16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

Awatar użytkownika
mleko1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt lut 08, 2008 06:44
Lokalizacja: wrocław

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mleko1984 » pn maja 25, 2015 08:47

A który wtrysk w sumie masz ? Digi II ? Wyciągnij listwę z wtryskami z gniazd i zobacz czy wtryski ładnie leją paliwo jak kręcisz rozrusznikiem.



GTI-8v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sie 27, 2013 15:35

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: GTI-8v » wt maja 26, 2015 11:31

Witam mozę opiszę swój problem. Mam silnik 9a z kolektorem od ABF i listwa wtryskową od ABF + DIGI 1. zakupiłem gotowy soft pod wtryski 2.0.

Problem polega że jak dam mu gaz zdławia go po czym startuje jak szalony.

Co może być przyczyną ?



Awatar użytkownika
mateusz46
--------
--------
Posty: 107
Rejestracja: czw gru 15, 2011 23:33
Lokalizacja: Dobre Miasto

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mateusz46 » czw maja 28, 2015 22:05

mleko1984 pisze:A który wtrysk w sumie masz ? Digi II ? Wyciągnij listwę z wtryskami z gniazd i zobacz czy wtryski ładnie leją paliwo jak kręcisz rozrusznikiem.
digi 2 z PF
juz trtoszke sie udało ale auto odpala na kilka sekund i ganie tak jakby sie zalewałeo odpiołem lambe i dalej to samo
czy moze reg cicsnienia na listwie ten 4 bary to za duzo ? podmienic na 3/3,5 bara ? jeszcze jutro podmienie wtryski na inne bo mam z vectry 2,8

UP dzis własnie wyjełem listwe i sprwdziłem z wtrysków cały czas sika paliwo tylko przekrecam na zapłon kluczyk i non stop mgiełka z 4 wtrysków gdzie moze byc błąd ?


VW <3

harsvw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz kwie 05, 2015 10:17

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: harsvw » pt maja 29, 2015 09:21

Mam ecu z passka 1.8 pf z końcówką AM, będzie pasował bo nie widzę go na pierwszej stronie w liście?



Awatar użytkownika
mateusz46
--------
--------
Posty: 107
Rejestracja: czw gru 15, 2011 23:33
Lokalizacja: Dobre Miasto

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mateusz46 » pt maja 29, 2015 18:17

bedzie bo ja mam własnie AM :P


VW <3

Lukas_vento
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr sie 17, 2011 19:37
Lokalizacja: Sosnowiec / Dąbrowa Górnicza

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Lukas_vento » pt maja 29, 2015 21:32

potrzebuję schemat jakim kabelkiem gdzie się wpiąć w skrzynkę bezpieczników, digifant II z passka 1.8 pf, skrzynka ori z 9a, wczoraj wyszarpałem całą wiązkę, wszystkie wtyczki o, tylko ucięta była wiązka kabli idąca jak mi się zdaje do środka do skrzynki.

taką wiązkę mam:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

przy 2 wtyczkach jest rozcięta, bo jeździła w passku z lpg.

to jedno, a drugie, zamiast przedłużek z listwy do wtrysków można zastosować jakieś przewody w oplocie?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: toffic » sob maja 30, 2015 20:17

mateusz46 pisze:UP dzis własnie wyjełem listwe i sprwdziłem z wtrysków cały czas sika paliwo tylko przekrecam na zapłon kluczyk i non stop mgiełka z 4 wtrysków gdzie moze byc błąd ?
Uszkodzone ECU



Awatar użytkownika
mateusz46
--------
--------
Posty: 107
Rejestracja: czw gru 15, 2011 23:33
Lokalizacja: Dobre Miasto

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mateusz46 » sob maja 30, 2015 21:18

toffic pisze:
mateusz46 pisze:UP dzis własnie wyjełem listwe i sprwdziłem z wtrysków cały czas sika paliwo tylko przekrecam na zapłon kluczyk i non stop mgiełka z 4 wtrysków gdzie moze byc błąd ?
Uszkodzone ECU
dzieki za info własnie rozebrałem ecu i spalona ścieszka pinu 19 czyli masa zlutowanie nie pomogło i komp na smietnik teraz znów poszukuje kompa
jak by tkos cos miał to sie nie obraże :P


Lukas_vento pisze:potrzebuję schemat jakim kabelkiem gdzie się wpiąć w skrzynkę bezpieczników, digifant II z passka 1.8 pf, skrzynka ori z 9a, wczoraj wyszarpałem całą wiązkę, wszystkie wtyczki o, tylko ucięta była wiązka kabli idąca jak mi się zdaje do środka do skrzynki.

taką wiązkę mam:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

przy 2 wtyczkach jest rozcięta, bo jeździła w passku z lpg.

to jedno, a drugie, zamiast przedłużek z listwy do wtrysków można zastosować jakieś przewody w oplocie?
pierwsze foto wtyczka 4 piny od przepływki
kolejne biała 3 piny na 90% lambda
kolejne 5 binów z niej to chyba 4 ida do skrzynki a 1 do ecu
obok ten pojedynczy wtyk z żóltym to nie potrzeby
brązowy z oczkiem masa
i ostatnia wtyczka switche jak sie nie myle
jutro jak bede miał chwile zrobie ci rozpiske który kabel gdzie ma isc :helm:


VW <3

Lukas_vento
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr sie 17, 2011 19:37
Lokalizacja: Sosnowiec / Dąbrowa Górnicza

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Lukas_vento » sob maja 30, 2015 21:47

Byłbym bardzo wdzięczny ;)



Awatar użytkownika
mleko1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt lut 08, 2008 06:44
Lokalizacja: wrocław

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mleko1984 » pn cze 01, 2015 11:34

mateusz46 pisze:dzieki za info własnie rozebrałem ecu i spalona ścieszka pinu 19 czyli masa zlutowanie nie pomogło i komp na smietnik teraz znów poszukuje kompa
jak by tkos cos miał to sie nie obraże

Wiesz, możesz też mieć jakiś błąd w instalacji i dlatego spaliło ci ten pin, dlatego też zlutowanie tego mogło nie pomóc, mało tego wsadzenie nowego sterownika może mieć ten sam finał. Zobacz sobie czy na wtyczce do ECU nie masz czasem wysokiego poziomu napięcia jak przekręcasz zapłon na pinie 19.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: toffic » śr cze 03, 2015 21:34

Raczej słaba masa na silniku



Awatar użytkownika
mleko1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt lut 08, 2008 06:44
Lokalizacja: wrocław

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mleko1984 » sob cze 06, 2015 19:57

Brak masy raczej nie popali nic w takim sterowniku bo po prostu będzie za mały przepływ prądu i tyle, ale podłączenie zasilania do jakiegoś pinu masowego już tak zwłaszcza kiedy inny przewód masowy jest dobry (a jest ich kilka w tej wtyczce). Ta masa przy silniku zdaje się, jest na potrzeby głównie czujników aby miały wspólny potencjał z tym do czego są poprzykręcane, inaczej mogłyby oszukiwać odczyty (sterownik mógłby je źle interpretować). U mnie ten przewód się uszkodził w niewidocznym mijescu i auto zaczęło świrować, głównie były przekłamania z sondy lambda ale pozatym funkcjowonał prawidłowo, bo wykonwyał program bezbłędnie. Takie jest moje zdanie ale może jest coś czego jeszcze nie wiem :)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: toffic » pn cze 08, 2015 10:06

mleko1984 pisze:Brak masy raczej nie popali nic w takim sterowniku bo po prostu będzie za mały przepływ prądu i tyle
Własnie DF II bardzo łatwo "uwalić" przez brak dobrej masy, kręcisz rozrusznikiem i pali ECU



Awatar użytkownika
mleko1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt lut 08, 2008 06:44
Lokalizacja: wrocław

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mleko1984 » pn cze 08, 2015 10:29

Może to kwestia nieprawidłowego działania jakiegoś stabilizatora albo zabezpieczenia jeżeli któryś z tych kabli masowych jest uwalony. Trudno powiedzieć, ale jedno jest pewne: jeżeli te kable są to nie bez powodu i lepiej zadbać aby wszystko było podłączone tak jak ma być. Z jednym sterownikiem miałem taki problem, że zwarło mi do masy jego obudowy napięcie z MAP sensora i uwalił się dławik mocy a innym razem dioda stabilizacyjna ZY33 jak na jednym kablu masowym pojawiło się napięcie, ale to dlatego, że zacząłem przy nim grzebać :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości