Jak Usztywnic Zawieszenie Golf IV nie obnizajac go?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw cze 12, 2014 09:13
Jak Usztywnic Zawieszenie Golf IV nie obnizajac go?
witam
potrzebuje porady.
posiadam golfa IV 2000rok 1.8 T GTI 150km (duze tarcze) golf jest Bezwypadkowy caly spr przed zakupem!!!
niestety kupilem go od dalekiej rodziny,i gosc zmienil na zwykłe zawieszenie ale nie wiem na jakie. nie ma sztywnosci jak przystało na GTI
chce golfa doprowadzic do orginału
założylem kola 17' 225/45 i niestety na podłuznych uskokach auto sie troche buja jak amerykanski mustang:)
bylem na diagnostyce amorki sa ok
spreżyny sa całe
i teraz mam pytanie czy orginal GTI ma spreżyny niższe i sztywniejsze?
czy mozna to na własne oczy stwiedzic ( ilosc zowoji, kształt czy cos w tym stylu?)
co byscie zaproponowali zrobic ?
a chcialem dodac ze mam zamiar go chipowac w v-tech pomorze lub tune up
chce go usztywnic ale nie obnizac.
prosze o porady
potrzebuje porady.
posiadam golfa IV 2000rok 1.8 T GTI 150km (duze tarcze) golf jest Bezwypadkowy caly spr przed zakupem!!!
niestety kupilem go od dalekiej rodziny,i gosc zmienil na zwykłe zawieszenie ale nie wiem na jakie. nie ma sztywnosci jak przystało na GTI
chce golfa doprowadzic do orginału
założylem kola 17' 225/45 i niestety na podłuznych uskokach auto sie troche buja jak amerykanski mustang:)
bylem na diagnostyce amorki sa ok
spreżyny sa całe
i teraz mam pytanie czy orginal GTI ma spreżyny niższe i sztywniejsze?
czy mozna to na własne oczy stwiedzic ( ilosc zowoji, kształt czy cos w tym stylu?)
co byscie zaproponowali zrobic ?
a chcialem dodac ze mam zamiar go chipowac w v-tech pomorze lub tune up
chce go usztywnic ale nie obnizac.
prosze o porady
Jak Usztywnic Zawieszenie Golf IV nie obnizajac go?
Na własne oczy to nie zmierzysz nic bo tak sprężyn nie ocenisz. Nie wygląd sprężyny decyduje o jej zachowaniu ale twardość i charakterystyka. Zupełnie inna będzie sprężyna progresywna choć może mieć identyczną wysokość i tą samą liczbę zwojów. Do golfa IV, z tego co się zorientowałem, było chyba 6 różnych zestawów sprężyn.
GTI zdaje się powinien mieć sprężyny krótsze i szytwniejsze ale nie dam sobie nic za to obciąć. Inna kwestia czy nie było w niej innych amortyzatorów przy okazji.
Moja propozycja jeżeli nie chcesz przeginać - Eibach Pro Kit -30 mm. Będzie niżej, ale będzie sztywniej bez utraty komfortu. Musisz sobie zdawać sprawę że sportowe zawieszenie a tym samym zachowanie samochodu to nie tylko twardość sprężyny ale i wysokość środka ciężkości. Skoro się upierasz żeby w ogóle nie obniżać to życzę powodzenia w jeżdżeniu 'jak GTI'. Takie moje zdanie choć ekspert ze mnie żaden
GTI zdaje się powinien mieć sprężyny krótsze i szytwniejsze ale nie dam sobie nic za to obciąć. Inna kwestia czy nie było w niej innych amortyzatorów przy okazji.
Moja propozycja jeżeli nie chcesz przeginać - Eibach Pro Kit -30 mm. Będzie niżej, ale będzie sztywniej bez utraty komfortu. Musisz sobie zdawać sprawę że sportowe zawieszenie a tym samym zachowanie samochodu to nie tylko twardość sprężyny ale i wysokość środka ciężkości. Skoro się upierasz żeby w ogóle nie obniżać to życzę powodzenia w jeżdżeniu 'jak GTI'. Takie moje zdanie choć ekspert ze mnie żaden
Jak Usztywnic Zawieszenie Golf IV nie obnizajac go?
sprezyn do mk4 jest cala masa- chyba gdzies ze 20 rodzjaow. CO inneog ze do danych silnikow i rodzajów nadwozi bylo po kilka sztuk. Do GTI byl jeden rodzaj jak dobrze pamietam. Temat dosc ciekawy bo sam tez bym chcial neico sztywniejsze zawieszenie ale bez obnizania auta.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw cze 12, 2014 09:13
Jak Usztywnic Zawieszenie Golf IV nie obnizajac go?
z tego co sie doczytałem, to do GTI sa te same sprezynki co do 1.9TDI
czyli wychodzi na to ze wyskokosc sie nie zmienia tylko twardosc troche,ze wzgledu na wage silnika TDI
jak znajde chwile czasu podjade do sklepu z czesciami i poprosze ze by pokazał mi sprezyny do GTI, do TDI i do zwykłego 1.6 czy 2.0
jak sie rozeznam dam znac
doradzli mi na innym forum amorki bilstein b6, sprezyny zostawic te same. i spiac rozporki przednie gora i dół. co o tym sadzicie?
a MAM JESZCZE JEDNO PYTANKO
co własciwie daje rozporka gorna, i spinka dolna???
i stabilka od s3? ( sztywnosc i mniejszy wychył na zakretach?)
mialem kiedys toyote corolle e 11 1.6 110km 6 biegow ale w sportowej wersji TTE (orginał tte)
miala lekko sztywny zawias i rozporki przednie i tylne. wszystko orginalnie montowane w niemczech w toyota team europa
mimo tego ze miala tylko 110KM to na zakretach nie bylo konkurencji.
czyli wychodzi na to ze wyskokosc sie nie zmienia tylko twardosc troche,ze wzgledu na wage silnika TDI
jak znajde chwile czasu podjade do sklepu z czesciami i poprosze ze by pokazał mi sprezyny do GTI, do TDI i do zwykłego 1.6 czy 2.0
jak sie rozeznam dam znac
doradzli mi na innym forum amorki bilstein b6, sprezyny zostawic te same. i spiac rozporki przednie gora i dół. co o tym sadzicie?
a MAM JESZCZE JEDNO PYTANKO
co własciwie daje rozporka gorna, i spinka dolna???
i stabilka od s3? ( sztywnosc i mniejszy wychył na zakretach?)
mialem kiedys toyote corolle e 11 1.6 110km 6 biegow ale w sportowej wersji TTE (orginał tte)
miala lekko sztywny zawias i rozporki przednie i tylne. wszystko orginalnie montowane w niemczech w toyota team europa
mimo tego ze miala tylko 110KM to na zakretach nie bylo konkurencji.
Jak Usztywnic Zawieszenie Golf IV nie obnizajac go?
niestety nie ma tak jak piszesz. Podzial jest mega masakryczny. Po kilka rodzajow do kazdego i jeszcze podzialy na zwykle na sportowe i z przeznaczeniem na kiepskie drogi. do tego tak jak pisalem inne sa sprezyny dla limuzyny a inne dla kombiaka. osobny podzial na GTI/25J.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Jak Usztywnic Zawieszenie Golf IV nie obnizajac go?
Proponuję wymienić amortyzatory na Bilstein B6.wesoly1234 pisze:chce go usztywnic ale nie obnizac.
prosze o porady
http://www.bilsteinpolska.pl/21/bilstein-b6/bilstein-b6" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw cze 12, 2014 09:13
Re: Jak Usztywnic Zawieszenie Golf IV nie obnizajac go?
kolego wymiana samych amorkow pomorze?
akurat b6 nigdy nie mialem nie znam ich .
moze by dozucic do tego rozporke przednia gorna i dolna?
akurat b6 nigdy nie mialem nie znam ich .
moze by dozucic do tego rozporke przednia gorna i dolna?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Jak Usztywnic Zawieszenie Golf IV nie obnizajac go?
na pewno tak nie jestwesoly1234 pisze:z tego co sie doczytałem, to do GTI sa te same sprezynki co do 1.9TDI
Zakładając że tak jest...to cięższe TDI siądzie bardziej od lżejszego 1.8T... poza tym do silników diesla wychodziło ponad 40 różnych sprężyn na przednią oś...w zależności od wielu czynników (wesol, pisał). Do GTI/25J były dwa rodzaje
Ciężko będzie coś wykombinować...rozpórki itp gadżety pewnie coś dadzą...ale pytanie czy zauważalnie na seryjnym zawieszeniu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości