Sztanga gruszki turbiny nie dobija do zderzaka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sztanga gruszki turbiny nie dobija do zderzaka
Witam.
Może mi ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną niezaciągania przez gruszkę- sztangi - do końca czyli do zderzaka?
Próbowałem skrócić sztangę, ale i tak nie zaciąga do końca ( brakuje 2-3mm) a do tego jest większe przeładowanie.
Podciśnienie jest prawidłowe, wężyki szczelne i prawidłowo podłączone, N75 sprawny, gruszka też, turbina po czyszczeniu.
EGR mam zaślepiony, N18 jest całkowicie wypięty- w podciśnieniu jest tylko aku podciśnienia, klapa gasząca i N75.
Jest to uciążliwe, bo turbina późno się budzi- osiąga zadane ciśnienie dopiero w okolicach 2250 obrotów, na logu wygląda to tak:
http://vaglog.pl/log_220755.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Może mi ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną niezaciągania przez gruszkę- sztangi - do końca czyli do zderzaka?
Próbowałem skrócić sztangę, ale i tak nie zaciąga do końca ( brakuje 2-3mm) a do tego jest większe przeładowanie.
Podciśnienie jest prawidłowe, wężyki szczelne i prawidłowo podłączone, N75 sprawny, gruszka też, turbina po czyszczeniu.
EGR mam zaślepiony, N18 jest całkowicie wypięty- w podciśnieniu jest tylko aku podciśnienia, klapa gasząca i N75.
Jest to uciążliwe, bo turbina późno się budzi- osiąga zadane ciśnienie dopiero w okolicach 2250 obrotów, na logu wygląda to tak:
http://vaglog.pl/log_220755.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Sztanga gruszki turbiny nie dobija do zderzaka
Brak odpowiedniej wartości podciśnieniaslaawek77 pisze:Może mi ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną niezaciągania przez gruszkę- sztangi - do końca czyli do zderzaka?
Uszkodzenie mechanizmu kierownic - nagar - rysy na bieżni
Albo ktoś się bawił ogranicznikiem zamknięcia kierownic.
Sztanga gruszki turbiny nie dobija do zderzaka
Podciśnienie miałem sprawdzane- jest prawidłowe, a VNT świeżo po czyszczeniu, zderzak nie ruszany.
Zapomniałem wspomnieć, że gruszkę profilaktycznie wymieniłem na nową.
I chyba ona jest winna, właśnie wróciłem z garażu, wykręciłem nową- w porównaniu do starej- chodzi znacznie ciężej.
Założyłem z powrotem starą gruszkę- teraz dobija do końca, turbina trochę szybciej zaczęła wstawać.
Dziwne, że nowa grucha nie zaciągała sztangi do końca, niby oryginał, ale teraz już nic nie jest pewne.
Italiano_83- warto skrócić jeszcze sztangę?
Tak to teraz wygląda- pierwsza część loga- nowa gruszka/nie zaciąga do końca, druga część loga- stara grucha/zaciąga do końca.
http://vaglog.pl/log_220786.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapomniałem wspomnieć, że gruszkę profilaktycznie wymieniłem na nową.
I chyba ona jest winna, właśnie wróciłem z garażu, wykręciłem nową- w porównaniu do starej- chodzi znacznie ciężej.
Założyłem z powrotem starą gruszkę- teraz dobija do końca, turbina trochę szybciej zaczęła wstawać.
Dziwne, że nowa grucha nie zaciągała sztangi do końca, niby oryginał, ale teraz już nic nie jest pewne.
Italiano_83- warto skrócić jeszcze sztangę?
Tak to teraz wygląda- pierwsza część loga- nowa gruszka/nie zaciąga do końca, druga część loga- stara grucha/zaciąga do końca.
http://vaglog.pl/log_220786.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Sztanga gruszki turbiny nie dobija do zderzaka
To źle założony jest pierścień sterujący pracą kierownic - jeśli ta gruszka została wymieniona po czyszczeniu.
Sztanga gruszki turbiny nie dobija do zderzaka
Jest dobrze założony, teraz na starej gruszce chodzi znacznie lepiej (druga część ostatniego loga).
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Sztanga gruszki turbiny nie dobija do zderzaka
Rozepnij mechanizm jeśli po odłączeniu gruszki ramie nie oprze się o ogranicznik zamknięcia kierownic to jest lipa, jak się oprze, to gruszka do zmiany.
Sztanga gruszki turbiny nie dobija do zderzaka
temat zamkniety moim zdaniem , autor napisal wyraznie ze po powrocie do starej gruszki juz ramie opiera sie na ograniczniku zamkniecia kierownic. Jezeli nie bedzie przeladowywala mozesz skrocic o pol / caly obrot (jeszcze % wypelnienia n75 na to pozwala). przy 4000 obrotow wypelnienie n75 powinno byc 70-75.
Re: Sztanga gruszki turbiny nie dobija do zderzaka
Dokładnie- winna nowa grucha- niby oryginał.borax9x pisze:temat zamkniety moim zdaniem , autor napisal wyraznie ze po powrocie do starej gruszki juz ramie opiera sie na ograniczniku zamkniecia kierownic.
Sztanga gruszki turbiny nie dobija do zderzaka
latwo je uszkodzic , taki sam mialem dylemat po zakupie nowej gruszki , super mechanik pokrecil nia w boki kiedy byla na turbinie i przekrzywil minimalnie te pokretlo do skracania (przedluzania) , poprawnie nie wiem jak to nazwac ;D. Po czym objawy byly takie same jak u Cb U mnie gruszka troche juz przyrdzewiala i ciezko chodzi przez co po zbijaniu doladowania po wstaniu przez 400 obrotow nie ogarnia doladowania i jest lekkie niedoladowanie
- ProfiTurbo.pl
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: sob lis 29, 2014 16:12
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Sztanga gruszki turbiny nie dobija do zderzaka
Gdyby problem prawidłowego ustawienia aktuatora nadal istniał, zapraszam do zobaczenia filmu:
[youtube][/youtube]
Jeżeli nie macie włączonych napisów, trzeba wybrać polską wersję językową.
[youtube][/youtube]
Jeżeli nie macie włączonych napisów, trzeba wybrać polską wersję językową.
http://www.ProfiTurbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - CHRA, VNT, 'gruszki', testery do VNT.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości