16V PL , KR , 9A z digifantem
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
16V PL , KR , 9A z digifantem
A który wtrysk w sumie masz ? Digi II ? Wyciągnij listwę z wtryskami z gniazd i zobacz czy wtryski ładnie leją paliwo jak kręcisz rozrusznikiem.
16V PL , KR , 9A z digifantem
Witam mozę opiszę swój problem. Mam silnik 9a z kolektorem od ABF i listwa wtryskową od ABF + DIGI 1. zakupiłem gotowy soft pod wtryski 2.0.
Problem polega że jak dam mu gaz zdławia go po czym startuje jak szalony.
Co może być przyczyną ?
Problem polega że jak dam mu gaz zdławia go po czym startuje jak szalony.
Co może być przyczyną ?
Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem
digi 2 z PFmleko1984 pisze:A który wtrysk w sumie masz ? Digi II ? Wyciągnij listwę z wtryskami z gniazd i zobacz czy wtryski ładnie leją paliwo jak kręcisz rozrusznikiem.
juz trtoszke sie udało ale auto odpala na kilka sekund i ganie tak jakby sie zalewałeo odpiołem lambe i dalej to samo
czy moze reg cicsnienia na listwie ten 4 bary to za duzo ? podmienic na 3/3,5 bara ? jeszcze jutro podmienie wtryski na inne bo mam z vectry 2,8
UP dzis własnie wyjełem listwe i sprwdziłem z wtrysków cały czas sika paliwo tylko przekrecam na zapłon kluczyk i non stop mgiełka z 4 wtrysków gdzie moze byc błąd ?
VW <3
Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem
Mam ecu z passka 1.8 pf z końcówką AM, będzie pasował bo nie widzę go na pierwszej stronie w liście?
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: śr sie 17, 2011 19:37
- Lokalizacja: Sosnowiec / Dąbrowa Górnicza
16V PL , KR , 9A z digifantem
potrzebuję schemat jakim kabelkiem gdzie się wpiąć w skrzynkę bezpieczników, digifant II z passka 1.8 pf, skrzynka ori z 9a, wczoraj wyszarpałem całą wiązkę, wszystkie wtyczki o, tylko ucięta była wiązka kabli idąca jak mi się zdaje do środka do skrzynki.
taką wiązkę mam:
przy 2 wtyczkach jest rozcięta, bo jeździła w passku z lpg.
to jedno, a drugie, zamiast przedłużek z listwy do wtrysków można zastosować jakieś przewody w oplocie?
taką wiązkę mam:
przy 2 wtyczkach jest rozcięta, bo jeździła w passku z lpg.
to jedno, a drugie, zamiast przedłużek z listwy do wtrysków można zastosować jakieś przewody w oplocie?
16V PL , KR , 9A z digifantem
Uszkodzone ECUmateusz46 pisze:UP dzis własnie wyjełem listwe i sprwdziłem z wtrysków cały czas sika paliwo tylko przekrecam na zapłon kluczyk i non stop mgiełka z 4 wtrysków gdzie moze byc błąd ?
Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem
dzieki za info własnie rozebrałem ecu i spalona ścieszka pinu 19 czyli masa zlutowanie nie pomogło i komp na smietnik teraz znów poszukuje kompatoffic pisze:Uszkodzone ECUmateusz46 pisze:UP dzis własnie wyjełem listwe i sprwdziłem z wtrysków cały czas sika paliwo tylko przekrecam na zapłon kluczyk i non stop mgiełka z 4 wtrysków gdzie moze byc błąd ?
jak by tkos cos miał to sie nie obraże
pierwsze foto wtyczka 4 piny od przepływkiLukas_vento pisze:potrzebuję schemat jakim kabelkiem gdzie się wpiąć w skrzynkę bezpieczników, digifant II z passka 1.8 pf, skrzynka ori z 9a, wczoraj wyszarpałem całą wiązkę, wszystkie wtyczki o, tylko ucięta była wiązka kabli idąca jak mi się zdaje do środka do skrzynki.
taką wiązkę mam:
przy 2 wtyczkach jest rozcięta, bo jeździła w passku z lpg.
to jedno, a drugie, zamiast przedłużek z listwy do wtrysków można zastosować jakieś przewody w oplocie?
kolejne biała 3 piny na 90% lambda
kolejne 5 binów z niej to chyba 4 ida do skrzynki a 1 do ecu
obok ten pojedynczy wtyk z żóltym to nie potrzeby
brązowy z oczkiem masa
i ostatnia wtyczka switche jak sie nie myle
jutro jak bede miał chwile zrobie ci rozpiske który kabel gdzie ma isc
VW <3
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: śr sie 17, 2011 19:37
- Lokalizacja: Sosnowiec / Dąbrowa Górnicza
16V PL , KR , 9A z digifantem
mateusz46 pisze:dzieki za info własnie rozebrałem ecu i spalona ścieszka pinu 19 czyli masa zlutowanie nie pomogło i komp na smietnik teraz znów poszukuje kompa
jak by tkos cos miał to sie nie obraże
Wiesz, możesz też mieć jakiś błąd w instalacji i dlatego spaliło ci ten pin, dlatego też zlutowanie tego mogło nie pomóc, mało tego wsadzenie nowego sterownika może mieć ten sam finał. Zobacz sobie czy na wtyczce do ECU nie masz czasem wysokiego poziomu napięcia jak przekręcasz zapłon na pinie 19.
16V PL , KR , 9A z digifantem
Brak masy raczej nie popali nic w takim sterowniku bo po prostu będzie za mały przepływ prądu i tyle, ale podłączenie zasilania do jakiegoś pinu masowego już tak zwłaszcza kiedy inny przewód masowy jest dobry (a jest ich kilka w tej wtyczce). Ta masa przy silniku zdaje się, jest na potrzeby głównie czujników aby miały wspólny potencjał z tym do czego są poprzykręcane, inaczej mogłyby oszukiwać odczyty (sterownik mógłby je źle interpretować). U mnie ten przewód się uszkodził w niewidocznym mijescu i auto zaczęło świrować, głównie były przekłamania z sondy lambda ale pozatym funkcjowonał prawidłowo, bo wykonwyał program bezbłędnie. Takie jest moje zdanie ale może jest coś czego jeszcze nie wiem
16V PL , KR , 9A z digifantem
Własnie DF II bardzo łatwo "uwalić" przez brak dobrej masy, kręcisz rozrusznikiem i pali ECUmleko1984 pisze:Brak masy raczej nie popali nic w takim sterowniku bo po prostu będzie za mały przepływ prądu i tyle
16V PL , KR , 9A z digifantem
Może to kwestia nieprawidłowego działania jakiegoś stabilizatora albo zabezpieczenia jeżeli któryś z tych kabli masowych jest uwalony. Trudno powiedzieć, ale jedno jest pewne: jeżeli te kable są to nie bez powodu i lepiej zadbać aby wszystko było podłączone tak jak ma być. Z jednym sterownikiem miałem taki problem, że zwarło mi do masy jego obudowy napięcie z MAP sensora i uwalił się dławik mocy a innym razem dioda stabilizacyjna ZY33 jak na jednym kablu masowym pojawiło się napięcie, ale to dlatego, że zacząłem przy nim grzebać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości