![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
Witam wszystkich forumowiczów
czy byłby ktoś tak uprzejmy i powie mi czy da rade wymienić łańcuch i napinacz pompy olejowej bez wyjmowania silnika ? chodzi o silnik 2.0 tfsi AXX
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2015 16:23 przez iceee, łącznie zmieniany 4 razy.
- waski1
- _
- Posty: 2807
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: wymiana napinacza łańcucha pompy olejowej
Da radę.iceee pisze:Witam wszystkich forumowiczówczy byłby ktoś tak uprzejmy i powie mi czy da rade wymienic napinacz łańcucha pompy olejowej bez wyjmowania silnika ? chodzi o silnik 2.0 tfsi AXX
wymiana napinacza łańcucha pompy olejowej
a mógłbyś opisać co trzeba by było zdemontować
? chodzi mi głównie o łańcuch bo napinacz to mniejszy problem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
wydaje mi się że wymiana łańcucha napędu pompy olejowej wiąże się z wyjęciem silnika ,proszę mnie poprawić jak się mylę.
Diagnostyka samochodowa VCP VCDS
wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... oner-Study" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
wszystko fajnie ale to co jest w linku to zupełnie inny silnik który był robiony powyżej 2009 roku, a kolega pyta o stary silnik AXX z 2004-2006 r który miał dużo wad fabrycznych jak się później okazało.
1 wariator (rozciągający się łańcuch który się zrywał i klekot TDi )
2 szklanka popychacza pompy paliwa
3 pompa olejowa ( słabe ciśnienie lub brak i kontrolka presure na zegarach )
4 napinacz i łańcuch pompy oleju ( klekot jak TDi i spadek ciśnienia )
5 termostat do którego jest kiepski dostęp
6 układ dolotowy i tworzący się nagar na klapkach kolektora i zaworach
7 odma
8 zawor dv turbo wadliwa konstrukcja która została poprawiona ( brak mocy )
9 cewki zapłonowe w akcji serwisowej aso wymiana
1 wariator (rozciągający się łańcuch który się zrywał i klekot TDi )
2 szklanka popychacza pompy paliwa
3 pompa olejowa ( słabe ciśnienie lub brak i kontrolka presure na zegarach )
4 napinacz i łańcuch pompy oleju ( klekot jak TDi i spadek ciśnienia )
5 termostat do którego jest kiepski dostęp
6 układ dolotowy i tworzący się nagar na klapkach kolektora i zaworach
7 odma
8 zawor dv turbo wadliwa konstrukcja która została poprawiona ( brak mocy )
9 cewki zapłonowe w akcji serwisowej aso wymiana
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2015 10:38 przez wagen, łącznie zmieniany 1 raz.
Diagnostyka samochodowa VCP VCDS
- waski1
- _
- Posty: 2807
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
- waski1
- _
- Posty: 2807
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
Doszła wiedza do Ciebie?iceee pisze:Na dniach, wszystko już kupione :p
Łańcuch wymieniony?
wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
Wiedza doszła, coś tam próbowałem, ale silnik i tak trzeba wyjąć, a ja już na to aż takiej wiedzy i czasu nie mam :/ Mógłby ktoś polecić jakiś warsztat sprawdzony w Warszawie lub okolicach
?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: wymiana łańcucha i napinacza pompy olejowej 2.0 tfsi
No to podzielę się wiedzą dla potomnych jak wymienić łańcuch pompy olejowej. Golfa 5 GTI 2.0 TFSI 173 tys. usterka głośna praca silnika klekotanie jak w TDi. Pierwsze co to wariator (taki sam efekt klekotania ), ale on został odpuszczony, ponieważ był wymieniany i zajeliśmy się tylko dołem silnika. Oczywiście silnika nie trzeba wyjmować ale trochę kombinacji trzeba poczynić. Zużyty napinacz spowodował że łańcuch szorował po aluminiowej obudowie powodując klekot jak w TDI. Oczywiście w trakcie naprawy został wymieniony rozrząd który i tak trzeba zdemontować oraz uszczelniacz wału-038103085E. Wyczyszczony został smok i obudowa filtra oleju. Po wymianie łańcucha-06F115230, koła zębatego-06B115121 i napinacza-06B115130C, silnik zaczął pracować jak na benzyne przystało.
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_675daf4c0fecae74d19d5a253dd703.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_2feec90ea62bf952fa00557697e5745.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_bc4ebc19437a239b5af0f8267279.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_6fc4026dbbe64d699aa6b607811bcec.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_0e6804ec06a1c93504508b9d2fa8.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_b516cb951942a465f3717c66423.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_5f4eb3266b4a6a8a687bf002baf51c.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_add522f959d027d0312d5c23fc54588.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_778090a6e51b18ab36457fc0ab8249.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_53bb8edba57b399eb1da7c9a9705.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_675daf4c0fecae74d19d5a253dd703.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_2feec90ea62bf952fa00557697e5745.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_bc4ebc19437a239b5af0f8267279.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_6fc4026dbbe64d699aa6b607811bcec.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_0e6804ec06a1c93504508b9d2fa8.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_b516cb951942a465f3717c66423.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_5f4eb3266b4a6a8a687bf002baf51c.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_add522f959d027d0312d5c23fc54588.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_778090a6e51b18ab36457fc0ab8249.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_53bb8edba57b399eb1da7c9a9705.jpg)
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2015 10:01 przez wagen, łącznie zmieniany 1 raz.
Diagnostyka samochodowa VCP VCDS
- waski1
- _
- Posty: 2807
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości