LPG do Golf IV 2.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw kwie 23, 2015 02:01
LPG do Golf IV 2.8
Moi drodzy, mam Golfa IV 2.8 z 2000r. Ma przejechane 150 000 km. Planuję go zagazować bo szukam oszczędności. Jeden warsztat zaproponował mi takie coś
Sterownik: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Herkules
Reduktor: Gurtner srebrny 250KM
Co sądzicie o takim zestawie?
Sterownik: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Herkules
Reduktor: Gurtner srebrny 250KM
Co sądzicie o takim zestawie?
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw kwie 23, 2015 02:01
Re: LPG do Golf IV 2.8
Spoko, ale powiedz jaki zestaw powinienem zamontować, bo taka rada to żadna rada
LPG do Golf IV 2.8
Witaj, ja z kolei jeżdżę od jakiegoś czasu na BRC i nie mogę narzekać. Tutaj masz poglądowe zdjęcie podobnej instalacji tylko BRC Sequent 56 http://www.lpg-brc.pl/galeria/indexm.php?name=59" onclick="window.open(this.href);return false;. Tylko jak już będziesz się decydował na instalację pamiętaj o wyborze sprawdzonego zakładu. Pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: sob paź 20, 2012 11:18
LPG do Golf IV 2.8
Akurat foty z linku powyżej na korzyść brc i "fachowców" z CZakramu, nie przemawiają.
Re: LPG do Golf IV 2.8
Nie bardzo rozumiem co Ci tutaj nie pasuje? Wiadomo,że każdy ma swój patent ale najważniejsze żeby klient był zadowolony i nie miał żadnych zmartwień.
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: sob paź 20, 2012 11:18
LPG do Golf IV 2.8
Wtryskiwacze poziomo, a powinny być pionowo (cewkami do góry) w tedy się tak nie zasyfiają, ciszej pracują, poza tym jest cos takiego jak grawitacja, która w połączeniu z mocą v-ki, może trochę zakłócać pracę leżących wtryskiwaczy. Akurat w vr6 da się tak gaz założyć, że przed i po montażu nie ma różnicy pod maską. Nie potrzebna ta listwa wtryskowa, trzeba było dać wtryskiwacze pojedynczo, były by bliżej kolektora ssącego, a zarazem bliżej wtrysków benzynowych....chyba nikt by nie chciał aby mu tak cofnąć "od cylintrów" wtryskiwacze czy to z diesel-u czy benzynie. Ponadto gdyby były zamontowane pojedynczo, przy kolektorze ssących, silnik w każdych warunkach pracowałby lepiej, łatwiej byłoby go wystroić, dłużej trzymałby ustawienia i co najważeniejsze szybciej przechodziłby na gaz bo pojedyncze wtryski byłyby osłoniete od wiatry, bo jak widzisz na listwie wtryskowej jest czujnik temperatury gazu na wtryskach, który jest pieknie chłodzony powietrzem-skutek.....dłużej jedziemy na benzynie, a jak już przez kompa po róznego rodzaju korektach przyspieszymy przejście na gaz, to w zimie przy większych mrozach gaz może przymarzać we wtryskach, samochód może szarpać i skraca się czas żywotności wtrysków. Dodatkowo mam wątpliwości czy wszystkie wężyki idące od listwy wtryskowej mają jednakową długość, ale jedno jest pewne.....długość to mają....i to niezłą.Nie bardzo rozumiem co Ci tutaj nie pasuje?
No i miejsce na sterownik........bez komentarza.
To tak na szybko......po obejrzeniu dwóch pierwszych zdjęć.
LPG do Golf IV 2.8
Witaj, zerknąłem u siebie. Faktycznie wygląda to inaczej i jak porównałem ze zdjęciami to masz sporo racji. Co nie zmienia faktu, że ja ze swojej instalacji BRC jestem bardzo zadowolony i nigdy nie przysporzyła mi żadnych problemów. Zdjęcie w linku było jedyne poglądowe:) jakie znalazłem na szybko, aby wysłać dla Kalipsoo2000. No i napisałem, że ważny jest dobry warsztat. Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości