cieknący reling w wersji variant - kombi.

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pinio-78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 02, 2010 12:01
Lokalizacja: podkarpacie

cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: pinio-78 » pn maja 25, 2015 21:46

W moim kombi przy przykręceniu relingu cieknie woda i w sumie trafia do bagażnika.
Miał ktoś podobny problem??
Zauważyłem że pod relingiem jest jakaś uszczelka, można ją kupić osobno (w sumie to 3 sztuki na jeden reling)
Zastanawiam się jak te śruby zamontowane są w dachu skoro cieknie, bo te uszczelki to tylko chyba podkładki żeby nie wyobdzierać dachu ??



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: Haki » pn maja 25, 2015 22:36

Było o tym kilka tematów ale dokładnie to opisywaliśmy - szukaliśmy z kolegami przyczyny parowania ..

U mnie też przy mocnym -długim deszczu cieknie spod relingów po podsufitce ...

Planuję wymianę ( może jako 1 na forum ) na relingi z Audi - w którym ktoś ruszył głową już od lat 90' i zastosował ładne uszczelki pod całymi podstawami a nie jakieś badziewne gumowe pseudo koreczki na śrubach ...

Rozbierz - wyczyść - zalej jakimś silikonem całość i złóż


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

pinio-78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 02, 2010 12:01
Lokalizacja: podkarpacie

Re: cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: pinio-78 » pn maja 25, 2015 22:58

Czekaj, ale u mnie są chyba takie duże te podkładki coś ala jak taśma dwustronna po całymi uchwytami, ale na razie nie odkręcałem to pewności nie mam.
Z jednego to tak się leje że połowa wody ląduje w bagażniku.
A gdyby było tak jak mówisz uszczelki podkładki jakieś małe, to wymieni to bez odkręcania podsufitki ??



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: Haki » pn maja 25, 2015 23:06

Demontujesz obudowy - plastikowe - relingów ( podważając je płaskim wkrętakiem ) - odkręcasz relingi i masz wszystko na wierzchu ... coś podejrzewam ,że ktoś już tam coś modził :food:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

pinio-78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 02, 2010 12:01
Lokalizacja: podkarpacie

cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: pinio-78 » pn maja 25, 2015 23:10

Dobrze podejrzewasz chyba. Słuchaj, odkręcałeś to u siebie ?? te uszczelki są nakładane na te śruby ???



pinio-78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 02, 2010 12:01
Lokalizacja: podkarpacie

cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: pinio-78 » pn maja 25, 2015 23:10

Kupi same te podkładki ??
Ja mam wersję po lifcie 2003 rok, nowe zegary, kierownica sportowa i może też relingi z innymi podkładkami, lub ktoś takie pozakładał, licho wie, ale na 1000% było modzone.
Ostatnio zmieniony pn maja 25, 2015 23:21 przez pinio-78, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: Haki » pn maja 25, 2015 23:14

pinio-78, edytuj posty ... to raz ... 2 - rozbierałem 100 razy relingi w MKIV ,,,
jak pojedziesz z takową do ASO to może i znajdziesz w ETCE


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5938
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: grg474 » pn maja 25, 2015 23:24

Haki,
link
nr kompletu 1J9860349

cena


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

pinio-78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 02, 2010 12:01
Lokalizacja: podkarpacie

cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: pinio-78 » pn maja 25, 2015 23:47

To tylko w komplecie ??
A może by tak pozbyć się relingów ???, są jakieś zaślepki do variantów ??



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: Haki » wt maja 26, 2015 08:29

pinio-78 pisze:To tylko w komplecie ??
A może by tak pozbyć się relingów ???, są jakieś zaślepki do variantów ??

O takowych nie słyszałem --- możesz je zdemontować , wstawić łatki u blacharza a u lakiernika - pomalować cały dach :satan:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: Qto » wt maja 26, 2015 10:46

nawet gdyby były zaślepki...to pewnie ich uszczelnienie wyglądałoby tak samo jak w przypadku relingów. Jeśli nie chcesz spawać dachu...to kombinuj aby to uszczelnić...



pinio-78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 02, 2010 12:01
Lokalizacja: podkarpacie

cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: pinio-78 » wt maja 26, 2015 16:26

Haki, masz może wiedzę czy po zdjęciu relinga od góry idą uszczelki (nie mam na myśli oczywiście tych uszczelek dystansowych żeby dachu nie uszkodzić relingiem, czy tylko między dacham a śrubą od środka



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: Haki » wt maja 26, 2015 17:15

Takich jak w AUDI ? nie ma .... pod całym relingiem ... są jakieś badziewne gumowe nakładki na śrubie i to wszystko ...

Chcesz mieć spokój -- wyczyść wszystko - zalej silikonem --- zrób otoczkę dookoła śruby a sam reling też ładnie na silikon - klej do gumy przyklej .... albo rozwiązanie do którego ja się szykuję :satan: czyli całe relingi z Audi --- ewentualnie same gumy


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

pinio-78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 02, 2010 12:01
Lokalizacja: podkarpacie

cieknący reling w wersji variant - kombi.

Post autor: pinio-78 » wt maja 26, 2015 21:05

A te nakładki idą od góry dachu, czy od dołu?? tzn po odkręceniu relinga od góry ją założy ??
U mnie są jakieś takie duże jak powierzchnia przylegania relinga



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości