Problem po wymianie rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

be-ja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw gru 06, 2007 19:25
Lokalizacja: WARSZAWA

Problem po wymianie rozrządu

Post autor: be-ja » ndz maja 03, 2015 17:27

Witam. Po wymianie rozrządu pojawił się cichy falujący dżwięk oraz bardzo delikatne drżenie (obroty silnika stałe 850 nie falują) ustępujące po bardzo łagodnym dodaniu gazu i jego też łagodnym puszczeniu, po zdecydowanym depnięciu i odpuszczeniu powraca. Zjawisko ustępuję całkowicie po lekkim zagrzaniu silnika. Proszę o sugestje

Pzd be-ja



Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Problem po wymianie rozrządu

Post autor: maks149 » ndz maja 03, 2015 18:20

Pierwsze co to za silnik i auto
możesz sprawdzić czy rozrząd nieprzestawiony
i kąt wtrysku
oraz czujnik temperatury jakie ma wartości na zimnym i ciepłym silniku
przychodzi mi do głowy jeszcze źle napięty napinacz :bigok:


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

be-ja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw gru 06, 2007 19:25
Lokalizacja: WARSZAWA

Problem po wymianie rozrządu

Post autor: be-ja » ndz maja 03, 2015 19:41

Już uzupełniam ALH 90Km Golf IV. Jutro oddaję auto do sprawdzenia, ale każda sugestia cenna. Odnośnie napinacza za słabo czy za mocno. Rozrząd wymieniał mechanik, ale bez diagnozy Wagiem po wymianie.
Dzieki za podpowiedz

Pzd be-ja



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem po wymianie rozrządu

Post autor: bioly05011 » ndz maja 03, 2015 20:21

napinacz na znaki ,rozrząd po wymianie trzeba ustawić statycznya kąt wtrysku ,co to za mechanik z odrazu tego nie zrobił...?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem po wymianie rozrządu

Post autor: munior » ndz maja 03, 2015 20:27

bioly05011 pisze:rozrząd po wymianie trzeba ustawić statycznya kąt wtrysku ,co to za mechanik z odrazu tego nie zrobił...?
''Normalny" :hmm: 99% nie sprawdza kąta po wymianie rozrządu ...A po kiego tracić czas ,następne do roboty czekają ....jak odpala ,to musi być ok :chytry: A tu po wymianie nierzadko na vagu kąt 20-30 :jezor: Jedż że chłopie do gościa co wymieniał ,i powiedż że dobrze by było, żeby po wymianie rozrządu było przynajmniej tak samo,jak przed wymianą ,a nie jakieś cuda :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

be-ja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw gru 06, 2007 19:25
Lokalizacja: WARSZAWA

Problem po wymianie rozrządu

Post autor: be-ja » ndz maja 03, 2015 21:21

Dziękuję za rady, jutro daję autko do serwisu i niech sprawdzą wagiem, trudno się mówi chciałem dać zarobić Koledze, zazwyczaj rozrząd robię w serwisie, człowiek całe życie się uczy i głupi umiera.

Pzd be-ja



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem po wymianie rozrządu

Post autor: bioly05011 » pn maja 04, 2015 06:45

a kolego munior, jedno pytanie ,czy z chwilą zmiany dawki paliwa w VP,może zmieniać sie statyczny czy to od wzrostu temperatury się dzieje,ostatnio w czwartek miałem taki przypadek ,że statyczny wynosił 255,kręcąc pompa nic się nie zmieniło,błędu nie było ale wymieniłem czujnik paliwa ,wtedy juz mogłem korygować kąt,ustawilem 55,a później ustawialem dawkę bo była aż 7mg. po zamianie dawki zmienil się kąt na 37,już sam nie wiem ,bo przecież nie ważne jest przy jakiej temp.będę ustawiał kąt...?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

be-ja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw gru 06, 2007 19:25
Lokalizacja: WARSZAWA

Problem po wymianie rozrządu

Post autor: be-ja » pn maja 04, 2015 21:46

Dziś autko podłączone pod Waga i ponoć wszystko ok, tak mi powiedzieli fachowcy. Jeżeli jutro rano będą podobne objawy oddaje do serwisu niech sprawdzą cały rozrząd, napięcie napinacza, kąt, dawki.


Pzd be-ja



Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Problem po wymianie rozrządu

Post autor: maks149 » pn maja 04, 2015 21:51

niewiem o jakim silniku piszemy , ale przychodzi mi do głowy zjechany klin na wale wtedy za nic nie ustawisz kąta (ale oczywiście mogę się mylić) :bajer:


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

be-ja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw gru 06, 2007 19:25
Lokalizacja: WARSZAWA

Problem po wymianie rozrządu

Post autor: be-ja » wt maja 05, 2015 19:13

Koło na wale nie było ruszane, więc klin powinien być ok, silnik ALH , problem z klinem miałem w AAZ,i temat znam bo przerabiałem . Dziś już znacznie lepiej, odpalił bez problemu, drgań nie było został delikatny efekt dzwiękowy. Zobaczymy jutro.


Pzd be-ja



Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Problem po wymianie rozrządu

Post autor: maks149 » wt maja 05, 2015 22:58

to może winę za to wszystko ponosi wadliwy napinacz paska rozrządu :hmm: zdażają się takie przypadki że nowy napinacz już jest do :ass: lub tak jak pisałem parę postów wyżej źle napięty tzn. nie napięty na znaki i wszystko się przestawia przy nagrzewaniu auta :bigok:


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości