Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Mako
- Forum Master

- Posty: 1030
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
-
Kontakt:
Post
autor: Mako » pn maja 11, 2015 11:14
Siema, mam problem otóż po trasie nie mogę odpalić golfa, rozrusznik kręci i tylko tyle nic nie zaskakuje tak jakby wtrysk może lub pompa. Wiem że to wróżenie z fusów ale może ktoś już spotkał się z takim przypadkiem.
Pozdrawiam

-
italiano_83
- V.I.P.

- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Post
autor: italiano_83 » pn maja 11, 2015 15:52
Kontrolka świec żarowych się zapala ?
Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Ducati Monster 696+

-
VW_seller
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Post
autor: VW_seller » pn maja 11, 2015 17:47
Mako, podłącz na krótko z + aku do zaworka na pompie co idzie 1 kabel ,jak odpali to banał : bezpiecznik się spalił
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
Mako
- Forum Master

- Posty: 1030
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
-
Kontakt:
Post
autor: Mako » wt maja 12, 2015 12:58
italiano_83 pisze:Kontrolka świec żarowych się zapala ?
tak zapala się
VW_seller pisze: podłącz na krótko z + aku do zaworka na pompie co idzie 1 kabel ,jak odpali to banał : bezpiecznik się spalił
zrobiłem tak w *#cenzura#* iskier poleciało ale nie odpalił tylko pocykało heh sprawdzałem czy jest napięcie do zaworka i jest na dodatek dzisiaj go wymieniłem i problem pozostał

-
Mako
- Forum Master

- Posty: 1030
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
-
Kontakt:
Post
autor: Mako » wt maja 12, 2015 13:20
odkręciłem przewody do wtrysków i zakręciłem parę razy, ledwo co końcówki mokre się zrobiły i delikatnie dosłownie strzelało paliwem ale tak minimalnie. Może przyda się informacja ;(
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » czw maja 14, 2015 07:42
Albo paliwo nie dochodzi do pompy wtryskowej (może bak pusty a wskaźnik poziomu paliwa się zawiesił lub inna przyczyna) albo pompę wtryskową szlag trafił skoro nie tryska paliwem z przewodów wysokiego ciśnienia przy sprawnie działającym N109 w pompie. Iskry się posypały bo dotknąłeś kablem masy czyli albo obudowy pompy wtryskowej albo obudowy N109. Zawsze przy takim teście najpierw podpina się solidnie jeden koniec kabelka do elektrody N109 a dopiero potem drugi łączy się z + akumulatora

-
Mako
- Forum Master

- Posty: 1030
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
-
Kontakt:
Post
autor: Mako » pt maja 15, 2015 06:59
no mógłbym lepiej podłączyć
jeszcze podmieniłem przekaźniki 109 i 103 ale nadal nie odpala :/ cholera żeby odpalił to łatwiej byłoby bo zaprowadziłbym do mechanika :/
-
needved
- Gadatliwa bestia

- Posty: 831
- Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
- Lokalizacja: Augustów
Post
autor: needved » pt maja 15, 2015 08:22
Jeżeli jest napięcie na zaworku w pompie spróbuj odpowietrzyć pompę, wykręć górny przewód i zalej pompę paliwem, bo jeżeli jest pusta to jak ma odpalić?
-
VW_seller
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Post
autor: VW_seller » pt maja 15, 2015 10:17
a z plaka odpala ?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
Mako
- Forum Master

- Posty: 1030
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
-
Kontakt:
Post
autor: Mako » pt maja 15, 2015 11:22
spróbowałem i odpalił i zgasł po chwili, trochę białego dymu pierdnął

-
VW_seller
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Post
autor: VW_seller » pt maja 15, 2015 11:58
ja 3 plaki zużyłęm jak odpalaliśmy zapowietrzonego TDi 1z . wiec psikać i niech rope zaciągnie .
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
Mako
- Forum Master

- Posty: 1030
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
-
Kontakt:
Post
autor: Mako » pt maja 15, 2015 12:14
nic nie stało się z silnikiem ? delikatnie prysnąłem i załapał obroty w *#cenzura#* skoczyły i zgasł
-
VW_seller
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Post
autor: VW_seller » pt maja 15, 2015 13:25
a co ma się stac ? podajesz paliwo tylko w innej formie.... delikatnie to nie tylko sie psika aż załapie sam paliwo .3 duże plaki 750ml sie wypsikało i auto do dziś jezdzi i ma sie dobrze
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
Mako
- Forum Master

- Posty: 1030
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
-
Kontakt:
Post
autor: Mako » sob maja 16, 2015 11:24
użyłem plaka, kilka mgiełek mało poszło i zaskoczył dodam że były pęcherzyki powietrza na wężyku zwrotnym, odpalił pochodził pęcherzyki znikneły, zgasiłem i pupa nie odpala znowu, więc użyłem plaka zaskoczył szybko, przejechałem się w okół bloku zgasiłem chciałem sprawdzić czy zaskoczy i pupa ale plus tego że bez plaka odpalił po 4s kręceniu rozrusznikiem, objaw taki jakby paliwo cofało, identycznie wygląda jak się zmienia filtr paliwa i kręci się za nim paliwo załapie, dodam że mam zaworki zwrotne przy filtrze, więc co mi zostaje ? pompa ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości