IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Nie no 300+ musi być. kolega ma w golfie 280+KM i 560NM na wtryskach 330kach po małych zmianach w układzie paliwowym zaczęło mu się ślizgać sprzęgło na 3im biegu wiec trochę przybyło. Dol silnika ASZ seria głowica seria, z tym ze trochę dymi Wiec liczę u siebie na 300+
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
I jak to teraz wygląda?
Jest: Toledo 1L 1.9 AFN
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Wiec było to tak. Wymontowałem silnik bo już dawno miał być zrobiony tak aby bez problemu znosił większe doładowania, obciążenie przy stosunkowo nie dużym EGT.
Silnik wyrwany
Rozebrany i sprawdzony. Ostatnio uciekło mu 20KM i 50NM. Podejrzenie padło na pogięty korby ale okazało się ze po 3latach na różnych sofach jest z nim wszystko w porządku jedynie trochę podtarte panewki korbowodowe górne. Ale to pewnie jeszcze jeździłoby. Wiec w razie czego kompletny słupek z mojej ibizy na sprzedaż oczywiście na nowych panewkach śrubach itp.
Niestety nie posiadam wszystkich zdjęć nie wiem gdzie są...
Cala buda pojechała na malowanie w miedzy czasie zająłem się składaniem nowego silnika, dol z ASZ po obróbce (własny pomysł), głowica VP na większych zaworach, większe kanały.
Dol kilka krotnie skręcany rozbierany mierzony itp. Na razie panewki ori bo byli w idealnym stanie zresztą jak i cały słupek ASZ musze się przyznać ze nie raz mi chodziło po głowie żeby zapakować tam całego ASZta.
Głowica wróciła z szlifierni
Już pomalowany i skręcony ostatecznie
Wpadło wzmocnione sprzęgło własnej roboty na dwóch sprężynach.
Wzmocniona lapa sprzegla
Nowy rozrząd zalozony
Przymierzone GTB2056 na razie takie, potem później wpadnie VKLR oczywiście.
skrzynia zamontowana
W miedzy czasie ibiza wróciła od lakiernika
Cale zawieszenie zostało rozebrane wypiaskowane i pomalowane.
Tylna belka z stabilizatorem
Nowy waz który zawsze się przeciera w tych ibizach ASO
Silnik wrzucony
Zrobiłem nowy wydech na razie tylko zdjęcia DP
3,5/3 cala albo 76/84mm
Ibiza jeździ i ma się dobrze kilka rzeczy do poprawek niestety nie mam czasu żeby wszystko po ogarniać
Obecnie wygląda tak
Shamowana na 270kach, pompa 10ka z tlokorozdzielaczem 11reno na niskiej fali de185 niżej niż seryjna w pompie 10mm, Turbo gtb2056V mercedes. Trochę słabo wstaje ale to się zrobi później. Za jakiś czas konkretna pompa, W360 i vklr.
Pierwsze hamowanie na doładowaniu 2bary drugie na doładowaniu 2,3 bary.
Waga samochodu bez tylnej kanapy 1180kg myślę ze dobra masa jeśli brać pod uwagę duży cooler, duże turbo, duże koło, duże hamulec itp. Fabrycznie wazy 1150kg. Dużą poprawę w masie dało wyrzucenie fabrycznych mat które ważyli po prostu duzo.
Silnik wyrwany
Rozebrany i sprawdzony. Ostatnio uciekło mu 20KM i 50NM. Podejrzenie padło na pogięty korby ale okazało się ze po 3latach na różnych sofach jest z nim wszystko w porządku jedynie trochę podtarte panewki korbowodowe górne. Ale to pewnie jeszcze jeździłoby. Wiec w razie czego kompletny słupek z mojej ibizy na sprzedaż oczywiście na nowych panewkach śrubach itp.
Niestety nie posiadam wszystkich zdjęć nie wiem gdzie są...
Cala buda pojechała na malowanie w miedzy czasie zająłem się składaniem nowego silnika, dol z ASZ po obróbce (własny pomysł), głowica VP na większych zaworach, większe kanały.
Dol kilka krotnie skręcany rozbierany mierzony itp. Na razie panewki ori bo byli w idealnym stanie zresztą jak i cały słupek ASZ musze się przyznać ze nie raz mi chodziło po głowie żeby zapakować tam całego ASZta.
Głowica wróciła z szlifierni
Już pomalowany i skręcony ostatecznie
Wpadło wzmocnione sprzęgło własnej roboty na dwóch sprężynach.
Wzmocniona lapa sprzegla
Nowy rozrząd zalozony
Przymierzone GTB2056 na razie takie, potem później wpadnie VKLR oczywiście.
skrzynia zamontowana
W miedzy czasie ibiza wróciła od lakiernika
Cale zawieszenie zostało rozebrane wypiaskowane i pomalowane.
Tylna belka z stabilizatorem
Nowy waz który zawsze się przeciera w tych ibizach ASO
Silnik wrzucony
Zrobiłem nowy wydech na razie tylko zdjęcia DP
3,5/3 cala albo 76/84mm
Ibiza jeździ i ma się dobrze kilka rzeczy do poprawek niestety nie mam czasu żeby wszystko po ogarniać
Obecnie wygląda tak
Shamowana na 270kach, pompa 10ka z tlokorozdzielaczem 11reno na niskiej fali de185 niżej niż seryjna w pompie 10mm, Turbo gtb2056V mercedes. Trochę słabo wstaje ale to się zrobi później. Za jakiś czas konkretna pompa, W360 i vklr.
Pierwsze hamowanie na doładowaniu 2bary drugie na doładowaniu 2,3 bary.
Waga samochodu bez tylnej kanapy 1180kg myślę ze dobra masa jeśli brać pod uwagę duży cooler, duże turbo, duże koło, duże hamulec itp. Fabrycznie wazy 1150kg. Dużą poprawę w masie dało wyrzucenie fabrycznych mat które ważyli po prostu duzo.
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2015 17:18 przez Fodor, łącznie zmieniany 1 raz.
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
No no, niezle. PRzyjade kuknać na żywca ktorego dnia. Skrzynie jaką tam wpakowałeś?? najdluzsza 5G??
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Skrzynie seria. Cały czas chodzi mi po głowie 6B, 5ka niby za słaba na te moc która tam planuje ale zobaczymy.
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Na jakim sprzęgle te 515(600)Nm?
Ibi lekka to musi iśc jak zła
Ibi lekka to musi iśc jak zła
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
podwojny docisk 540nm trzyma bez problemu zobaczymy co dalej...
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Coś sisza w temacie. Jakieś nowości??
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Witam. ostatni wykres w temacie to była jakaś kupa i na starej hamowni inercyjnej od tam tego czasu po trochę po mało w miarę możliwości cos tam działał.
GTb2260vklr
W360
pompa 11ka
wałek
porting
silnik odprężony z tego powodu ciuc słabszy dol ale EGT na przekracza pod max obciążeniem przez kilka min 850 stopni.
nie było robiono korekty chyba od roku po prostu wrzucone graty i shamowane na nowej hamowni dynoproject (obciążeniowa hamownia z fajnymi ponacinanymi rolkami a nie tak jak na przykład MAHA gdzie rolki łyse) na starej inercji byłaby podobna moc z tym ze Nm byłby około 600.
Dawki paliwa dość małe gdyż wtryski leja jak z wiadra i niestety nie ma tak dobrej mgiełki na rozpylaniu (niestety nie na pompie VP to jest pewne)
jakbym chciał moc rosła ale bardziej czarny dym wiec tak w miarę dawka na nastawniku ustawiona granica moc /dym nic poza tym nie ruszałem. Doładowanie 2.4 bara oczywiście to nie ostatnie słowo w miarę możliwości będzie jeszcze modzona bo dopiero co miałem trochę czasu.
Tak obecnie wygląda
GTb2260vklr
W360
pompa 11ka
wałek
porting
silnik odprężony z tego powodu ciuc słabszy dol ale EGT na przekracza pod max obciążeniem przez kilka min 850 stopni.
nie było robiono korekty chyba od roku po prostu wrzucone graty i shamowane na nowej hamowni dynoproject (obciążeniowa hamownia z fajnymi ponacinanymi rolkami a nie tak jak na przykład MAHA gdzie rolki łyse) na starej inercji byłaby podobna moc z tym ze Nm byłby około 600.
Dawki paliwa dość małe gdyż wtryski leja jak z wiadra i niestety nie ma tak dobrej mgiełki na rozpylaniu (niestety nie na pompie VP to jest pewne)
jakbym chciał moc rosła ale bardziej czarny dym wiec tak w miarę dawka na nastawniku ustawiona granica moc /dym nic poza tym nie ruszałem. Doładowanie 2.4 bara oczywiście to nie ostatnie słowo w miarę możliwości będzie jeszcze modzona bo dopiero co miałem trochę czasu.
Tak obecnie wygląda
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Wlasnie na fejsie widzialem i sie dziwilem ze niut maly. Czyli jak to rozumiec-wtedy na inercji byla lekka zmyla z niutem a teraz realystyczny jest?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
bo to inna hamownia. Inercja to stara hamownia jak świat i był duży błąd jeśli chodzi o NM (wystarczyło ze opona była mocniej napompowana albo mokra albo zbyt twarda, stara itp. i Nm leciał..) jeśli chodzi o moc to była dość podobna bo hamowalis my wiele aut co byli zrobione na starej hamowni i moc praktycznie zgadzała się ale NM już dużo mniej. Bo to już dużo lepsza hamownia z nacinanymi rolkami hamownia obciążeniową z hamulcem na których koło nie oślizgnij się niema takiej opcji.
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Dawaj Fiodor dawaj. Przekraczaj te 3xx konie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
mogę nawet jutro bo już było wystarczy dowalic z nastawnika i jest 300+ ale mi nie chodzi o przekroczenia 300 a tylko o moc z która można się poruszać po ulicach chodzi o stopień zadymienia. jak znajdę sposób zrobić 300+ z w miarę nie dużym dymieniem to będzie. nie zależy mi na oh i ah bo wykres mogę wrzucić na 300+ nawet jutro pokazałem wykres aby odkopać temat ze cos tam się dzieje.
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości