Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: xander_88 » śr maja 06, 2015 19:05

macieej, nie stresuj kolegi :) Ty poleciałeś po bandzie strasznie - w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;) , chociaż według mnie przerost treści nad formą :smoke:
macieej pisze:Pamiętaj, że razem z mocą idą hamulce, niezależnie benzyna, tdi, a to też są koszta.
ale nie trzeba koniecznie zakładać prosiaków 6tłoczkowych za 3,5 koła :P - chyba, ze ktoś po torze lata.
Stanley777, jeśli sprzęgło, pompki i głowica w dobrej kondycji to spokojnie w 5 tys ( już górką policzyłem, wiadomo, ze zawsze coś ;) ) się wyrobisz.


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
kl0cek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 17, 2013 19:13
Lokalizacja: Hrubieszów

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kl0cek » śr maja 06, 2015 19:12

pilnie potrzebuje wymiarów zderzaka przedniego golf 4


no smoke=no fun
ALH+0.205+CHIP
131km 320nm
:D :D :D

Awatar użytkownika
Stanley777
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 952
Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
Lokalizacja: Brzesko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Stanley777 » śr maja 06, 2015 20:38

xander_88, tak z ciekawości co wliczałeś w tą kwotę?

Turbo + program, co jeszcze?


Mój Były Golfik :kwiatek:

ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1


Obrazek Obrazek

Także Teeegooo... ;]]] :hmm: :food: :satan: :ass:

https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr maja 06, 2015 20:58

xander_88 pisze:macieej, nie stresuj kolegi :) Ty poleciałeś po bandzie strasznie - w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;) , chociaż według mnie przerost treści nad formą :smoke:
macieej pisze:Pamiętaj, że razem z mocą idą hamulce, niezależnie benzyna, tdi, a to też są koszta.
ale nie trzeba koniecznie zakładać prosiaków 6tłoczkowych za 3,5 koła :P - chyba, ze ktoś po torze lata.
Stanley777, jeśli sprzęgło, pompki i głowica w dobrej kondycji to spokojnie w 5 tys ( już górką policzyłem, wiadomo, ze zawsze coś ;) ) się wyrobisz.
Nie ma sensu do MK4 wkładać 6 tłoków z Porsche, chyba że komuś zależy na wyglądzie. Mam taki komplet, robiłem przymiarkę, a skończyło się na zaciskach Brembo 4 tłoku z E38 + tarcza 312 + pompa hamulcowa 25mm. Tył zaciski z RS z tarczami wentylowanymi 250. Nic więcej nie trzeba. A lekkiej nogi nie mam. Pozostaje jeszcze temat gumy która to przeniesie na asfalt, ale Dunlop ogarnia to wystarczająco na suchym. Na mokrym już ciężej.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bjoern » śr maja 06, 2015 21:35

Kupię tylni czarny znaczek VW do golfa HB, albo namiary gdzie dostanę najtaniej nowy. Ewentualnie kupię chrom znaczek na tył ori


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: xander_88 » śr maja 06, 2015 21:41

sebekgolf pisze:Nie ma sensu do MK4 wkładać 6 tłoków z Porsche, chyba że komuś zależy na wyglądzie.
Jestem tego samego zdania, jeśli ktoś usilnie je pcha na tarcze mniejsze niz 334x32mm . Jeździłem na 280 mm :grin: trzeba było uwazać ;) teraz mam 312 z s3 i uwazam ze z dobrą tarczą, klockiem, płynem i nie sparciałymi przewodami trzeba mieć talent, zeby to zagotować, na drodze.
sebekgolf pisze:Tył zaciski z RS z tarczami wentylowanymi 250
256mm :bigok:
sebekgolf pisze:Pozostaje jeszcze temat gumy która to przeniesie na asfalt, ale Dunlop ogarnia to wystarczająco na suchym. Na mokrym już ciężej.
macieej, ma 4motion , wiec temat uproszczony :) opona, oponą , trzeba wystroić tak aby miło sie jeździło, a nie by tylko onanizować sie pod wykres ( 7 barów przy 2 tys/obr) a widzę coraz większą mode na to :) .


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
hayperekpo
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2719
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
Lokalizacja: Kraków/GOP

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: hayperekpo » czw maja 07, 2015 00:52

checin pisze:Coś jeszcze trzeba szykować z gwintem? Dołożyć, albo wymienić, jakieś gumy itp? Z góry dzięki za każdą rade :pub: :pub:
Skontrolować poduchy amorków przód /tył oraz łożyska przednich amortyzatorów. Dodatkowo warto rzucić okiem na tuleje belki. Jeśli są zmęczone życiem, to twardy gwint skróci ich agonię, zwłaszcza jeśli nie poluzujesz śrub :bajer:


Obrazek
Zanim zapytasz na PW, skorzystaj z forumowej szukajki, FAQ i wujaszka Google

Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: FisheR » czw maja 07, 2015 02:18

sebekgolf pisze:
xander_88 pisze:macieej, nie stresuj kolegi :) Ty poleciałeś po bandzie strasznie - w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;) , chociaż według mnie przerost treści nad formą :smoke:
macieej pisze:Pamiętaj, że razem z mocą idą hamulce, niezależnie benzyna, tdi, a to też są koszta.
ale nie trzeba koniecznie zakładać prosiaków 6tłoczkowych za 3,5 koła :P - chyba, ze ktoś po torze lata.
Stanley777, jeśli sprzęgło, pompki i głowica w dobrej kondycji to spokojnie w 5 tys ( już górką policzyłem, wiadomo, ze zawsze coś ;) ) się wyrobisz.
Nie ma sensu do MK4 wkładać 6 tłoków z Porsche, chyba że komuś zależy na wyglądzie. Mam taki komplet, robiłem przymiarkę, a skończyło się na zaciskach Brembo 4 tłoku z E38 + tarcza 312 + pompa hamulcowa 25mm. Tył zaciski z RS z tarczami wentylowanymi 250. Nic więcej nie trzeba. A lekkiej nogi nie mam. Pozostaje jeszcze temat gumy która to przeniesie na asfalt, ale Dunlop ogarnia to wystarczająco na suchym. Na mokrym już ciężej.
Z czego podejdzie wieksza pompa?jaka w ogóle jest w asz?


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw maja 07, 2015 08:44

FisheR pisze: Z czego podejdzie wieksza pompa?jaka w ogóle jest w asz?

Co do pompy to podchodzi z VW T4 bez kombinacji, ale trzeba uważać bo tam też kilka typów było (musiałbym poszperać w notatkach jaki numer tej pompy był, ale nie ma mnie teraz w kraju). Np pompy hamulcowe z anglików MK4 są często też z większym tłoczkiem, ale niestety nie pasują do tego dużego płaskiego serwa ( otwory nie pasują do przykręcenia), trzeba by modzić.
xander_88 pisze:
sebekgolf pisze:Tył zaciski z RS z tarczami wentylowanymi 250
256mm :bigok:

Racja, za dużo tarcz przez moje ręce już przeleciało i czasem o czym innym myślę a co innego napiszę ( jak nie sprawdzę) :pub: Próbowałem jeszcze upchać 288 na tył i tarczę na przód 320-325mm z BMW ale odpuściłem, za dużo rzeźby a nie mam teraz na to czasu.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Arashhh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt gru 28, 2012 18:23

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Arashhh » czw maja 07, 2015 11:32

Panowie, czy różnią się wkłady lamp tylnych?? LEWY OD PRAWEGO. Czy w obu lampach jest ten sam wkład?? Zardzewiał mi wkład prawej lampy i mam choinkę. muszę go zmienić, a na aukcji mają tani wkład ale lewej lampy. nie wiem czy będzie poprawnie świeciło. pomożecie?? dziękuję z góry...



Awatar użytkownika
btard
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: sob mar 17, 2012 17:03

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: btard » czw maja 07, 2015 11:51

Arashhh, to są lustrzane odbicia, przyjrzyj się układowi świateł w lampie.



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » czw maja 07, 2015 12:22

Panowie jak czyścicie intercoolery?
sebekgolf pisze:kupcie 2,0 na CR i w tym modźcie. Będziecie gdzieś pomiędzy benzyną a dizlem.
Możesz rozwinąć dlaczego on jest pomiędzy benzyną a dieslem?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw maja 07, 2015 12:33

lwlw pisze:Panowie jak czyścicie intercoolery?
sebekgolf pisze:kupcie 2,0 na CR i w tym modźcie. Będziecie gdzieś pomiędzy benzyną a dizlem.
Możesz rozwinąć dlaczego on jest pomiędzy benzyną a dieslem?
jak nie masz zamiaru ogarniać odmy, to wylać co się zebrało i jeździć dalej. Co do CR'a. Przejdź się 2,0 TDI na CR albo choćby 1,6 i zobaczysz w czym rzecz. Zupełnie inaczej się kręcą niż PD i zupełnie inne pole możliwości tuningu. Wystarczy zobaczyć jakie parametry generują po lekkich modach, a jakie generuje 1,9 PD. Po za tym głowica z 16 zaworami też swoje robi.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Tomek gd
Forum Master
Forum Master
Posty: 1625
Rejestracja: pn mar 02, 2009 00:07
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: passat b6
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Tomek gd » czw maja 07, 2015 12:36

btard pisze:Arashhh, to są lustrzane odbicia, przyjrzyj się układowi świateł w lampie.

błąd, wkłady są takie same :bajer: to wiązki się różnią, a konkretnie piny wstecznego i przeciwmgielnego są na odwrót, reszta tak samo. :-)

Arashhh, można spróbować uratować wkład, jeśli się nie pokruszył. Oczyszczenie rdzy (papier ścierny, szczoteczka druciana) delikatne poprawienie styków lutownicą. Ogólnie zacząłbym od sprawdzenia wtyczki od wiązki, bo w niej też potrafi się zrobić syf.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości