1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
przeziom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: pt lis 25, 2011 09:39
Lokalizacja: Kielce

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: przeziom » pn gru 08, 2014 18:59

I jak sprawa wygląda z ecumasterem? Jeździ?


---
facebook.com/*#cenzura#*

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » pn gru 08, 2014 22:28

Juz wszystko pisze więc tak na oryginalnych gratach bez jakiej kolwiek zmiany można wyciagnąć około 170km (dalej ori sterownik widzi już przeładowanie)

chociaż że wtryski pozwalaja na więcej to i tak sterownik odczytuje dawkowanie paliwa czy jak kto woli zasysane powietrze i przelicza na doładowanie max 0,7 bar

żeby to ominąć nie ruszając sterownika musimy wsadzić większe wtryski(przez co obniżymy tak jak by widziane doładowanie przez sterownik) ja się zdecydowałem na 380cc z APX da mi to możliwośc pociągnięcia dalej na większej turbinie do około 250km , Dlaczego ?

Agu nie ma czujnika doładowania więc go nie widzi przelicza przez przepływ powetrza a że deta mam podpiętego jako świniaka zwiększam dawke widzianego zaciągniętego powietrza przez stwrownik przez co mam większą dawkę .
Gdy dam wtryski 380 to już na starcie mam o wiele większa dawkę będzie zalewało , dlatego gdy dmuchnę 1.3 na k03-53 i ustawie dawkę to sterownik będzie widział małe doładowanie i powinno to chodzić dobrze ,ja to rozumiem tak , ze względu na warunki pogodowe strojenie jest nie możłiwe czekam do wiosny ,

Można zrobić inaczej Usunąć ze sterownika limiter doładowania wtedy wszystko idzie bez problemu ale niestety wiąże się to z kosztami .


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

siewcu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 02, 2008 19:10
Lokalizacja: Wrocław

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: siewcu » pt gru 19, 2014 15:21

można zrobić inaczej - wystroić to na ori kompie i mieć święty spokój, a nie kombinować w sposób, w jaki to nigdy nie zadziała.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » pt gru 19, 2014 22:58

Pewny jesteś ? Ja akurat jestem z tych którzy jednak chcą coś zrobić a nie iśc na łatwiznę , Przyszła mi ostatnio kość z podciągniętym max górę limiterem doładowania czyli ~ 1.5bar :D teraz wystroić to nie problem :D


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » sob mar 07, 2015 21:31

Nowe turbo zamontowane td04-16t wszystko działa jak należy nie przeładowuje ale , Jest probem Z Mac selenoid kto wie jak go ustawić w PWM ?


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

patelak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:57
Lokalizacja: Stolp

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: patelak » pn cze 08, 2015 11:11

Rozumiem ze wszystko robisz bez Fuel implant tak? Czemu nie chcesz sterować wtryskami bezpośrednio na fuel implant (na full grupie) z kontrolerem doładowania na następnym wyjściu?


<rolf>

patelak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:57
Lokalizacja: Stolp

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: patelak » pn cze 08, 2015 11:12

Na stronie ecu master jest plik pdf z fuel implant i dokładny opis jak ustawic PWM.


<rolf>

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » wt cze 09, 2015 12:12

Det wpięty jako świnia . po prostu nie ogarniam za bardzo FI dlatego jest na PB
Już wszystko ogarnięte pompuje 1.4 bar 4 bieg jeszcze zapiszczy xD
wszystko miód korekcje paliwa porobione jeszcze tylko poprawić nieco korekcje doładowania i będzie elegancko bo z 1.4 spada mi czasami na 1,1-1,2 :D

Tak że Polecam ten sterownik jeśli trochę się poczyta to można dojść do wszystkiego i ogarnąć jakie ma możliwości


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: ADi997 » wt cze 09, 2015 22:10

Mierzyłeś fure już ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » śr cze 10, 2015 23:19

jeszcze nie Pojade na dniach na hamownie sam jestem ciekaw ile wyjdzie :D


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości