Witam!
Proszę o pomoc bo mam problem z autem. Otóż zaczęło się od tego że auto w trakcie jazdy zaczęło chodzić na 3 gary. Po wpięciu vAGa okazało się że błąs był na 3 cylindrze. Po wyjęciu świecy - oczom ukazał się widok sklejonej elektrody z masą. Myślę świeca - wymieniłem na jakąś starą - i dalej to samo. Wymieniłem wsyztkie świece - nadal chodzi dziwnie. Dziś kupiłem przewody, cewkę i świece - nadal jest ten sam objaw. Nie mam pewności co do sekwencji podłączenia przewodów WN u mnie jest następująco :1 cylinder A w cewce i dalej 2 cylinder B, 3 cylinder C i 4 cylinder D.
Cewka patrząc od czoła ma następująco:
C A
B D
Podłączałem świece bezpośrednio do masy silnika - i kręcąc rozrusznikiem iskra jest na wszystkich 4 przewodach. Proszę o pomoc i weryfikację czy sekwencja moja jest OK bo już zacząłem podejrzewać że coś się stało głowicą.
Dodam że usterka wystąpiła na autostradzie i byłem zmuszony dojechać około 100 km do domu na 3 cylindrach Dojechałem check migał cały czas.
Obecnie po uruchomieniu silnika słychać jakby silnik chodził na 3 gary i sapał ( przy zdjętym kolektorze ssącym).
Silnik pali na "3 gary"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob cze 06, 2015 22:06
Silnik pali na "3 gary"
kolejność zapłonu jak w każdym 4cylindroweym to 1342 i na zdjętym kolektorze nie będzie pracował.Jesli się nie poprawi to pomierz kompresję.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości