[Mk3] Immobiliser w kluczyku - gdzie jest układ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk3] Immobiliser w kluczyku - gdzie jest układ?
Witam. Mam dla forumowiczów małą zagadkę. Do sprzedanego Golfa (mk3 rocznik 1995, GL) Niemiec dołączył złamany oryginalny kluczyk (drugi). Chcę go naprawić, a najfajniej by było zrobić składaną wersję ala Audi. Pytanie - gdzie jest schowany układ immobilisera? Plastik od kluczyka wygląda tak jak na zdjęciu poniżej:
Na dole widać coś zalanego jakąś czarną masą, od tego idzie dookoła chyba przewód i wchodzi w miejsce, gdzie jest już zalane plastikiem. Czy immobiliser to jest to coś na dole czy na górze?
Druga rzecz: czy muszę ten układ wydłubać żeby zrobić kopię kluczyka, oraz ile kosztuje mniej więcej taka zabawa i kto mi to w 3mieście zrobi
Na dole widać coś zalanego jakąś czarną masą, od tego idzie dookoła chyba przewód i wchodzi w miejsce, gdzie jest już zalane plastikiem. Czy immobiliser to jest to coś na dole czy na górze?
Druga rzecz: czy muszę ten układ wydłubać żeby zrobić kopię kluczyka, oraz ile kosztuje mniej więcej taka zabawa i kto mi to w 3mieście zrobi
pzdr > nijou
To jeszcze się dopytam - czy to, że kluczyk jest złamany, ma wpływ na niemożliwość uruchomienia Golfa nim?
Jest tak: jak włożę ten złamany kawałek kluczyka w obie plastikowe połówki obudowy, okręcę toto taśmą to mogę odpalić ale po 1 sek gaśnie. Czy immobiliser wysyła jakieś sygnały po kluczyku i musi być podłączony do metalowej części klucza?
Jest tak: jak włożę ten złamany kawałek kluczyka w obie plastikowe połówki obudowy, okręcę toto taśmą to mogę odpalić ale po 1 sek gaśnie. Czy immobiliser wysyła jakieś sygnały po kluczyku i musi być podłączony do metalowej części klucza?
pzdr > nijou
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Wystarczy gdy jest w pobliżu stacyjki (wokół stacyjki tam gdzie wkładasz kluczyk jest czarna obwódka -pierścień- to jest czytnik jmobilajzera ) wystarcz gdy jest w pobliży odpalasz auto a potem możesz schować do kieszeni i wyciągnąć przy następnym uruchamianiu tak jeździłem bez stacyjki 4- tygodnie a zapalałem śrubokrętem tylko IMO miałem chwilkę w drugiej dłoni po próbie kradzieży .
Jeżeli gaśnie po 10-20 sekundach to oznaka że brak IMOB lub uszkodzony
Gdy chcesz wydłubać IMOB z innego kluczyka zalecam daleko posuniętą ostrożność i użycia drewnianej wykałaczki.
Sprawdz czy kabelki są wpięte do cewki (czytnik)IMOB
Jeżeli gaśnie po 10-20 sekundach to oznaka że brak IMOB lub uszkodzony
Gdy chcesz wydłubać IMOB z innego kluczyka zalecam daleko posuniętą ostrożność i użycia drewnianej wykałaczki.
Sprawdz czy kabelki są wpięte do cewki (czytnik)IMOB
Wskocz na stronke kolegi RYDZU http://www.rydzu.cba.pl/ a dowiesz sie jak wygląda TRANSPONDER .... polecam stronke jest ciekawa i pouczająca a jak nie to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ransponder POZDR...
++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON
PRESIDENT JACKSON
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Nie zawsze jestmiś fazi pisze:bo tam powinno jeszcze być podświetlenie , bateryjka i zaróweczka
U mnie otworzyłem plastykową obudowe kluczyka i tam znajdował się czujnik IMO 5mmx8mm można go śmiało wyjąć i przełożyć do innego kluczyka.
Dorobienie nowego kluczyka z czujnikiem około 120 zł
a bez 18 zł
Pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
No i znalazłem transponder. Wyciąłem kawałek plastiku i wyjąłem, okazało się że kawałek obudowy tego układu jest skruszony ale flaki nienaruszone. Układ jest identyczny jak ten:
tylko ten mój nie ma napisu Thailand. Niestety, chyba jest zepsuty, bo pomimo tego że umieściłem go przy stacyjce auto gaśnie. Swoją drogą, co się może zepsuć w układzie zalanym w plastiku, bez zasilania???
Pytanie: szukać układu osobno (PHILIPS PCF7931XP), szukać klucza używki żeby wyjąć układ, czy od razu gnać do speca od klonowania żeby dorobił? Aha - czy dorobienie wymaga rozprucia kluczyka-wzorca żeby odczytać kod?
tylko ten mój nie ma napisu Thailand. Niestety, chyba jest zepsuty, bo pomimo tego że umieściłem go przy stacyjce auto gaśnie. Swoją drogą, co się może zepsuć w układzie zalanym w plastiku, bez zasilania???
Pytanie: szukać układu osobno (PHILIPS PCF7931XP), szukać klucza używki żeby wyjąć układ, czy od razu gnać do speca od klonowania żeby dorobił? Aha - czy dorobienie wymaga rozprucia kluczyka-wzorca żeby odczytać kod?
pzdr > nijou
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 246 gości