Witam,
Chciałbym zainstalować tempomat oraz wymienić zegary na 1/2 fis
Manetka obsługi tempomatu i kompa kupiona i założona, kable pociągnięte do bezpiecznika i do podszybia ale brak dalszej wiązki do ecu silnika.
wersja silnika to AXP 1,4 benzyna rok modelowy 2001
Prośba o podanie nr pinów we wtyczce ecu silnika i wtyczce w podszybiu.
Zegar 1/2 fis kupiony, pin z czytany zegar u mnie to immo 3 i taki sam kupiony tylko 1/2 fis.
Co jeszcze będzie potrzebne aby przełożyć zegary? Pomijam fakt posiadania kabla, ktoś pisał na forum, że trzeba przekładać pastylki w kluczach....?
Pozdrawiam,
Maciej
tempomat + zmiana zegarów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
tempomat + zmiana zegarów
Nr pin podam Ci po poludniu, nie mam dostępu do komputera. A odnosnie pastylki, jezeli przepiszesz wsady licznika wedlg porady grg474, ktora jest na forum, wymiana pastylek nie bedzie potrzebna.
Oczywiscie tylko kabel i dobre checi
Oczywiscie tylko kabel i dobre checi
Kupię: -nakładki na pedały audi TT,
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
tempomat + zmiana zegarów
manetka pin 2, kabelek niebieski do pinu 1 wtyczki w podszybiu, dalej do 39 w ECU
manetka pin 3, kabelek czerwono/żółty do pinu 2 wtyczki w podszybiu, dalej do 25 w ECU
manetka pin 4, kabelek czarno/żółty do pinu 3 wtyczki w podszybiu, dalej do 24 w ECU
manetka pin 5, kabelek biały do pinu 9 wtyczki w podszybiu, dalej do 50 w ECU
manetka pin 6, kabelek czarno/niebieski do bezpiecznika nr 5
manetka pin 7, kabelek czarno/żółty do pinu 3 wtyczki w podszybiu, dalej do 24 w ECU (tak samo jak pin 4)
manetka pin 3, kabelek czerwono/żółty do pinu 2 wtyczki w podszybiu, dalej do 25 w ECU
manetka pin 4, kabelek czarno/żółty do pinu 3 wtyczki w podszybiu, dalej do 24 w ECU
manetka pin 5, kabelek biały do pinu 9 wtyczki w podszybiu, dalej do 50 w ECU
manetka pin 6, kabelek czarno/niebieski do bezpiecznika nr 5
manetka pin 7, kabelek czarno/żółty do pinu 3 wtyczki w podszybiu, dalej do 24 w ECU (tak samo jak pin 4)
tempomat + zmiana zegarów
Dzięki wielkie Qto,
Teraz trochę zimno, ale jak tylko się ociepli ruszam dalej z tematem,
Pozdrawiam,
Matias1
Teraz trochę zimno, ale jak tylko się ociepli ruszam dalej z tematem,
Pozdrawiam,
Matias1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości