1/4 mili 16,55 sek KOMBIAKIEM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
NA tych zawodach zająłęm 5 miejsce w klasie diesel.
Czas ET 16,148, czas reakcji strasznie słaby miałem :/
Jednak sam czas przejazdu jest całkiem ok, jak na sam chip.
Jeżeli wynik liczyłby się bez czasu reakcji to miałbym 3cie miejsce.
Pozdrawiam wszystkich obecnych
Czas ET 16,148, czas reakcji strasznie słaby miałem :/
Jednak sam czas przejazdu jest całkiem ok, jak na sam chip.
Jeżeli wynik liczyłby się bez czasu reakcji to miałbym 3cie miejsce.
Pozdrawiam wszystkich obecnych
POWERED BY IBIZA GT TDI
133KM@314Nm
133KM@314Nm
§4 Trasadziechu pisze:Jaka to jest dokladnie dlugosc scigania? jakies 400m?
4.1 Wyścigi zostaną rozegrane na dystansie 1/4 mili tj. 402,336 m.
http://www.sss.org.pl/documents.php?view=1
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
no tak...ale cały bajer polega na reakcjiccinekk pisze:NA tych zawodach zająłęm 5 miejsce w klasie diesel.
Czas ET 16,148, czas reakcji strasznie słaby miałem :/
Jednak sam czas przejazdu jest całkiem ok, jak na sam chip.
Jeżeli wynik liczyłby się bez czasu reakcji to miałbym 3cie miejsce.
Pozdrawiam wszystkich obecnych
Skarbimierz to kiepskie wydanie 1/4 mili
przez megafon jak sciagałem sie z 240KM leonem mówili czasy po przejazdach i powiedzieli mój czas jako trzeci a na kartce znalazł sie jako czwarty i czas został zmieniony z drugim golfem - przykre ale cóż...jak komentator myli się co do marki auta to sorry
ogólnie jestem zadowolony z wyniku..z przodu mialem 195/50 R15, z tyłu 14" fele 185/65 gumy, ze środka wyciagnęlem tylną kanapę i wyczyściłem bagażnik - duzo tego nie było-może 40kg ogólnie. Zważywszy że gofrownica nei jest w najwyższej formnie to i tak nieźle poleciała
teraz czas zadbać o nią - może wskoczy kilka klaczy ale to okaże sie za tydzień w piątek moc blokuje mi pompa - zbyt słaba fala
czas całkiem całkiem, ale na lotnisku była ibiza 90KM z wtryskami ASV Paweł Domagała bez chipa i spójrz na jego czasy. Silnik ma jak dzwon - pod VAGiem sprawdzałem mu furę i nie było korekcji wszystko lata jak nowe
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
noo ta fotokomórka jst pogiętaccinekk pisze:Wiesz to były moje pierwsze starty z fotokomórkami, więc miałem prawo nie trafiał na czas w start. Jednak ogólny wynik przejazdu jest wg mnie OK. Muszę pomyśleć nad większym IC.
jak walisz jak zapala sie zielone to juz czas ucieka..ten sprzet jest z wyscigów górskich jak pisali chłopaki z SRTW..
ja jechałem drugi raz, więc teraz twoja kolej na lepszy czas i mam nadzieje ze na półfinał
nad IC pomyśl - dobra sprawa
ja zimą chce założyc ten od T5 ale wiczny brak czasu obecnie...no i muszę my śleć nad pompą bo te od 90tki są słabe
www.vagtune.pl tel. 502730289
No i właśnie z IC jest kłopot, bo w mojej okolicy nie ma nikogo kto mógłby coś wymodzić z orurowaniem i upchnięciem jakiegoś dziada za zderzakiem, a do Wrocka jechać i wydawać 2tyś za FMIC to nie mam zamiaru. Poza tym nie wiem w jaki IC zainwestować. Iveco Daily może? A co z orurowaniem... Ciężka sprawa ogólnie... Poza tym myślę nad wtryskami, może od ASV? ale czy to coś da mojemu AFN'owi...
POWERED BY IBIZA GT TDI
133KM@314Nm
133KM@314Nm
gratki chłopaki !!
ja sie musze w końcu tez ogarnąć z tym FMIC-em, potem zaaplikuje 2 programy jeden streetowy (125/290) do codziennego użytku a drugi dragowy tak po całości się pojedzie może troche się spłaszczy moment....może być to trudne ale dołożenie jedynie suszarki od AWX-a daje np. takie efekty w AFNie - 145/350
http://img209.imageshack.us/img209/4813/michnik2ya1.png
ps. do ilu kręciliscie silnik przy zmianie biegu?
ja sie musze w końcu tez ogarnąć z tym FMIC-em, potem zaaplikuje 2 programy jeden streetowy (125/290) do codziennego użytku a drugi dragowy tak po całości się pojedzie może troche się spłaszczy moment....może być to trudne ale dołożenie jedynie suszarki od AWX-a daje np. takie efekty w AFNie - 145/350
http://img209.imageshack.us/img209/4813/michnik2ya1.png
ps. do ilu kręciliscie silnik przy zmianie biegu?
moim zdaniem kolejnośc powinna byc taka dla AFN-a:ccinekk pisze:Ciężka sprawa ogólnie... Poza tym myślę nad wtryskami, może od ASV? ale czy to coś da mojemu AFN'owi...
1. wirus - to już masz
2. FMIC
3. turbo AWX, wtryski ASV lub hybrydy + nowy soft
i to powinno dac 160/380 - to juz jest wystarczająco jak na TDI VP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości