Problem z pracą silnika

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Casik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt cze 02, 2015 12:50

Problem z pracą silnika

Post autor: Casik » sob cze 20, 2015 16:16

Witam, posiadam VW golfa II z 91r silnik 1.6 benzyna + gaz na jednopunktowym wtrysku, od pewnego czasu silnik zaczął mi wydawać takie odgłosy jak na filmiku. Działał on tak i na benzynie i na lpg. Zostały wymienione węże podciśnienia ale problem nie ustał. Po wymontowaniu nastawnika przepustnicy pierburg 2ee, i naciągnięciu troche linki gazu poprzez dołożenie 2 nakrętek widać na filmiku auto zaczęło pracować równiutko, ale tylko na lpg. A na benzynie dalej jest to samo. Czy wie ktoś o co może chodzić?
[youtube][/youtube]


Obrazek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problem z pracą silnika

Post autor: Haki » sob cze 20, 2015 19:41

Kiedy cokolwiek było wymieniane w Goferze ? pytam o części eksploatacyjne.... świece , przewody , filtry .... etc


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Casik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt cze 02, 2015 12:50

Problem z pracą silnika

Post autor: Casik » sob cze 20, 2015 23:09

W tym miesiącu były sprawdzane kable oraz świece - są w dobrym stanie. 2 tyg temu był wymieniany termostat cieczy,filtr powietrza, filtr oleju - wraz z nowym olejem oraz zostały wymieniane węże podciśnienia, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod kolektorem, kopułka wraz z paluchem oraz nowy wentylator chłodnicy i gaźnik trafił do regeneracji.


Obrazek

Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Problem z pracą silnika

Post autor: pironet » ndz cze 21, 2015 09:12

o który dzwięk pytasz konkretnie?to falowanie?


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
Casik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt cze 02, 2015 12:50

Problem z pracą silnika

Post autor: Casik » ndz cze 21, 2015 18:29

Tak o te falowanie, chociaż też zastanawia mnie ten dzwięk na samym końcu kiedy silnik gaśnie już te brzęczenie


Obrazek

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z pracą silnika

Post autor: Hubi14 » ndz cze 21, 2015 21:44

brzęczeć tak ma, a usterką jest uszkodzony nastawnik przepustnicy, jak go wyjąłeś to na PB to auto jeździć nie będzie, znaczy się, jak tam coś podłożysz, żeby linka była naciągnięta tak jak byś gazu dał, to jakoś to ujdzie, ale wolnych obrotów nie będzie, ten nastawnik pełni taką samą funkcję jak silniczek krokowy w nowszych samochodach :) na gazie będzie dobrze chodzić, bo gaz to tylko przelatuje przez ten gaźnik, można powiedzieć, że 2EE jest pewnego rodzaju przeszkodą dla LPG



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Problem z pracą silnika

Post autor: kawowy19 » pn cze 22, 2015 14:41

No niestety zapewne tak jak kolego wyżej napisał to będzie wina nastawnika elektronicznego przepustnicy. Bardzo bardzo częsta awaria w tych gaźnikach. Mnóstwo tematów na forum.
a bzyczenie na końcu to normalne. Kupiłem akurat taka PNke i też tak bzyczy ;)



Awatar użytkownika
Casik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt cze 02, 2015 12:50

Problem z pracą silnika

Post autor: Casik » pn cze 22, 2015 15:55

Jest jakaś możliwość po zdemontowaniu sprawdzenia tego nastawnika przepustnicy czy aby na pewno to on jest uszkodzony?


Obrazek

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Problem z pracą silnika

Post autor: kawowy19 » pn cze 22, 2015 16:00

poszukaj było na forum pełno tematów



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z pracą silnika

Post autor: Hubi14 » pn cze 22, 2015 20:12

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A jak nie umiesz się posługiwać multimetrem, albo się boisz, że coś spieprzysz, spróbuj ręką ten czpień wcisnąć, jak nie dasz rady bądź z bardzo wielkim oporem, to guma jest sprawna i uległ awarii potencjometr w środku, a jak wejdzie bardzo luźno to uszkodzeniu uległa gumowa membrana ;)



Awatar użytkownika
Casik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt cze 02, 2015 12:50

Problem z pracą silnika

Post autor: Casik » pn cze 22, 2015 21:30

Wciskam go kciukiem do samego końca i słyszę zasysanie powietrza.


Obrazek

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z pracą silnika

Post autor: Hubi14 » pn cze 22, 2015 21:35

to membrana gumowa jest dziurawa :), jeszcze się upewnij (rys.2)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości