[MK4] Regulacja twardości w gwincie Koni

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Kuman

[MK4] Regulacja twardości w gwincie Koni

Post autor: Kuman » pn kwie 28, 2008 10:16

Witam :pub:
Panowie czy regulacja twardości w gwincie Koni odbywa się za pomocą śruby ukazanej na fotce? Ew. w którą stronę będzie auto twardsze i odwrotnie ? Rozumiem, że mam się opierać jedynie na ilości obrotów - tak samo na obu kołach ?

Obrazek



Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » pn kwie 28, 2008 11:23

tak,ta sruba regulujesz twardosc

ale do tej operacji bedziesz musial wyjac amorek,wcisnac do oporu az zaskoczy,skrecisz go na maks twardosc,a potem odkrecisz pol lub caly obrot


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » śr maja 07, 2008 09:42

Czerwone KONI Special do regulacji trzeba zmonowac , wcisnac , załapac punkt itd Natomiast zółte KONI Sport mozna regulowac na aucie.

http://www.koni.com.pl/car9.php



Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » śr maja 07, 2008 19:54

MarcoVW pisze:Czerwone KONI Special do regulacji trzeba zmonowac , wcisnac , załapac punkt itd Natomiast zółte KONI Sport mozna regulowac na aucie.

http://www.koni.com.pl/car9.php
nie doknca sie zgodze

mialem zolte koni i tez trzeba bylo wcisnac tloczysko zeby ustawic twardosc,tak samo mam w czerwonych


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » śr maja 07, 2008 20:49

KLASSIK pisze:MarcoVW napisał/a:
Czerwone KONI Special do regulacji trzeba zmonowac , wcisnac , załapac punkt itd Natomiast zółte KONI Sport mozna regulowac na aucie.

http://www.koni.com.pl/car9.php


nie doknca sie zgodze

mialem zolte koni i tez trzeba bylo wcisnac tloczysko zeby ustawic twardosc,tak samo mam w czerwonych
To po co te pokrętło na górze?
Na 90% ustawia się tylko tym pokrętłem .
Znajomy ma Koni z takim pokrętłem i tam reguluje twardość.

Kuman, sam przetestuj sobie , przekręć do końca w prawo i dociśnij golfa potem śrubka do końca w lewo i wciskanie golfa :)
I będziesz wiedział co i jak :okej:

PozdraVWiam
Ostatnio zmieniony śr maja 07, 2008 20:52 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Kuman

Post autor: Kuman » śr maja 07, 2008 20:52

Kurde próbowałem kręcić tym pokrętłem na górze gwintu i nic nie dawało. Chyba faktycznie trzeba wyciągać... No bo chyba nie byłaby to tak mała niewyczuwalna różnica?



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » śr maja 07, 2008 21:26

Kuman pisze:Kurde próbowałem kręcić tym pokrętłem na górze gwintu i nic nie dawało. Chyba faktycznie trzeba wyciągać... No bo chyba nie byłaby to tak mała niewyczuwalna różnica?
Musi byc różnica ( chyba że padnięty amor )
W gwintach twardość działa jak amor wychodzi ,a nie wciska się .W FK tak miałem ( a FK miał wkłady KONI) Pewnie taka sama zasada jest w tych amorach .
Ps. Dla mnie bzdura by była robić pokrętło na górze , ale żeby ustawiać twardość trzeba wyjmować amor .

PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » czw maja 08, 2008 14:05

Dj Darecki

w tych amorkach co ja mialem czerwone i zolte koni zeby sutawic twradosc trzeba wcisnac amor i dopiero ustawic

sa amorki koni gdzie mozna regulowac bezposrednio na uacie bez wycigania zawiechy

acha,jescze jedno
nie wszystkie FK sa na amorach koni


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » czw maja 08, 2008 15:17

KLASSIK pisze:Dj Darecki

w tych amorkach co ja mialem czerwone i zolte koni zeby sutawic twradosc trzeba wcisnac amor i dopiero ustawic

sa amorki koni gdzie mozna regulowac bezposrednio na uacie bez wycigania zawiechy
Wiem wiem . Ale dla mnie dziwny pomysł z ustawianiem twardość przez wyjmowanie amorów :crazy:
KLASSIK pisze:acha,jescze jedno
nie wszystkie FK sa na amorach koni
Możliwe widziałem tylko 2 komplety i miały Koni .


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Budżak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: sob maja 14, 2005 15:31
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Post autor: Budżak » sob maja 10, 2008 01:13

Ja mam KW v2 z taką samą regulacją na górze i jak pokręcę, to czuć różnicę. Albo miękko albo lekka betoniarnia się robi :hmm:


http://www.cultstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » sob maja 10, 2008 09:02

Podałem wczesniej link do polskiej strony KONI . Jest tam wszystko opisane, poszczegolne serie modelowe itp. Znajdz na swoich amorkach numer i popatrz do jakiej grupy sie zalicza czy trzeba zmontowac czy regulowac na aucie.



Awatar użytkownika
dreadlook
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr lut 20, 2013 08:31
Lokalizacja: CGD

[MK4] Regulacja twardości w gwincie Koni

Post autor: dreadlook » wt cze 23, 2015 18:08

Panowie powiedzcie mi w którą stronę ustawia się KW V2 w Golfie IV (przód) - twardość. Bo albo auto stoi mi na odbojach albo regulacja nie działa ;)



Awatar użytkownika
cannonn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr cze 25, 2014 13:42

[MK4] Regulacja twardości w gwincie Koni

Post autor: cannonn » wt cze 23, 2015 20:21

W prawo twarde w lewo miękkie.



Awatar użytkownika
dreadlook
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr lut 20, 2013 08:31
Lokalizacja: CGD

Re: [MK4] Regulacja twardości w gwincie Koni

Post autor: dreadlook » śr cze 24, 2015 23:56

Mam odwrotnie.. :P

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości