Gdzie zamontować CB w golfie 4
Gdzie zamontować CB w golfie 4
Z tym rozbieraniem radia jest taki problem że czasem po ingerencji radio łapie zakłócenia. Co do montażu w konsoli to znajomy upchnoł tak radio w A4 B6 bez rozbierania, ale w MKIV nie wejdzie.
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Gdzie zamontować CB w golfie 4
Jak się zrobi to starannie na porządnych kablach ekranowanych, to nic się nie dzieje. Znam człowieka, który plecy radia ma w bagażniku kombiaka, a panel w konsoli, wychodzi około 2,5 metra kabla - nie ma żadnych negatywnych skutków.
Gdzie zamontować CB w golfie 4
Jeszcze jedna rzecz, trzeba zadac sobie pytanie, jak czesto uzywamy cb
Ja w golfie mialem pod podlokietnikiem, ale teraz w audi malo trasy robie i normalnie klade pod podlokietnik na tunel i sobie lezy spokojnie, klade na takiej jakiejs gabeczce co by dekorow nie porysowac.
Ja w golfie mialem pod podlokietnikiem, ale teraz w audi malo trasy robie i normalnie klade pod podlokietnik na tunel i sobie lezy spokojnie, klade na takiej jakiejs gabeczce co by dekorow nie porysowac.
Gdzie zamontować CB w golfie 4
Witam,
Czy bezpiecznie będzie wkręcić uchwyt z radyjkiem koło otwarcia maski, tak na wysokości lewego kolana? I jak pociągnąć zasilanie z anteną. Z góry dzięki za podpowiedzi.
Czy bezpiecznie będzie wkręcić uchwyt z radyjkiem koło otwarcia maski, tak na wysokości lewego kolana? I jak pociągnąć zasilanie z anteną. Z góry dzięki za podpowiedzi.
Gdzie zamontować CB w golfie 4
Ja zamontowałem z lewej strony przy drzwiach pod kierownicą, a nad pedałami. Był tam kiedyś tel streujący webastem więc były i 2 otwory w zestawie z radiem była taka metalowa obejma do montazu. Radio wisi nad nogą ale nie przeszkadza w operowaniu pedałem sprzęgła gruszka zawsze leży w drzwiach pod ręką kable schowane pod plastikami na progach. Dla mnie bardzo poręczne i w niczym nie przeszkadza.
Gdzie zamontować CB w golfie 4
Aha, ja mam benzynę, mam nadzieję, że nic tam nie mam. A zasilanie masz bezpośrednio z aku ? Czytałem, że można puścić zasilanie pod podstawą aku albo przez bezpieczniki lub pod kierownicą.... Przewód antenowy masz w słupkach, nad oknami czy jak?
Gdzie zamontować CB w golfie 4
Zasilanie z zapalniczki. Przewód antenowy puszczony dołem. Antena na dachu z lewej strony( magnes przechodzi więc chowam, bo już jedną ścieli) przewód miedzy klapą a dachem do środka i później bokiem pod plastikami na progach.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e77 ... 0809c.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52e ... f2558.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/983 ... 84a27.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Trochę kurzu, ale sprzątanie będzie dopiero w sobotę;)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e77 ... 0809c.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52e ... f2558.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/983 ... 84a27.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Trochę kurzu, ale sprzątanie będzie dopiero w sobotę;)
Gdzie zamontować CB w golfie 4
GTomekASZ, a nie lepiej było by się podpiąć do 12V niż ciągnąć wtyk zapalniczkowy? Tylko zabierasz miejsce w zapalniczce i estetyczniej by to wyglądało, chociaż to moje zdanie. I widzę że od dłuższego czasu panuje moda na anteny magnesowe :/
Gdzie zamontować CB w golfie 4
Może i lepiej,ale zdarza mi się przekładać radio do innego auta, a z zapalniczki i tak nie korzystam. Więc jedyny minus to estetyka.
Ale przemyślę i możliwe, że się zastosuje
Ale przemyślę i możliwe, że się zastosuje
Re: Gdzie zamontować CB w golfie 4
To kup sobie złącze do kabla i w każdej chwili będziesz mógł wypiąć radio i podpiąć do innego auta.
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Gdzie zamontować CB w golfie 4
President Johny II z ASC + antena Wilson
U mnie Cb :
1 jest podłączone pod zasilanie ori auta. Dzięki temu wyłączając silnik ale pozostawiając kluczyć w stacyjce CB nadaje i odbiera. Po zabraniu kluczyka radio milknie. Radio samochodowe można wł bez kluczyka w stacyjce , CB już nie. Dzięki takiemu rozwiązaniu nigdy nie zapominam wył CB. CB uruchamia się po załączenia prądów stacyjką.
2 przewód zasilający od radia do CB ma 1,5 m dzięki temu można zawsze umieścić CB w innym miejscu.
3 Końcówka "przedłużacza" jest zakończona wtykami jak i kabel zasilający przy CB ma podobne wtyki ( możliwość podł. i odłączania gdy tylko zajdzie potrzeba). Bardzo praktycznym jest założenie przemienne końcówek przez co nigdy nie podepniemy plusa do masy i na odwrót.
4 Radio CB było już w (jest małe w swych wymiarach więc można było eksperymentować) :
- schowku ale jest nie praktyczne, gdyż aktywnie z niego korzystam w trasie (w mieście mniej choć ma ASC) ;
- pod ori podłokietnikiem fajne ale na początku gdy nie miałem wyczutego ASC denerwowało;
- w półce nad radiem w specjalnej ramce - ideał gdybym miał starą wstęgę , Johny II jest tak mały że śmiesznie wyglądał;
- potem w drzwiach kierowcy, to bardzo wygodne miejsce i umożliwia kontrolę wzrokową wartości wyświetlanych na CB jednak kable plątają się lekko pod nogą 2x zahaczyłem wysiadając;
- Padło na montaż przy lewym kolanie. Bardzo wygodne miejsce. wskazania CB czytelne i pod ręką. Przy małym radiu nic nie zawadza, kolano jest daleko od radia. Jedyne nad czym dumam jeszcze to gdzie zaczepiać gruszkę oraz jak zamontować radio na stałe ( czy ori ramka - odstaje ok 1 cm czy dorobić płaszczyznę do kokpitu i do niej montować CB będzie przylegać do kokpitu idealnie).
wygląda to tak:
więcej na:
viewtopic.php?f=89&t=577677&p=6854878#p6854878" onclick="window.open(this.href);return false;
U mnie Cb :
1 jest podłączone pod zasilanie ori auta. Dzięki temu wyłączając silnik ale pozostawiając kluczyć w stacyjce CB nadaje i odbiera. Po zabraniu kluczyka radio milknie. Radio samochodowe można wł bez kluczyka w stacyjce , CB już nie. Dzięki takiemu rozwiązaniu nigdy nie zapominam wył CB. CB uruchamia się po załączenia prądów stacyjką.
2 przewód zasilający od radia do CB ma 1,5 m dzięki temu można zawsze umieścić CB w innym miejscu.
3 Końcówka "przedłużacza" jest zakończona wtykami jak i kabel zasilający przy CB ma podobne wtyki ( możliwość podł. i odłączania gdy tylko zajdzie potrzeba). Bardzo praktycznym jest założenie przemienne końcówek przez co nigdy nie podepniemy plusa do masy i na odwrót.
4 Radio CB było już w (jest małe w swych wymiarach więc można było eksperymentować) :
- schowku ale jest nie praktyczne, gdyż aktywnie z niego korzystam w trasie (w mieście mniej choć ma ASC) ;
- pod ori podłokietnikiem fajne ale na początku gdy nie miałem wyczutego ASC denerwowało;
- w półce nad radiem w specjalnej ramce - ideał gdybym miał starą wstęgę , Johny II jest tak mały że śmiesznie wyglądał;
- potem w drzwiach kierowcy, to bardzo wygodne miejsce i umożliwia kontrolę wzrokową wartości wyświetlanych na CB jednak kable plątają się lekko pod nogą 2x zahaczyłem wysiadając;
- Padło na montaż przy lewym kolanie. Bardzo wygodne miejsce. wskazania CB czytelne i pod ręką. Przy małym radiu nic nie zawadza, kolano jest daleko od radia. Jedyne nad czym dumam jeszcze to gdzie zaczepiać gruszkę oraz jak zamontować radio na stałe ( czy ori ramka - odstaje ok 1 cm czy dorobić płaszczyznę do kokpitu i do niej montować CB będzie przylegać do kokpitu idealnie).
wygląda to tak:
więcej na:
viewtopic.php?f=89&t=577677&p=6854878#p6854878" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości