[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Moderator: G0 Karcio
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Jakiś tam zastój w temacie.
Chroniczny brak wolnego czasu sprawił, że sroka poszła w solidną odstawkę, auto było tylko raz na kilkanaście dni przepalane.
Postanowiłem zrobić wszystko jeszcze raz od podstaw.
Karoseria zawieszona na obrotnicy aby łątwiej się robiło.
Tym jednak razem zostało rozkręcone WSZYSTKO oprócz słupka silnika (generealny remont w 2013r podczas podnoszenia mocy)
i wnętrza skrzyni biegów. Pisząc wszystklo mam na myśli na prawdę wszelkie części mechaniczne itp.
Każdy element został przeglądnięty i wszystko poselekcjonowałem na: szkiełkoanie, malowanie proszkowe, wymiana na nowy.
Łatwo i przyjemnie robota idzie gdyz 3 lata temu auto było już rozmontowane.
Trafiło tez nowe koło szerkości pozostają bez zmian czyli 8 i 9J. Zmieni się tylko kolor.
Obecny BBS zostaje w Cabrio bo tam siedzi idealnie
Wnętrze bez zmian, jedynie klatka została jeszcze raz ospawana TIGiem w celu poprawy estetyki.
Jakieś nastepne INfo w lipcu..
Chroniczny brak wolnego czasu sprawił, że sroka poszła w solidną odstawkę, auto było tylko raz na kilkanaście dni przepalane.
Postanowiłem zrobić wszystko jeszcze raz od podstaw.
Karoseria zawieszona na obrotnicy aby łątwiej się robiło.
Tym jednak razem zostało rozkręcone WSZYSTKO oprócz słupka silnika (generealny remont w 2013r podczas podnoszenia mocy)
i wnętrza skrzyni biegów. Pisząc wszystklo mam na myśli na prawdę wszelkie części mechaniczne itp.
Każdy element został przeglądnięty i wszystko poselekcjonowałem na: szkiełkoanie, malowanie proszkowe, wymiana na nowy.
Łatwo i przyjemnie robota idzie gdyz 3 lata temu auto było już rozmontowane.
Trafiło tez nowe koło szerkości pozostają bez zmian czyli 8 i 9J. Zmieni się tylko kolor.
Obecny BBS zostaje w Cabrio bo tam siedzi idealnie
Wnętrze bez zmian, jedynie klatka została jeszcze raz ospawana TIGiem w celu poprawy estetyki.
Jakieś nastepne INfo w lipcu..
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Widziałem na vwzone,że się zabrałeś za remont,ale nic nie znalazłem na temat powtórnego lakierowania.
Będzie takowe,czy tylko spód i mechanika?
Będzie takowe,czy tylko spód i mechanika?
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Nie będzie lakierowane, było by to głupotą -lakier jest super. Do poprawki lecą jedynie elementy Zendera.
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Podziwiam
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Coś tam więcej.. Auto miało wujechać już na Dub It, niestety parę rzeczy nie wyszło jak chciałem i musiałem poprawić, przez co nie mogłem skręcAĆ AUTA.
Znów kilka chaotycznych zdjęć z palcu boju, narazie kibel ale efekt koncowy bedzie odpowiedni
Robota już na ostatniej prostej
Zamontowany nowy układ paliwowy: usunięte stare przewody, założone nowe miedziane w izolacji od instalacji LPG. Usunięty akumulator paliwa jeszcze z instalacji po K-jecie, a w jego miejscu jest teraz filtr paliwa.Przykręcone zawieszenie:
Przednie tarcze jedynie odświeżone, tylne nowe.
Silnik już w komorze, podpięte wiązki i zamontowane wzmocnienie przedniego pasa aby znów nie pękł od ostrej jazdy.
Cały wydech do końca został owinięty bandażem termoizolacyjnym.
W silniku:
Usunięty podgrzewacz oleju, wykonana nowa krótka rurka pod filtr oleju i wstawiona podstawka pod zewnętrzna chłodnicę. Założony również krótszy filtr oleju.
Ściągnięta osłona z miski olejowej i wspawana płytka aluminiowa 6mm bezpośrednio do samej miski.
Mocowanie alternatora i napinacza wraz z pompą wody zostały wyszkiełkowane. Spinki, blaszki i opaski pocynkowane.
Kolorystyka jak widać, to co na zawieszeniu.
Koła jak mówiłem założone do jedynki. Skręcone odwrotnie aby były węższe. Rotory zostały wyszkiełkowane i tak pozostawione
Znów kilka chaotycznych zdjęć z palcu boju, narazie kibel ale efekt koncowy bedzie odpowiedni
Robota już na ostatniej prostej
Zamontowany nowy układ paliwowy: usunięte stare przewody, założone nowe miedziane w izolacji od instalacji LPG. Usunięty akumulator paliwa jeszcze z instalacji po K-jecie, a w jego miejscu jest teraz filtr paliwa.Przykręcone zawieszenie:
Przednie tarcze jedynie odświeżone, tylne nowe.
Silnik już w komorze, podpięte wiązki i zamontowane wzmocnienie przedniego pasa aby znów nie pękł od ostrej jazdy.
Cały wydech do końca został owinięty bandażem termoizolacyjnym.
W silniku:
Usunięty podgrzewacz oleju, wykonana nowa krótka rurka pod filtr oleju i wstawiona podstawka pod zewnętrzna chłodnicę. Założony również krótszy filtr oleju.
Ściągnięta osłona z miski olejowej i wspawana płytka aluminiowa 6mm bezpośrednio do samej miski.
Mocowanie alternatora i napinacza wraz z pompą wody zostały wyszkiełkowane. Spinki, blaszki i opaski pocynkowane.
Kolorystyka jak widać, to co na zawieszeniu.
Koła jak mówiłem założone do jedynki. Skręcone odwrotnie aby były węższe. Rotory zostały wyszkiełkowane i tak pozostawione
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: [SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Dzięki Bogdan
VW Scirocco GTX 1989.
SILNIK:
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki. pompa oleju
- porting głowicy + kompletny remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- wzmocniona miska olejowa płytą 5mm
- zewnętrzna chłodnica oleju
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- cały wydech owinięte bandażem do samego końca
Look:
- chromowane próżniowo: bagnet, oraz korki wlewu: oleju, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- blok silnika w czarnym półmacie
-elementy malowane proszkowo (alternator, kolektor dolotowy, pokrywa rozrządu, obudowa wentylatora, rury cieczy chłodzącej, rura dolotu, rolki pasków, łapy skrzyni biegów) na matową miedź, grafit oraz czerwień
- drobne elementy cynkowane
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm i puszczona błotnikiem
- przewody podciśnień, węże wody, paliwa w plecionce car audio
- nowe zbiorniczki
- wyszkiełkowana skrzynia biegów, mocowanie alternatora, cewka, rozrusznik
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
- miska olejowa pomalowana w matową miedź
OSIĄGI:
0-100km/h ~5,7s
1/4mili - 14,5s et
MOC:
-193KM i 218Nm
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
Limiter przesunięty na 7400obr/min
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- każdy element rozkręcony i przeglądnięty. Nastepnie selekcja na piaskowanie i malowanie proszkowe lub cynkowanie.
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód krzyżowa
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- nowe łożyska i piasty
- poliuretany wszędzie
- wahacze, spinki, obejmy, belka, stabilizatory wypiaskowane i pomalowane proszkowo w grafit i matową miedź
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2015 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga,, dosłowanie KAZDA śruba została przeglądnięta i wymieniona na nową
-w 2012 nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- całkowicie nowe reflektory przednie wraz z cynkowanymi ramkami.
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antena
- usunięte listwy boczne
- dokładka JE-Design
- zamiast przedniego zderzaka założona belka z golfa MKI po piaskowaniu i malowaniu, w belce zamontowane kierunkowskazy z Golfa MKI a w nich umieszczone światła postojowe
- wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie belki zderzaka
UKŁAD PALIWOWY:
- Nowe przewody paliwowe z miedzi 8mm.
- akumulator paliwa, w jego miejsce założony filtr paliwa aby usunąć go spod maski
KOŁA:
Dynatech M3 3tlg 17"
2x8J 2x9J Pomalowane wraz z rantami w czarny połysk
-śrubki tytanowe wyszczotkowane
ŚRODEK:
- MFA
- polakierowane na nowo całe wnętrze w Lakier L90e
- odchudzone ze wszystkich wygłuszeń
- usunięte "parapety"
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami mocowane do klatki
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym
- siatka Schroth na okno
CAR-AUDIO: usunięte wraz z wiązkami do głośników
VW Scirocco GTX 1989.
SILNIK:
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki. pompa oleju
- porting głowicy + kompletny remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- wzmocniona miska olejowa płytą 5mm
- zewnętrzna chłodnica oleju
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- cały wydech owinięte bandażem do samego końca
Look:
- chromowane próżniowo: bagnet, oraz korki wlewu: oleju, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- blok silnika w czarnym półmacie
-elementy malowane proszkowo (alternator, kolektor dolotowy, pokrywa rozrządu, obudowa wentylatora, rury cieczy chłodzącej, rura dolotu, rolki pasków, łapy skrzyni biegów) na matową miedź, grafit oraz czerwień
- drobne elementy cynkowane
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm i puszczona błotnikiem
- przewody podciśnień, węże wody, paliwa w plecionce car audio
- nowe zbiorniczki
- wyszkiełkowana skrzynia biegów, mocowanie alternatora, cewka, rozrusznik
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
- miska olejowa pomalowana w matową miedź
OSIĄGI:
0-100km/h ~5,7s
1/4mili - 14,5s et
MOC:
-193KM i 218Nm
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
Limiter przesunięty na 7400obr/min
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- każdy element rozkręcony i przeglądnięty. Nastepnie selekcja na piaskowanie i malowanie proszkowe lub cynkowanie.
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód krzyżowa
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- nowe łożyska i piasty
- poliuretany wszędzie
- wahacze, spinki, obejmy, belka, stabilizatory wypiaskowane i pomalowane proszkowo w grafit i matową miedź
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2015 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga,, dosłowanie KAZDA śruba została przeglądnięta i wymieniona na nową
-w 2012 nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- całkowicie nowe reflektory przednie wraz z cynkowanymi ramkami.
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antena
- usunięte listwy boczne
- dokładka JE-Design
- zamiast przedniego zderzaka założona belka z golfa MKI po piaskowaniu i malowaniu, w belce zamontowane kierunkowskazy z Golfa MKI a w nich umieszczone światła postojowe
- wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie belki zderzaka
UKŁAD PALIWOWY:
- Nowe przewody paliwowe z miedzi 8mm.
- akumulator paliwa, w jego miejsce założony filtr paliwa aby usunąć go spod maski
KOŁA:
Dynatech M3 3tlg 17"
2x8J 2x9J Pomalowane wraz z rantami w czarny połysk
-śrubki tytanowe wyszczotkowane
ŚRODEK:
- MFA
- polakierowane na nowo całe wnętrze w Lakier L90e
- odchudzone ze wszystkich wygłuszeń
- usunięte "parapety"
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami mocowane do klatki
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym
- siatka Schroth na okno
CAR-AUDIO: usunięte wraz z wiązkami do głośników
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Masakra ile roboty, wrzuć jeszcze aktualne foty wozu
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Czas nadrobić zaległości
Auto wyjechało i ma sie dobrze. Jak na razie przejechało 600km.
Wyszło kilka drobiazgów do ogarnięcia na dniach...
Dzwięk dolotu połączony z nagrzanym wydechem przy 7,500 obr/min przyprawia mnie samego o gęsia skórkę
Auto zwiedziło 2 zloty.
VAG Inwazja Stary Sącz gdzie zdobyło:
-drugie miejsce w klasie German
-drugie miejsce za najlepiej zmodyfikowany silnik
Oraz 10-lecie Stefy GTI gdzie udało sie przywieźć nagrodę główną co bardzo mnie zaskoczyło gdyż poziom aut był na prawdę wysoki
Auto oczywiście pomyka o własnych siłach
Był jakis drobny problem z czujnikiem położenia wału, ale został załatwiony.
Po zrobionym 1000km mały przegląd, wszystko w należytym stanie, odtłuszczone i umyte myjką ciśnieniową.
Były też jakieś przymiarki koła, ale mi się nie spieszy i tak nie mam kiedy jeździć...
Auto wyjechało i ma sie dobrze. Jak na razie przejechało 600km.
Wyszło kilka drobiazgów do ogarnięcia na dniach...
Dzwięk dolotu połączony z nagrzanym wydechem przy 7,500 obr/min przyprawia mnie samego o gęsia skórkę
Auto zwiedziło 2 zloty.
VAG Inwazja Stary Sącz gdzie zdobyło:
-drugie miejsce w klasie German
-drugie miejsce za najlepiej zmodyfikowany silnik
Oraz 10-lecie Stefy GTI gdzie udało sie przywieźć nagrodę główną co bardzo mnie zaskoczyło gdyż poziom aut był na prawdę wysoki
Auto oczywiście pomyka o własnych siłach
Był jakis drobny problem z czujnikiem położenia wału, ale został załatwiony.
Po zrobionym 1000km mały przegląd, wszystko w należytym stanie, odtłuszczone i umyte myjką ciśnieniową.
Były też jakieś przymiarki koła, ale mi się nie spieszy i tak nie mam kiedy jeździć...
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Czarson
- Forum Master
- Posty: 1948
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 21:12
- Lokalizacja: Puławy/Oslo
- Kontakt:
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
szczeka opada!!! kawal roboty ale sa efekty
gratulacje
gratulacje
co myślisz o moim golfie? viewtopic.php?f=87&t=436585 zapraszam do komentowania
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Ja tam nawet się nie będę wypowiadał - bo mnie zazdrość całego zżera
Mam nadzieję, że oblukam na Dub 2k16
Mam nadzieję, że oblukam na Dub 2k16
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Na bogato pocisles z robota. Szacun za tyle sil Auto perfekt.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
http://selectedmag.pl/gielda/pokaz-ogloszenie/?id=71" onclick="window.open(this.href);return false;
a to co?
a to co?
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości