1.6 SR Dziwne dlawienie zaraz po odpaleniu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

klem4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt cze 16, 2009 16:04
Lokalizacja: Iceland

1.6 SR Dziwne dlawienie zaraz po odpaleniu

Post autor: klem4 » pn maja 04, 2015 20:17

Witam Panowie i Panie
Od niedawna stalem sie posiadaczem Mk4 z 1.6 SR i mam z nim maly problem a raczej zagadke :chytry:
Zawsze po odpaleniu (niewazne czy zimny czy cieply ) odbroty spadaja na doslowie sekunde do 400-500 po czym wskakuja na 800-900 i juz tak pozostaja.
Silnik nie ma najmniejszych problemow z odpaleniem (od strzalu pal) z moca nie ma problemow ( jak na 1.6) wszytko jest ok oprucz tego spadku obrotow.
Jak dodam galu w momecie spadku , ptrafi z rury czarnym dymem walnac ale nie zawsze. Teraz juz nie dodaje galu wiem ze sam sie uspokoi.
Zero bledow na kompie. Ma ktos jakis pomysl :hmm:



jakubnow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob sty 24, 2015 00:02

1.6 SR Dziwne dlawienie zaraz po odpaleniu

Post autor: jakubnow » pn maja 04, 2015 23:06

Witam może jakimś znawcą nie jestem ale może coś z zapłonem zresztą przeszkadza ci to tak bardzo :D



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

1.6 SR Dziwne dlawienie zaraz po odpaleniu

Post autor: marcin7x5 » wt maja 05, 2015 19:26

O tym silniku jest lektura na forum. Spróbuj odpalić silnik z odpiętym czujnikiem temp cieczy.



klem4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt cze 16, 2009 16:04
Lokalizacja: Iceland

Re: 1.6 SR Dziwne dlawienie zaraz po odpaleniu

Post autor: klem4 » czw maja 07, 2015 04:44

jakubnow pisze:Witam może jakimś znawcą nie jestem ale może coś z zapłonem zresztą przeszkadza ci to tak bardzo :D
Kolego , dobrze zauwazyles :hmm: znawca to ty nie jestes :grin: i co do kolejnej czesci twojej wypowiedzi to tak przeszkadza mi to :okej:



klem4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt cze 16, 2009 16:04
Lokalizacja: Iceland

Re: 1.6 SR Dziwne dlawienie zaraz po odpaleniu

Post autor: klem4 » czw maja 07, 2015 04:50

marcin7x5 pisze:O tym silniku jest lektura na forum. Spróbuj odpalić silnik z odpiętym czujnikiem temp cieczy.
Sprawdze w sobote , przy okazji dowiedzialem sie ze moze tez byc przyczyna ,czujnik cisnienia wspomogania , co do tej lektury to po przeczytaniu 10 stron krew mnie zalala jak czytalem wypociny niektorych ''znawcow'' atakujacych ludzi jakas namiastka wiedzy technicznej. Ale co do lektury , to odkrylem jeszcze jedno , ja nie mam problem z tym silnikiem :kac: Czytajac co inni przezywaja z nimi to moj jest prawie okazem idealu. Czas zaczac przygode z BFQ kolejny czlonek rodziny do rozgryzienia .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości