Witam serdecznie, pojawił mi się problem ze stacyjką i już jest zdiagnozowany ale nie rozwiązany. Ułamał się ten metalowy "pałąk" który wchodzi do kostki a znajduje się pomiędzy wkładem zamka a właśnie kostką. Stacyjki nie wyciągnąłem z auta i nawet się za to nie zabieram bo pewnie nie będę w stanie jej ściągnąć. Kupiłem wczoraj używaną stacyjkę i ją rozmontowałem, wyciągnąłem "wnętrze" i przełożyłem do swojego korpusu, ale pojawił się problem. Różnice tych jak to nazwałem pałąków są różne, u mnie w aucie ten ukruszony był dłuższy a w tym jest krótszy i dalej jestem w czarnej dupie. Na co patrzeć przy zakupie takiej stacyjki, skąd wynikają różnice w długościach tej części? Proszę o pomoc, nie ukrywam, że trochę problemów przy składaniu też było i jakieś porady byłyby mile widziane.
Dziękuje za wyrozumiałość:)
problemy ze stacyjką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problemy ze stacyjką
no ale po co rozbierasz i jakieś graty przekładasz. Kupujesz inną ale z kluczykiem, wkładasz kluczyk, bolcem odblokowujesz i wysuwasz wkładkę. W swoim robisz to samo i całość po przełożeniu montujesz w samochodzie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
problemy ze stacyjką
Rozumiem, ale żeby całość w samochodzie zainstalować to muszę całą stacyjkę ściągnąć z tego drążka prawda?? A wątpię, żebym to sam zrobił a nie mam do kogo się z tym udać dlatego kombinuję, chyba, że jest jakiś inny sposób. Jak wspominałem, po pierwsze ściągnięcie z drążka a po drugie "ścięte" śruby które trzymają stacyjkę.
Też najchętniej bym tego wszystkiego nie przekładał:(
Też najchętniej bym tego wszystkiego nie przekładał:(
problemy ze stacyjką
flex, robisz nacięcie i odkręcaszmest1987 pisze: po pierwsze ściągnięcie z drążka a po drugie "ścięte" śruby które trzymają stacyjkę.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: problemy ze stacyjką
Te sruby to sa flexy? Sorry za glupie pytanie. Wystarczy tylko odkrecic te sruby i bede mial dostep, czy trzeba zrobic obydwie czynnosci? Nadal jest to dla mnie niejasne.
problemy ze stacyjką
sorry za uproszczenie - szlifierką kątową( u nas nazywamy to flexem) nacinasz żeby można było odkręcićmest1987 pisze:Te sruby to sa flexy?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości