Problem z zaworkiem N75
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2842
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Problem z zaworkiem N75
Witam Panowie.Pacjent Seat Cordoba 1.9 tdi ASV,a dokładniej ,po zgaszeniu auta ,zaworek N75 załącza się na około 5sec.i przestaje choć nie zawsze.Auto ogólnie chodzi normalnie ,zero błędów w sterowniku.Co może być tego powodem?
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Problem z zaworkiem N75
Wydaje mi się że to nie N75 tylko N239 sterujący klapą gaszącą silnika przy EGR
Jak błędów niema auto jedzie normalnie nie łapie notlaufa to niema się czym przejmować
Jak błędów niema auto jedzie normalnie nie łapie notlaufa to niema się czym przejmować

Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2842
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Problem z zaworkiem N75
jak narazie kolorów nie mylę,jest to biały ,a zawór klapy gaszenia jest inny i w ogóle w innym miejscu jest...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Re: Problem z zaworkiem N75
w to nie wątpiebioly05011 pisze:jak narazie kolorów nie mylę,jest to biały

Skoro to napewno n75 to niemam pojęcia dlaczego tak jest może ktoś inny coś napisze
a próbowałeś zamieniać n75 z zaworkiem sterującym EGR? czy dalej będzie tak samo ?
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2842
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Problem z zaworkiem N75
zaworek nie ma z tym nic wspólnego,jakby był popsuty to by nie działał,po zgaszeniu impuls idzie na niego z ecu
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Problem z zaworkiem N75
co rozumiesz przez to stwierdzenie ?bioly05011 pisze:zaworek N75 załącza się na około 5sec.i przestaje
Załącza się czyli jest wysterowywany przez sterownik silnika na zaciągnięcie w górę sztangi przy turbo na te 5 sekund ?
Jeśli nawet tak się dzieje to przy wyłączonym zapłonie nie ma to żadnego negatywnego skutku więc nie ma sobie co zawracać tym głowy.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2842
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Problem z zaworkiem N75
rozumiem tylko zdziwiło mnie to że buczy i to dosyć głośno jak pompka w baku...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Problem z zaworkiem N75
Ach buczy
ale to nie za sprawą tego, że jest po wyłączeniu zapłonu jeszcze podawany na niego sygnał elektryczny tylko buczy z przyczyn mechanicznych - drga w nim stalowy tłoczek z membraną - może to być objaw chwilowych kłopotów z wyrównaniem podciśnienia z ciśnieniem atmosferycznym bo np. wężyk łączący N75 z obudową filtra powietrza może się przytykać jakimś syfem wewnątrz albo tłoczek wewnątrz N75 może mieć chwilowe opory w ruchu pionowym itp.

ale to nie za sprawą tego, że jest po wyłączeniu zapłonu jeszcze podawany na niego sygnał elektryczny tylko buczy z przyczyn mechanicznych - drga w nim stalowy tłoczek z membraną - może to być objaw chwilowych kłopotów z wyrównaniem podciśnienia z ciśnieniem atmosferycznym bo np. wężyk łączący N75 z obudową filtra powietrza może się przytykać jakimś syfem wewnątrz albo tłoczek wewnątrz N75 może mieć chwilowe opory w ruchu pionowym itp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości