[mk4 alh] jaki przepływomierz

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

[mk4 alh] jaki przepływomierz

Post autor: suavomer » czw paź 05, 2006 13:57

Witam,

padła mi przepławka. Mam zamiar kupić samą wkładkę na allegro. I tu pytania:

1. Jaki numer katalogowy ma wkładka w tdi alh (w katalogach znalazłem tylko numer całego przepływomierza, wkładka jednak ma inny. A w dodatku moja przepławka jest podmieniona wiec nie sprawdze tego).
2. Kupić wkładke pierburga czy bosha? Różnica jakieś 60 zł (170 vs 230 pln). Jakie zalety i wady jednego i drugiego?

pozdrawiam


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw paź 05, 2006 16:09

Czujnik przepływu powietrza
PIERBURG jego nr 7.18221.51.0
Ograniczenia
Tryb pracy: elektryczny
Napięcie [V]: 12
TECDOC-Nr silnika: 9364
od numeru podwozia: 1J-X-180 000
Czujnik przepływu powietrza
PIERBURG 7.22684.08.0
Ograniczenia
Tryb pracy: elektryczny
Napięcie [V]: 12
TECDOC-Nr silnika: 9364
TECDOC-Nr silnika: 9455

Czujnik przepływu powietrza
BOSCH nr 0 280 217 121
Ograniczenia

TECDOC-Nr silnika: 9364
od roku prod.: 1998.08
od numeru podwozia: 1J..XB045 001
------------------------------:
od numeru podwozia: 1J..XD092 001
------------------------------:
od numeru podwozia: 1J..XP073 001
------------------------------:
od numeru podwozia: 1J..XW181 001
BOSCH nr 0 986 280 202
Czujnik przepływu powietrza
Ograniczenia
TECDOC-Nr silnika: 9455
od roku prod.: 1997.10

proponowałbym zdecydowanie boschą bgyż jest duzo tańszy[/b]



Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » czw paź 05, 2006 23:03

Kupiłem pierburga. 220 nie majątek. Nowy fabryczny z gwarancją. Po załóżeniu zrobie testy

[ Dodano: Pon Lis 06, 2006 22:18 ]
Zrobiłem testy :-) Niczym pierburg od boscha się nie różni. Jest jednak o wiele solidniej wykonany. No i niestety to nie przepławka mi padła, sam już nie wiem. Gorzej idzie jak się rozgrzeje, jak zimny lepiej.


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

[mk4 alh] jaki przepływomierz

Post autor: flatron1984 » ndz cze 14, 2015 15:43

Odkopie
Witam
U siebie w ALH+ zuwazylem spadek mocy powyzej 3000obr. Zrobilem dzisiaj logi i okazalo sie ze przeplywomierz zaniza od 3200obr i tnie dawke. Zastanawiam sie czy wybrac Boscha, Pierburga czy moze kastracje w programie? Pierburg minimalnie drozszy od Boscha ale czy lepszy? Kiedys pytalem sie tunera to za pozbycie sie przeplywki chcial 180zl.


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
Nowicjusz312
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz maja 24, 2015 23:19
Lokalizacja: Pomorskie

[mk4 alh] jaki przepływomierz

Post autor: Nowicjusz312 » ndz cze 14, 2015 16:16

Zobacz na ta :)
http://olx.pl/oferta/przeplywomierz-1-9 ... aqxkh.html" onclick="window.open(this.href);return false;



orel11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz wrz 15, 2013 21:09
Lokalizacja: WLKP

[mk4 alh] jaki przepływomierz

Post autor: orel11 » ndz cze 14, 2015 16:27

Jeśli wtyczka pasuje to podejdzie od każdego tdi.U mnie używki chodzą po 50 zł to bym się nie bawił w nowe za kupę kasy.



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Re: [mk4 alh] jaki przepływomierz

Post autor: daniel.wwe » ndz cze 14, 2015 17:44

Tylko taki uzywany to loteria i bardzo prawdopodobne ze tez bedzie zanizal wskazania. "Nowe" Bosche (czyli w wiekszosci regenerowane) czesto zanizaja i trzeba wymieniac. Mi jak padnie to albo kupie Pierburga albo do tunera niech go wylaczy i wyznaczy dawke po MAP sensorze


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 163 gości