Witam , juz wczesniej opisywalem ciekawa przypadlosc mojego 1.6 Sr, chodzi o falowanie lub dlawienie obrotow zaraz po odpaleniu. Objawie sie to tak ze po odpaleniu obroty spadaja do 300 czasami do 400 na sekunde lub dwie , ostatio zauwazylem ze potrafia falowac przez dluzszy czas ( kilka sekund ). Po wczesniejszych poradach kolegow z forum sprawdzilem czujnik cisnienia pompy wspomagania ( sprawny ) czujnik temperatury cieczy ( sprawny na dwoch pinach ) Na kompie Zero bledow , silnik chodzi jak zyleta mam moc jest zrywny jak na SR Ostatnio odkrylem pewna ciekawostke , mianowicie podczas tych dluzszych skokow obrotowa po dodaniu gazu w okolicach deski ( tak mi sie wydaje ) slychac tak jakby przeleajaca sie ciecz , cos podobnego do odglosu wdmuchiwanego powietrza do wody przez slomke . I teraz zachodze w glowe co mowe powodowac ten odglos Albo cos z podcisnieniem i jakis zawor walniety , albo cos z odprowadzeniem benzyny i zatkany uklad ( powrotny benzyny) Jesli ma ktos jakis pomysl to piszcie bo mnie krew zalewa z tymi obrotami
I nie piszcie mi ze skoro silnik dobrze pracuje podczas jazdy to spoko i dlaczego mi to przeszkadza. Bo to nie jest normalne
Dlawienie (falowanie obrowtow) zaraz po odpaleniu przez 3sek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dlawienie (falowanie obrowtow) zaraz po odpaleniu przez 3sek
czy auto jest z gazem?przelewanie to pewnie płyn w nagrzewnicy,nie masz ubytków płynu chłodniczego?Jeśli nie masz gazu to wykręcił bym świece i sprawdził czy nie ma białego nalotu,przepustnica wyczyszczona?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Dlawienie (falowanie obrowtow) zaraz po odpaleniu przez 3sek
Auto nie ma gazu. Co do plynu to jest full niedawno wymienilem chlodnice i termostat pompe wody no i plyn. Wiec tam bym przyczyny nie szukal. Lubie zagadki ale ta mnie juz meczy za bardzo. Pierwszy raz spotkalem sie z takim czyms. Dodam ze autko ma automata jezeli cos to zmieni
Dlawienie (falowanie obrowtow) zaraz po odpaleniu przez 3sek
a jakie były powody wymiany tych elementów?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Dlawienie (falowanie obrowtow) zaraz po odpaleniu przez 3sek
Chlodnica przeciekala w dolnym rogu a cale reszta wynikla z wyniany rozrzadu.
Dlawienie (falowanie obrowtow) zaraz po odpaleniu przez 3sek
Podłączę się. U mnie też występuje dławienie, ale tylko na zimnym i tylko przy ruszaniu, nawet jak dodam gazu. auto ma lpg, czy to uszczelki kolektora ssącego do wymiany?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości