Jak przestawić korektor siły hamowania na tylne koła w MK2?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lis 30, 2006 12:15

gulba, to coś nie tak w tej wersji powinien być !! W tamtym roku jeździłem jakiś czas bez korektora, w zakrecie mocne hamowanie to samobujstwo, haki tak szybko blokują że byłem w szoku !! Może jakby się człowiek przyzwyczaił to i by bez tego śmigał ale ja wychodze z założenia, że hamulce i zawieszenie to poctawa do bezpiecznej jazdy autem.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » czw lis 30, 2006 19:26

vw_vandal pisze:gulba, to coś nie tak w tej wersji powinien być !! W tamtym roku jeździłem jakiś czas bez korektora, w zakrecie mocne hamowanie to samobujstwo, haki tak szybko blokują że byłem w szoku !! Może jakby się człowiek przyzwyczaił to i by bez tego śmigał ale ja wychodze z założenia, że hamulce i zawieszenie to poctawa do bezpiecznej jazdy autem.
wózek przywieziony z niemiec w czerwcu, widać że seryjnie niema korektora.Także orginalnie nie było go tam zamontwanego.


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » pt gru 01, 2006 16:29

U mnie w 1.8 GT niema tego cuda miedzy belką... a tylna oś sie zawsze blokuje pierwsza nawet na prostej...

w sumie to mały drifcik sie czasem na zakręcie udaje :P ...ale zobaczymy co bedzie na śniegu........ piszta jak to założyć :)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob gru 02, 2006 13:28

gulba, mówie ja takie coś wyczytałem i takiego korektora przez chwile nie miałem i dla mnie hamowanie bez tego to samobujstwo. Najgorzej jest na nierównościach i na zakrętach.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

wicekdw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 00:23
Kontakt:

Post autor: wicekdw » wt gru 09, 2008 22:30

A ma ktoś pomysł jak go wyregulować spowrotem po tym jak belka tylna była wyjmowana i regulacja była "ruszona"?



Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Post autor: dan_25 » czw gru 11, 2008 09:22

Ja myślę że najlepiej by było zmierzyć w jakimś seryjnym golfiku [nie obniżanym] odległość od mocowania sprężynki w korektorze do mocowania przy osi i u siebie ustawić tak samo :grin: ja jak będę zglebiać swojego golfika[teraz seria] to sobie zmierzę i po glebie ustawię tak samo jak przed :hmm:

pozdro :D


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw gru 11, 2008 17:52

TAZ pisze:Ktoś jak mu on nawala to nie wydaje ponad 100zł na nowy tylko kupuje przewód hamulcowy za 20zł i heja.
:bigok: tylko na śliskim czasem tył szybciej łapie niz przód ale można sie przyzwyczaić
vw_vandal pisze:haki tak szybko blokują że byłem w szoku
przód zmienia sie na mocniejszy (np 280mm) i jest malina :helm: biorą równo ;)


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw gru 11, 2008 18:12

CSR_GTI pisze:przód zmienia sie na mocniejszy (np 280mm) i jest malina :helm: biorą równo ;)
nieprawda
CSR_GTI pisze::bigok: tylko na śliskim czasem tył szybciej łapie niz przód ale można sie przyzwyczaić
a jak potrafisz to bywa bardzo pomocne :bajer:



Awatar użytkownika
pitul1978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr paź 08, 2008 18:04
Lokalizacja: OPO / LA
Kontakt:

Post autor: pitul1978 » czw gru 11, 2008 20:21

no wlasnie jak (przód zmienia sie na mocniejszy)zeby wyregulowac te sile chamowania na pompie?? :goof:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw gru 11, 2008 20:24

pitul1978 pisze:no wlasnie jak (przód zmienia sie na mocniejszy)zeby wyregulowac te sile chamowania na pompie??
what?? :goof: :goof:



Awatar użytkownika
VWiater
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: śr wrz 25, 2013 13:07
Lokalizacja: Kraków

Jak przestawić korektor siły hamowania na tylne koła w MK2?

Post autor: VWiater » czw cze 11, 2015 14:28

jest sens dokladac korektor jak ori go nie bylo??


Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2049
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Jak przestawić korektor siły hamowania na tylne koła w MK2?

Post autor: KoguT » pt cze 12, 2015 23:12

jaroslawwiatr, jak był swap na tarcze z tyłu to jest. Z tego co kojarzę to w mk2 (przynajmniej w RPku jest miejsce przy belce na niego.



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Jak przestawić korektor siły hamowania na tylne koła w MK2?

Post autor: kwadrat » śr gru 16, 2015 11:31

W RP GT mam korektor. Myślę te auta co miały seryjnie tarcze to pewnie miały korektor, a te co bębny to nie wiem. Może zależy np od roku prod??
A co do tematu to myślę, że można podnieść auto na "seryjną" wysokość (i przód i tył) i porównać sobie ustawienia korektora do tego na glebie


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości