Pompę tandem zmieniałem 4 mies temu na nową BOSCH z nową uszczelkąMichał_1977 pisze: maks149, przecież ta pompa uruchamia się po przekręceniu kluczyka na chwilę i wsio.Później tandem przejmuje zadanie zasilania pompek w paliwo,bo jest pompą ssąco-tłoczącą.
Teraz tak-nagrzej tym razem silnik- dodawaj gazu i niech ktoś trzyma lekko dłonią wąż paliwowy zasilający przy filtrze. Jeśli zacznie drgać lub targać nim,zmień uszczelnienia między pompą tandem,a głowicą.
Otym że pompa pracuję tylko na chwile po odpaleniu to wiem doskonale
czytałem na forum skody o różnicach jakie dawała dołożona pompa do AJM
Wydaje mi się że skoro każdy kto założył taką pompę i zaobserwował różnice na + to coś w tym jednak jest myśle że tandem pompa poprostu nie daje rady na początku zassać i przetłoczyć tyle paliwa dlatego tak się dzieje wkońcu jak by ta pompa była nie potrzebna to nie zaczeli by jej w późniejszych latach produkcji dokładać
zapewne ktoś mógł by napisać że poprostu nie gazuj na zimnym niestety ale po podkręceniu auta ten problem się nasila wtedy gaśnie nie tylko na zimnym
mogę ci dać link do strony na PW