dobór przepływki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dobór przepływki
Witam. Skończył mi się MAF. Po wymontowaniu odczytałem numery na obudowie: 0 280 217 121 , 06A 906 461 zaś wkład ma oznaczenie F 00C 2G2 056. Z tego co już ustaliłem to oryginał zamontowany od nowości w moim AJM-ie 115KM (MK4). I tu mam kilka pytań:
1. czy MAF oferowany w serwisie VW jest tej samej jakości co np. z InterCars"a? Pytam, bo rozpiętość cenowa jest dość duża. W VW cena 747 zł a w IC 390 zł. W obu sklepach oferują MAF o oznaczeniu 0 281 002 757 Bosch'a (nowe oznaczenie). Z serwisu pudełko jest w logo VW a z IC opakowanie żółte Bosch.
2. czy ktoś ma porównanie obu części, czy nie różnią się jakością a jedynie w serwisie płacimy za opakowanie z logo VW?
3. w planach mam tuning mocy do ok. 130-140KM i tu pytanie czy wcześniej wymieniowy MAF będzie odpowiedni czy lepiej poszukać zalecany do jednostek 130 lub 150KM ?
Na chwilę obecna założony mam MAF od skody 1,8T ale widzę, że więcej pali (nie miałem innego wyjścia bo auto cały czas potrzebne więc założyłem jaki miałem). Proszę o odpowiedzi i nie kasowanie tematu (szukałem ale nic konkretnego nie znalazłem). Dzięki.
1. czy MAF oferowany w serwisie VW jest tej samej jakości co np. z InterCars"a? Pytam, bo rozpiętość cenowa jest dość duża. W VW cena 747 zł a w IC 390 zł. W obu sklepach oferują MAF o oznaczeniu 0 281 002 757 Bosch'a (nowe oznaczenie). Z serwisu pudełko jest w logo VW a z IC opakowanie żółte Bosch.
2. czy ktoś ma porównanie obu części, czy nie różnią się jakością a jedynie w serwisie płacimy za opakowanie z logo VW?
3. w planach mam tuning mocy do ok. 130-140KM i tu pytanie czy wcześniej wymieniowy MAF będzie odpowiedni czy lepiej poszukać zalecany do jednostek 130 lub 150KM ?
Na chwilę obecna założony mam MAF od skody 1,8T ale widzę, że więcej pali (nie miałem innego wyjścia bo auto cały czas potrzebne więc założyłem jaki miałem). Proszę o odpowiedzi i nie kasowanie tematu (szukałem ale nic konkretnego nie znalazłem). Dzięki.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
dobór przepływki
Z sklepu dostaniesz regenerowaną nie znaczy, że złą, ale bywają kiepskie produkty które zaniżają wskazania przepływu od momentu wyjęcia z pudełka.
VW dobiera najdroższy zamiennik, taka polityka - liczy się hajs.
Można kupić, ten tańszy pod warunkiem możliwości zwrotu, jak po logach wyjdzie, że "nowa" zaniża wskazania od nowości.
VW dobiera najdroższy zamiennik, taka polityka - liczy się hajs.
Można kupić, ten tańszy pod warunkiem możliwości zwrotu, jak po logach wyjdzie, że "nowa" zaniża wskazania od nowości.
Re: dobór przepływki
A nie lepiej jak tuner "wytnie" przeplywke w programie? Wyjdzie duzo taniej jak zakup "nowej"
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
Re: dobór przepływki
Cześć. A na pewno ze sklepu (np.Bosch z I.C.) jest regenerowany? Byłem pewien, że jest 100% nowa.italiano_83 pisze:Z sklepu dostaniesz regenerowaną nie znaczy, że złą, ale bywają kiepskie produkty które zaniżają wskazania przepływu od momentu wyjęcia z pudełka.
dobór przepływki
Niczego nie można być pewnym w Polsce - i tej zasady proszę się trzymać i nie wierzyć nikomu na słowo.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
dobór przepływki
Masa tego jest regenerowana fabrycznie i niby trzyma parametry jak nowa- niby .. i na tym się niestety czasami kończy.slepy96 pisze:Cześć. A na pewno ze sklepu (np.Bosch z I.C.) jest regenerowany? Byłem pewien, że jest 100% nowa.
Nie każdemu się podoba później takie rozwiązanie i nie każdemu tunerowi chce się przysiąść, żeby zrobić to jak należy, a potem część ludzi narzeka.deskjet pisze:A nie lepiej jak tuner "wytnie" przeplywke w programie? Wyjdzie duzo taniej jak zakup "nowej"
dobór przepływki
BOSCH trochę się zepsuł według mnie, kup PIERBURGA np taki http://allegro.pl/przeplywomierz-wklad- ... 64219.html
Gdyby coś było nie tak z nim, ustawowo masz prawo zwrotu bez podawania przyczyny.
Gdyby coś było nie tak z nim, ustawowo masz prawo zwrotu bez podawania przyczyny.
dobór przepływki
Na przepływce Bosch'a przejeździłem zaledwie 2 lata i padła. Na Pierburgu jeżdżę już 14 lat i ma się dobrze i też polecam Pierburga ale jak to zazwyczaj bywa, przy zakupie polecam od razu taką przepływkę sprawdzić wykonując loga dynamicznego 003 z 011 i 008 z 011 i będzie widać czy mierzy prawidłowo a jeśli nie to sprawdzić w taki sam sposób kolejną - zwłaszcza jeśli kupuje się je w InterCarsie, ItalParts itd. Kupując z allegro pozbawiacie się takiej możliwości bo dochodzi czas przesyłki i koszty za zwrot niesprawnej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości