Pompka paliwa w zbiorniku PD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Re: Pompka paliwa w zbiorniku PD

Post autor: maks149 » ndz maja 03, 2015 16:15

Michał_1977 pisze: maks149, przecież ta pompa uruchamia się po przekręceniu kluczyka na chwilę i wsio.Później tandem przejmuje zadanie zasilania pompek w paliwo,bo jest pompą ssąco-tłoczącą.

Teraz tak-nagrzej tym razem silnik- dodawaj gazu i niech ktoś trzyma lekko dłonią wąż paliwowy zasilający przy filtrze. Jeśli zacznie drgać lub targać nim,zmień uszczelnienia między pompą tandem,a głowicą.
Pompę tandem zmieniałem 4 mies temu na nową BOSCH z nową uszczelką
Otym że pompa pracuję tylko na chwile po odpaleniu to wiem doskonale
czytałem na forum skody o różnicach jakie dawała dołożona pompa do AJM
Wydaje mi się że skoro każdy kto założył taką pompę i zaobserwował różnice na + to coś w tym jednak jest myśle że tandem pompa poprostu nie daje rady na początku zassać i przetłoczyć tyle paliwa dlatego tak się dzieje wkońcu jak by ta pompa była nie potrzebna to nie zaczeli by jej w późniejszych latach produkcji dokładać
zapewne ktoś mógł by napisać że poprostu nie gazuj na zimnym niestety ale po podkręceniu auta ten problem się nasila wtedy gaśnie nie tylko na zimnym
mogę ci dać link do strony na PW :bigok:


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości