Kolega oddał golfa na swapa do "mechaników"... przełożyli mechanicznie cały silni z Toledo do Golfa 2, ale nie ogarnęli elektryki.
Z racji iż przerabiałem swoje 16v na Digi z G60 postanowiłem mu pomóc. Golf po 89r wiec kostki pasują ładnie z toledo do golfa.
Silnik kręci, jest iskra, paliwo na listwie jest. Są podpięte na razie 2 pompy (bak i pod spodem) na krótko pod + po zapłonie.
Wtryskiwacze nie podają paliwa, po wykręceniu świec jest sucho i nie śmierdzi benzyną.
Brakowało przekaźnika 30, ale po jego wpięciu dalej nie odpala.
Wydaję mi się że brakuje jeszcze jednego przekaźnika na oddzielnej kostce wychodzącej z wiązki silnika (Pierwsze 2 zdjęcia)
![Obrazek](http://s3.postimg.org/b025mpb73/DSC_0685.jpg)
![Obrazek](http://s3.postimg.org/5487zavvz/DSC_0697.jpg)
Ponadto żółta kostka (+) wpięta w złącze Z1 i duża czerwona wpięta w 30 lub 30B (nie pamiętam)
Zostały luźne takie kostki ale chyba są zbędne.
![Obrazek](http://s3.postimg.org/6xb4nmh2n/DSC_0687.jpg)
![Obrazek](http://s3.postimg.org/v8pj8fai7/DSC_0691.jpg)
![Obrazek](http://s3.postimg.org/5sh2i8ulr/DSC_0694.jpg)
![Obrazek](http://s3.postimg.org/3ze5tx9f3/DSC_0695.jpg)
Zaznaczam że silnik w toledo jeździł i chodził normalnie także obstawiam że czujnik wału itp. się same nie zepsuły przez okres miesiąca czasu.
Co może być powodem nie otwierania się wtryskiwaczy ?