Swap instalacji z vento do mkII
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap instalacji z vento do mkII
Witam mam pytanie robie przeszczep silnika z 1.3 na gazniku rok 87 (stara instalacja) na silnik 1.8 ABS z vento i moje pytanie brzmi jak tą instalacje ogarnąć może ktoś mi rozpisać jakie wtyczki przepiąć czy całą instalacje czy jak ? bo wiem że na starej instalacji nie jest tak łatwo z góry dziękuję
Swap instalacji z vento do mkII
Jeśli dawca - czyli VENTO jest całe ze wszystkim - to nie szukałbym sobie problemów i przełożył całość jak należy ... bez sztukowania i bawienia się potem w zgaduj-zgadulę co do czego było bo się wiązkę pocięło w kawałki
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Swap instalacji z vento do mkII
odgrzewam,
a jeśli instalacja jest nowa?
mam jette i vento na dawce co może zostać?
moge przełożyć sam wtrysk, wiązkę z komputerem,włożyc pompke do zbiornika i to wszystko? Bedzie jeździć?
a jeśli instalacja jest nowa?
mam jette i vento na dawce co może zostać?
moge przełożyć sam wtrysk, wiązkę z komputerem,włożyc pompke do zbiornika i to wszystko? Bedzie jeździć?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Swap instalacji z vento do mkII
nowa instalacja w mk2 jest taka sama jak w mk3...więc przekładasz to co potrzebujesz, podpinasz tak jak było w dawcy
Swap instalacji z vento do mkII
Qto, yyy, ale wszystko co potrzebuje to znaczy że ta okrągła wtyczka która jest przy ABS będzie również przełożona i obędzie się bez lutowania przewodów? a orientuje się ktoś jak wygląda sprawa z immo? czy wszystkie venta miały już immo?
a jak wyglada sprawa zasilania pompki który przekaźnik za to odpowiada?
a jak wyglada sprawa zasilania pompki który przekaźnik za to odpowiada?
Swap instalacji z vento do mkII
immo nie wszystkie miały.
ja przekładałem do starej instalacji (1,6ez 86r) 1,8ABS z mk3
i nie było dużej rzeźby. Dołożenie przekażnika pompki paliwa, przepiecie czujnik ciśn oleju i temp silnika w wiązkę od silnika po zegar z mk2
ja przekładałem do starej instalacji (1,6ez 86r) 1,8ABS z mk3
i nie było dużej rzeźby. Dołożenie przekażnika pompki paliwa, przepiecie czujnik ciśn oleju i temp silnika w wiązkę od silnika po zegar z mk2
Swap instalacji z vento do mkII
dzięki.
pamiętasz numer przekaźnika?
czyli wychodzi na to że raczej wszystko do ogarnięcia w ciągu jednego dnia?
obecny silnik ciśnienie na tłokach trzyma, ale gaźnik jest wywalenia, spróbuję przełożyć sam wtrysk i potrzebna instalację. bo niestety auto potrzebne codziennie...
jakoś nie jestem przekonany do całego swapu, niby jest za całe auto 800zł, głowica robiona, lub moge wyciągnać co mi potrzebne i zapłacic troche mniej (zależy co wyciągne).
czy jest szansa rozpoznać kupując w najgorszym wypadku sterownik osobno czy jest z immo czy bez?
pamiętasz numer przekaźnika?
czyli wychodzi na to że raczej wszystko do ogarnięcia w ciągu jednego dnia?
obecny silnik ciśnienie na tłokach trzyma, ale gaźnik jest wywalenia, spróbuję przełożyć sam wtrysk i potrzebna instalację. bo niestety auto potrzebne codziennie...
jakoś nie jestem przekonany do całego swapu, niby jest za całe auto 800zł, głowica robiona, lub moge wyciągnać co mi potrzebne i zapłacic troche mniej (zależy co wyciągne).
czy jest szansa rozpoznać kupując w najgorszym wypadku sterownik osobno czy jest z immo czy bez?
Swap instalacji z vento do mkII
musiałbyś chyba numer sterownika mieć albo z którego roku auto, bo "bodajże" 93/94 rok byla zmiana. Po tym okresie miały imo
Swap instalacji z vento do mkII
kawowy19, a abs ma 2 pompki czy tylką jedną tą w zbiorniku razem z pływakiem?
Swap instalacji z vento do mkII
i własnie z tym mam problem, wg mnie ABS ma jedną tylko w zbiorniku, ale niektórzy twierdzą, że jest to silnik podobny do RP i ma 2 pompy jedna w zbiorniku a druga pod podłogą.. dopiero jutro wezmę się za to więc będę wiedział.
Swap instalacji z vento do mkII
Kolego silniki sa bardzo podobne. ABS to jakby następca RPka. Ale każdy RP ma dwie pompy a każdy ABS w mk3 ma jedną. Natomiast ciśnienie finalne wytwarzają chyba takie same 1,2bara. Więc teoretycznie ABS na pompkach z RP powinien chodzić normalnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości