong, trochę pomaga nabicie ciśnienia w opór ...ale na takim balonie chyba nie powinien być aż taki betonmass143 pisze:Qto, czemu nie polecasz ta-t? oprócz delikatnego pingponga z przodu nie narzekam ;p
Kącik posiadaczy MK4
Dla mnie to pierwsze gwintowane zawieszenie więc nie mam porównania, poza tym od razu skręciłem to na sam dół
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
no i prawidłowo...czasami zastanawiam się po co na gwincie w ogóle jest gwintmass143 pisze:poza tym od razu skręciłem to na sam dół
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości