VW Passat B3 1.9TD 1992r. 2200PLN Białystok
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
VW Passat B3 1.9TD 1992r. 2200PLN Białystok
Hej, od niedawna mam prawko i chcialbym kupic samochod bo mam dosc proszenia rodzicow czy moge czy moge. Mieszkam 100km od bialegotoku i chcialbym sie zapytac czy jest sens po niego jechac? Po rozmowie wiem ze trzeba robic poduszke pod silnikiem oraz szwankuje nawiew.
http://olx.pl/oferta/passat-b3-diesel-t ... av04D.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://olx.pl/oferta/passat-b3-diesel-t ... av04D.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat B3 1.9TD 1992r. 2200PLN Białystok
Tak szczerze to jest bardzo taki sobie. Cena odzwierciedla stan. Jak na moje to jak na pierwsze auto to jest za duży i za stary, będzie do niego ładował kasę, aczkolwiek sam silnik jeszcze sporo pożyje. Jaki masz budżet? Pomożemy Ci coś wybrać
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
VW PASSAT B3 1.9TD 2000
od stycznia jeżdżę renault thalia, dosyc duzo zrobilem kilometrow ale chcialbym cos co moge sam utrzymac.
Budżet nie za duzy narazie mam, 2500
Budżet nie za duzy narazie mam, 2500
VW Passat B3 1.9TD 1992r. 2200PLN Białystok
Ta akurat jest chybiony argument. Auta z lat 80 cieszyły się opinią pancernych, a fakt że dożyły lat dzisiejszych potwierdza to dobitnie. W tamtych wozach jak się coś zepsuło to wymieniałeś, bezpiecznik, wyłącznik, czy łożysko i jeździło dalej. W dzisiejszych bez komputera nie podchodź, a w przypadku usterki kupujesz cały panel sterujący, kompletną piastę, czy inne nierozbieralne ustrojstwo i zamiast wydać 40 zł wydajesz 1400.Tomos15 pisze:Jak na moje to jak na pierwsze auto to jest za duży i za stary, będzie do niego ładował kasę,
Ten pasek wygląda na zadbany i jeśli nie jest pospawany z łatek, to warto go przygarnąć. Dodatkowym argumentem jest fakt, że ma powyżej 25 lat i możesz go zarejestrować jako zabytek (wtedy masz niższe ubezpieczenie i przeglądy /tylko jeden/).
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
VW Passat B3 1.9TD 1992r. 2200PLN Białystok
hak64, Ty tak na serio? Auta z lat 80 -90 zgodzę się że są bardzo wytrzymałe, ale wybacz ten niczym nie przekonuje. Nawet nie ma zdjęć środka, co może wskazywać że nie jest w najlepszej kondycji. Poza tym chłopak nie ma dużych funduszy, a na start trzeba przynajmniej 2 klocki dołożyć. Taki pasek w dobrym stanie więcej kosztuje. Zaraz pewnie posypie się lawina hejtu...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
Re: VW Passat B3 1.9TD 1992r. 2200PLN Białystok
hak64 pisze:Ta akurat jest chybiony argument. Auta z lat 80 cieszyły się opinią pancernych, a fakt że dożyły lat dzisiejszych potwierdza to dobitnie. W tamtych wozach jak się coś zepsuło to wymieniałeś, bezpiecznik, wyłącznik, czy łożysko i jeździło dalej. W dzisiejszych bez komputera nie podchodź, a w przypadku usterki kupujesz cały panel sterujący, kompletną piastę, czy inne nierozbieralne ustrojstwo i zamiast wydać 40 zł wydajesz 1400.Tomos15 pisze:Jak na moje to jak na pierwsze auto to jest za duży i za stary, będzie do niego ładował kasę,
Ten pasek wygląda na zadbany i jeśli nie jest pospawany z łatek, to warto go przygarnąć. Dodatkowym argumentem jest fakt, że ma powyżej 25 lat i możesz go zarejestrować jako zabytek (wtedy masz niższe ubezpieczenie i przeglądy /tylko jeden/).
O zabytku zapomnij, warunek to 40 lat plus ori części lub 25 lat i jakas znaczącą rola w historii motoryzacji.. myślę, ze auto może być warte uwagi, ale pod warunkiem ze zrobisz tylko zawieszenie i hamulce czyli to co najważniejsze, a resztę dojezdzisz aż padnie chyba ze już ktoś to zrobił...
A to ze duże, to bedzie bardziej bezpieczne i wygodniej sie będzie jeździć w pięć osób, bo wiadomo ktoś na wache musi sie zrzucić hehe, a to ze stary to nie będzie go szkoda przy obcierkach czy nawet stłuczce.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
VW Passat B3 1.9TD 1992r. 2200PLN Białystok
Wszystko ładnie pięknie ale dlaczego diesel? Za te pieniądze kupujesz już passata b4 1.8 w gazie czy Vento, jedynie sprawdzić progi i podłogę i smigasz 100 km za 20zł. A stary aaz z klinem na wale z plasteliny w dużym aucie jakąś specjalnie oszczędny nie będzie. Ja bardzo lubie diesle ale na tą chwilę i przy takich założeniach, pieniądzach i mozliwościach kupującego to tylko benzyna z gazem. Dobrze poszukać i można coś w miarę zadbanego wychaczyć. U mnie ostatnio poszło vento 1.8 gaz z 92 roku, bardzo ładne za 2200zł. Porysowane drzwi i klocki do wymiany. Szukaj.
Re: VW Passat B3 1.9TD 1992r. 2200PLN Białystok
Dzieki za pomoc.
Jeszcze zarobie troche przez wakacje to moze cos innego sie wezmie
Jeszcze zarobie troche przez wakacje to moze cos innego sie wezmie
VW Passat B3 1.9TD 1992r. 2200PLN Białystok
Mylisz się. Samochody powyżej 25 lat można zarejestrować jako zabytki, choć warunkiem dodatkowym jest minimum 75% oryginalnych części. 40 lat dotyczy pojazdów historycznych (te zaś nie muszą być w oryginale).WichuTM pisze:O zabytku zapomnij, warunek to 40 lat plus ori części lub 25 lat i jakas znaczącą rola w historii motoryzacji..
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
VW Passat B3 1.9TD 1992r. 2200PLN Białystok
Powtarzam, nawet łakomy na łapówę rzeczoznawca nie wyda orzeczenia i nie pozwoli zarejestrować takiego b3 złoma na zabytek.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
VW Passat B3 1.9TD 1992r. 2200PLN Białystok
Na jakiej podstawie tak twierdzisz?WichuTM pisze:Powtarzam, nawet łakomy na łapówę rzeczoznawca nie wyda orzeczenia
Jeśli samochód spełnia wymogi (ma powyżej 25 lat, jest oryginalny i nie jest skorodowany, ani posklejany żywicą i gazetą), to rzeczoznawca nie będzie miał prawa odmówić wpisu do rejestru. W przypadku tego konkretnego auta trzeba poczekać jeszcze dwa lata (bo ten ma 23).
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
VW Passat B3 1.9TD 1992r. 2200PLN Białystok
Zgadzam się w 100%. Miałem takiego Passata, co prawda 1.8 z LPG, ale był rewelacyjny. Zupełnie bezproblemowe auto, malutko palił, awaryjność znikoma, a ceny części śmiesznie. Dla przykładu - łożyska tylne FAG - 40 zł za obie strony, gdzie np. do Golfa IV, łożysko na przód, tej samej firmy, to wydatek powyżej 100 zł. Przykłady można by mnożyć, ale nie ma sensu. Passat B3, jeśli jest niezardzewiały, to będzie jeździł latami i gdyby nie rdza, to pewnie przeżyje większość aut młodszych o 20 lathak64 pisze:Ta akurat jest chybiony argument. Auta z lat 80 cieszyły się opinią pancernych, a fakt że dożyły lat dzisiejszych potwierdza to dobitnie. W tamtych wozach jak się coś zepsuło to wymieniałeś, bezpiecznik, wyłącznik, czy łożysko i jeździło dalej. W dzisiejszych bez komputera nie podchodź, a w przypadku usterki kupujesz cały panel sterujący, kompletną piastę, czy inne nierozbieralne ustrojstwo i zamiast wydać 40 zł wydajesz 1400.
Ja bym w to nie szedł - spore koszty, a i tak nie wiadomo, czy by się nadawał. Za to można wykupić w PZU ubezpieczenie dla auta historycznego, czyli mającego >25 lat, pod warunkiem, że właściciel jest zrzeszony w PZM-ocie. I wtedy takie OC wyniesie dla pełnych zniżek około 100 zł za rok.hak64 pisze:Dodatkowym argumentem jest fakt, że ma powyżej 25 lat i możesz go zarejestrować jako zabytek (wtedy masz niższe ubezpieczenie i przeglądy /tylko jeden/).
Racja - też bym celował w 1.8 lub 2.0 z LPG. Ale za 2000 zł nie kupi sensownego B4. Lepiej już mieć starsze B3, a w lepszym stanie. Ładne B4 to cena 2 razy wyższa niż te 2000.ja4rqu pisze:Wszystko ładnie pięknie ale dlaczego diesel? Za te pieniądze kupujesz już passata b4 1.8 w gazie
Złoma nie, ale jeśli będzie zadbane B3, nawet w jakiejś podstawowej wersji, to nie będzie problemu zarejestrować go na żółte blachy - nawet u mnie jeździ jeden taki B3 1.6 diesel na zabytkowych blachach.WichuTM pisze:Powtarzam, nawet łakomy na łapówę rzeczoznawca nie wyda orzeczenia i nie pozwoli zarejestrować takiego b3 złoma na zabytek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości