Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hanys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: sob lut 24, 2007 01:08
Lokalizacja: Oss(Holandia)
Kontakt:

Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: hanys » ndz maja 31, 2015 11:40

Witam
Problem następujący ,silnik zablokowany nie da się go obrócić no może w zakresie 3/4 obrotu,co dziwne rozrząd jest ok (ma 40 tysięcy) nie przeskoczył, brak uszkodzeń turbo także jest całe czyli coś na dole silnika .Mechanik stwierdził że nie warto nawet się zabierać za dól tylko zmieniać od razu blok, co myślicie qua koszta lepiej od razu wywalić blok i wstawić inny czy rozbierać i łudzić się że jeszcze da się coś z niego zrobić.Auto zawsze wszystko na czas ,olej zawsze ok ,nie butowane.



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: bzdzioch1 » ndz maja 31, 2015 11:51

trzeba rozebrać motor i ocenić szkody..choć teraz są takie ceny używek ,że średnio się opłaca reanimować



hanys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: sob lut 24, 2007 01:08
Lokalizacja: Oss(Holandia)
Kontakt:

Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: hanys » ndz maja 31, 2015 12:00

No właśnie zagwozdka bo zmieniając cały blok też nie wiem co kupię ,a robiąc swój wiem co i jak ,tylko jak się mechanik zabierze za rozbieranie a się okaże że i tak trzeba blok zmieniać to kasa w błoto aczkolwiek nie wiem co tam się mogło posypać bo z budowy dołu silnika jestem beznadziejny. :panna:
Aha pod pokrywą zaworów też wygląda ok.



deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: deskjet » ndz maja 31, 2015 12:53

Na jakiej podstawie twierdzisz ze rozrzad jest ok i nie przeskoczyl? Sprawdzales? To ze ma 40tys o niczym nie swiadczy. Moim zdaniem tlok blokuje sie o zawor i dlatego nie mozna zrobic pelnego obrotu.


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

hanys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: sob lut 24, 2007 01:08
Lokalizacja: Oss(Holandia)
Kontakt:

Re: Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: hanys » ndz maja 31, 2015 13:22

ustawienie sprawdzone, znaki się pokrywają,wszystkie rolki i napinacze całe :banghead:



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: Q_mac » ndz maja 31, 2015 13:28

Czapka w górę i będzie wiadomo. Może odpadł grzybek z któregoś zaworu i to blokuje ?



hanys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: sob lut 24, 2007 01:08
Lokalizacja: Oss(Holandia)
Kontakt:

Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: hanys » ndz maja 31, 2015 13:46

Silnik szlag trafił przy 110km/h więc chyba gdyby coś takiego się stało to nie było by czego zbierać,ale nie było żadnego głośnego odgłosu ani huku ,poprostu przestał jechać i po zatrzymaniu i już więcej nie dał się obrócić. :banghead:



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: Q_mac » ndz maja 31, 2015 14:35

Jak głowicy i miski nie zdejmiesz to się niczego nie do wieś dowiesz.



hanys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: sob lut 24, 2007 01:08
Lokalizacja: Oss(Holandia)
Kontakt:

Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: hanys » ndz maja 31, 2015 14:51

z dwojga złego lepiej chyba od miski zacząć skoro od góry wygląda ok bo jeżeli trzeba coś z głowicą robić to lepiej nowy blok,rozmawiałem teraz z moim mechaniorem i mówi że znaki są na pewno ok ale mówi że pasek jest mocno napięty w obie strony.



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: Q_mac » ndz maja 31, 2015 16:58

Od gory może wyglądać OK, ale to o niczym nie świadczy. I chyba chodzi Ci o caly słupek, a nie blok. Od spodu sprawdzisz tylko czy korby cale i co z wałem. Zdjęcie czapki to 2-3 h roboty ?



hanys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: sob lut 24, 2007 01:08
Lokalizacja: Oss(Holandia)
Kontakt:

Re: Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: hanys » ndz maja 31, 2015 17:56

Tak mam na myśli cały słupek ,konkretnie bez turba i wtrysków .Słupek 350e i robota jakieś 200e ,a zdjęcie czapki 3 godziny roboty to już 60e ,a i tak całej góry pewnie nie bedę robił bo rozrząd też trza bedzie zmienić ten mimo że 40000km będzie już nadwyrężony czyli dochodzi 200e.



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: Q_mac » pn cze 01, 2015 01:10

I tak do wymontowania silnika trzeba wykonać 80% tego co przy zdejmowania czapki. Zdjęcie pokrywy zaworów i odkręcenie 10 srub to juz moment.

Z drugiej strony jeśli mój scenariusz się potwierdzi to pewnie i tak nie oplaca się robić robic. Co innego tutaj.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Cordoba ASV 110km zablokowany silnik

Post autor: Michał_1977 » pn cze 01, 2015 17:43

Świece żarowe wykręcić i wtedy próbować obracać wałem,bo jak dostał oleju na tłoki,to ten go blokuje :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości