wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
Witam wszystkich forumowiczów czy byłby ktoś tak uprzejmy i powie mi czy da rade wymienić łańcuch i napinacz pompy olejowej bez wyjmowania silnika ? chodzi o silnik 2.0 tfsi AXX
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2015 16:23 przez iceee, łącznie zmieniany 4 razy.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: wymiana napinacza łańcucha pompy olejowej
Da radę.iceee pisze:Witam wszystkich forumowiczów czy byłby ktoś tak uprzejmy i powie mi czy da rade wymienic napinacz łańcucha pompy olejowej bez wyjmowania silnika ? chodzi o silnik 2.0 tfsi AXX
wymiana napinacza łańcucha pompy olejowej
a mógłbyś opisać co trzeba by było zdemontować ? chodzi mi głównie o łańcuch bo napinacz to mniejszy problem
wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
wydaje mi się że wymiana łańcucha napędu pompy olejowej wiąże się z wyjęciem silnika ,proszę mnie poprawić jak się mylę.
Diagnostyka samochodowa VCP VCDS
wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... oner-Study" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
wszystko fajnie ale to co jest w linku to zupełnie inny silnik który był robiony powyżej 2009 roku, a kolega pyta o stary silnik AXX z 2004-2006 r który miał dużo wad fabrycznych jak się później okazało.
1 wariator (rozciągający się łańcuch który się zrywał i klekot TDi )
2 szklanka popychacza pompy paliwa
3 pompa olejowa ( słabe ciśnienie lub brak i kontrolka presure na zegarach )
4 napinacz i łańcuch pompy oleju ( klekot jak TDi i spadek ciśnienia )
5 termostat do którego jest kiepski dostęp
6 układ dolotowy i tworzący się nagar na klapkach kolektora i zaworach
7 odma
8 zawor dv turbo wadliwa konstrukcja która została poprawiona ( brak mocy )
9 cewki zapłonowe w akcji serwisowej aso wymiana
1 wariator (rozciągający się łańcuch który się zrywał i klekot TDi )
2 szklanka popychacza pompy paliwa
3 pompa olejowa ( słabe ciśnienie lub brak i kontrolka presure na zegarach )
4 napinacz i łańcuch pompy oleju ( klekot jak TDi i spadek ciśnienia )
5 termostat do którego jest kiepski dostęp
6 układ dolotowy i tworzący się nagar na klapkach kolektora i zaworach
7 odma
8 zawor dv turbo wadliwa konstrukcja która została poprawiona ( brak mocy )
9 cewki zapłonowe w akcji serwisowej aso wymiana
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2015 10:38 przez wagen, łącznie zmieniany 1 raz.
Diagnostyka samochodowa VCP VCDS
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
Doszła wiedza do Ciebie?iceee pisze:Na dniach, wszystko już kupione :p
Łańcuch wymieniony?
wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
Wiedza doszła, coś tam próbowałem, ale silnik i tak trzeba wyjąć, a ja już na to aż takiej wiedzy i czasu nie mam :/ Mógłby ktoś polecić jakiś warsztat sprawdzony w Warszawie lub okolicach ?
Re: wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
No to podzielę się wiedzą dla potomnych jak wymienić łańcuch pompy olejowej. Golfa 5 GTI 2.0 TFSI 173 tys. usterka głośna praca silnika klekotanie jak w TDi. Pierwsze co to wariator (taki sam efekt klekotania ), ale on został odpuszczony, ponieważ był wymieniany i zajeliśmy się tylko dołem silnika. Oczywiście silnika nie trzeba wyjmować ale trochę kombinacji trzeba poczynić. Zużyty napinacz spowodował że łańcuch szorował po aluminiowej obudowie powodując klekot jak w TDI. Oczywiście w trakcie naprawy został wymieniony rozrząd który i tak trzeba zdemontować oraz uszczelniacz wału-038103085E. Wyczyszczony został smok i obudowa filtra oleju. Po wymianie łańcucha-06F115230, koła zębatego-06B115121 i napinacza-06B115130C, silnik zaczął pracować jak na benzyne przystało.
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2015 10:01 przez wagen, łącznie zmieniany 1 raz.
Diagnostyka samochodowa VCP VCDS
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 33 gości