Witam,
jak w temacie, szukam Golfa VI GTI od 2010 do 65000 w benzynie. Na allegro po przefiltrowaniu (http://bit.ly/1FLMYrn" onclick="window.open(this.href);return false;) jest kilka, dwa na które zwróciłem uwagę:
http://allegro.pl/golf-vi-oryginalne-gt ... 32972.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/vw-golf-gti-210-km-20 ... 69779.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wygląda to tak, że drugie autko:
pierwszy właściciel, aso, bezwypadkowy itp. przebieg 150kkm (jak na rocznik 2011 to chyba nic specjalnego)
Pierwszy link podobnie ale przebieg 93kkm i sprowadzone
Stąd moje pytanie czy w ogóle opłaca się myśleć o aucie z tak dużym przebiegiem jak 150kkm (w porównaniu do innych ofert) i ew. na co zwrócić uwagę i co się za niedługo może popsuć ze względu na zwykłe zużycie (przed zakupem i tak planuję sprawdzić w serwisie lub aso) czy może lepiej jakiś niższy przebieg (problem w tym, że reszta sprowadzana ale z przebiegami do 15kkm - czy to nie mało jak na 2 - 4 letnie auto?).
Czy nawet jeśli sprawdzę auto przed zakupem to brać jakieś niekoniecznie od pierwszego właściciela i niekoniecznie z polski czy raczej to, że jest cała historia i człowiek nim jeździł od początku to rzeczywiście przeważający argument?
Dzięki z góry i pozdrawiam
Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Re: Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie
Będziesz kupował auto na podstawie przebiegu? Weź tego co ma 150 i poproś aby Ci cofnął na 15 i będziesz zadowolony
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie
Nie do końca o to chodzi. Kilkuletnie auto z kilkunastoma k na liczniku wygląda podejrzanie, a jeżeli nie podejrzanie to po prostu oznacza, że ktoś bardzo mało jeździł co też raczej nie jest dobre dla mechaniki w samochodzie?
Bardziej chodzi mi o to jak takie 50k różnicy ma wpływ na zużycie zwykłych części, co już powinno być wymienione w Golfie który ma 150kkm na liczniku (czy w ogóle coś powinno?:D), może są jakieś części które zazwyczaj po 150 albo 100 kkm są do wymiany, Pan nie wymienił i po zakupie będzie jeszcze trzeba robić jakieś naprawy? Chyba, że po kontroli w ASO/serwisie jest do stwierdzenia co się nadaje do wymiany?
Druga rzecz co do wyboru między tymi dwoma ofertami, macie jakieś uwagi?
Dzięki
Bardziej chodzi mi o to jak takie 50k różnicy ma wpływ na zużycie zwykłych części, co już powinno być wymienione w Golfie który ma 150kkm na liczniku (czy w ogóle coś powinno?:D), może są jakieś części które zazwyczaj po 150 albo 100 kkm są do wymiany, Pan nie wymienił i po zakupie będzie jeszcze trzeba robić jakieś naprawy? Chyba, że po kontroli w ASO/serwisie jest do stwierdzenia co się nadaje do wymiany?
Druga rzecz co do wyboru między tymi dwoma ofertami, macie jakieś uwagi?
Dzięki
Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie
Nikt nie kupuje samochodu klasy GTI aby walić nim kilometry. Jest to najczęściej drugie, trzecie auto w garażu i służy do wypełniania wolnego czasu. Stąd relatywnie małe przebiegi.
Samochodu nie kupuje się patrząc na przebieg, a oceniając stan techniczny. Bez fachowej oceny nikt poważny nie odpowie Tobie na pytanie czy lepiej kupić pojazd mający 150.000km czy 50.000km - nie zawsze niższy przebieg świadczy o lepszym utrzymaniu pojazdu. Na Twoim miejscu odpuścił bym całkowicie szukanie GTI na rynku polskim gdyż w 99% będą to auta sprowadzone. Lepiej samemu (ze znajomymi) pojechać do Niemiec i tam bez pośredników nabyć pojazd.
Samochodu nie kupuje się patrząc na przebieg, a oceniając stan techniczny. Bez fachowej oceny nikt poważny nie odpowie Tobie na pytanie czy lepiej kupić pojazd mający 150.000km czy 50.000km - nie zawsze niższy przebieg świadczy o lepszym utrzymaniu pojazdu. Na Twoim miejscu odpuścił bym całkowicie szukanie GTI na rynku polskim gdyż w 99% będą to auta sprowadzone. Lepiej samemu (ze znajomymi) pojechać do Niemiec i tam bez pośredników nabyć pojazd.
Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie
jak sam kupi to wówczas to nie będzie sprowadzony pojazd ?PiotrDWR pisze:odpuścił bym całkowicie szukanie GTI na rynku polskim gdyż w 99% będą to auta sprowadzone. Lepiej samemu (ze znajomymi) pojechać do Niemiec i tam bez pośredników nabyć pojazd.
sprzedam Golf I cabrio biały 1.8 wersja karman 89 rok
Re: Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie
Mylisz sie, takie auta jak golf GTI mają na celu połączenie jakiejś tam funkcjonalności z kosztami utrzymania na akceptowalnym poziomie oraz frajda frajda z jazdy i możliwościa wyróżnienia się. To nie jest auto stricte sportowe tylko usportowiony kompakt i większość ludzi używa go na codzień, szczególnie przez pierwsze kilka lat. Ja bym się od razu nie wybierał do Niemiec tylko poszukal czegoś u nas, a potem ewentualnie dalej.PiotrDWR pisze:Nikt nie kupuje samochodu klasy GTI aby walić nim kilometry. Jest to najczęściej drugie, trzecie auto w garażu i służy do wypełniania wolnego czasu. Stąd relatywnie małe przebiegi.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Re: Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie
Tyle, że odejdzie kilka tysięcy marży dla handlarzaRobsonVW pisze:jak sam kupi to wówczas to nie będzie sprowadzony pojazd ?PiotrDWR pisze:odpuścił bym całkowicie szukanie GTI na rynku polskim gdyż w 99% będą to auta sprowadzone. Lepiej samemu (ze znajomymi) pojechać do Niemiec i tam bez pośredników nabyć pojazd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości