Vw Golf IV 1,8 125km lpg

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ziolko1910
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt maja 01, 2015 19:34

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

Post autor: ziolko1910 » pt maja 01, 2015 19:51

Witam mam problem z Golfem mojego wujka. Otóż miał problemy z paleniem podpiłem vaga i wyskoczył błąd 18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie. Sprawdziłem napięcie na komputerze sterującym i jest ok. Następnie wyczyściłem masę na ramie bo była trochę zaśniedziała, poskładałem auto odpaliło myślałem że pomogło, objechałem do sklepu auto postało jakiś czas i znów nie chciało odpalić, jak odpali to łapie dziwne obroty wchodzi na 1000 i spada do 0 i gaśnie.
I ten sam błąd znów sie pojawił. Proszę o pomoc nie mam już sił.



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

Post autor: MaciekV5 » pt maja 01, 2015 20:06

Innych błędów nie było?
Sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu podciśnieniem do kolektora ssącego.
Ten błąd wynika prawdopodobnie ze słabego aku, podładuj aku i powinien błąd zniknąć, ten błąd nie będzie powodował problemów z odpalaniem.



ziolko1910
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt maja 01, 2015 19:34

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

Post autor: ziolko1910 » pt maja 01, 2015 20:15

Innych błędów nie było . Gaz wyłączyłem całkowicie żeby zobaczyć co sie dzieje na benzynie. Ale jest to samo.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

Post autor: Qto » pt maja 01, 2015 20:46

ziolko1910 pisze:znów nie chciało odpalić
a coś więcej ? Kręci normalnie czy ciężko ?...bo że nie chce palić to mało mówi

skoro błąd powrócił to napięcie gdzieś ucieka...



ziolko1910
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt maja 01, 2015 19:34

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

Post autor: ziolko1910 » pt maja 01, 2015 21:07

Kręci normalnie iskra jest taka jak powinna.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

Post autor: Qto » pt maja 01, 2015 21:15

ja bym zaczął szukać przyczyny błędu o niskim napięciu... zwykle pojawia się jak aku padnie, ale po wykasowaniu nie wraca. U Ciebie jest coś nie tak... punkt masowy dla ECU jest pod plastikowym podszybiem.



ziolko1910
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt maja 01, 2015 19:34

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

Post autor: ziolko1910 » pt maja 01, 2015 21:19

Spróbuję jutro podmienić aku chociaż ten ma rok. W Ecu sprawdzałem napięcie w kostce na pinie 1,2 i rezystancje na pinie 3 i jest tak jak ma być
na pinie 1,2 napięcie aku a na 3 rezystancja 0. To złącze masowe o którym wspominałeś łączy się z ramą i z Ecu ?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

Post autor: Qto » pt maja 01, 2015 21:27

gdyby to była wina aku to rozrusznik by słabo kręcił...
ziolko1910 pisze:To złącze masowe o którym wspominałeś łączy się z ramą i z Ecu ?
nie czaję...punkty masowe są na budzie, ten skąd ECU bierze masę jest na podszybiu, zaraz koło ECU



ziolko1910
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt maja 01, 2015 19:34

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

Post autor: ziolko1910 » pt maja 01, 2015 21:50

Ja sprawdzałem czy dochodzi prąd do ecu. Sprawdzę jutro tą masę od ecu. Jak będzie działo się tak dalej nagram filmik to pokarzę.



ziolko1910
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt maja 01, 2015 19:34

Re: Vw Golf IV 1,8 125km lpg

Post autor: ziolko1910 » ndz maja 03, 2015 15:51

Nie miałem kiedy sprawdzić tej masy przy ecu. Wujek pojechał do domu, samochód odpalił ale komputer pokazywał mu spalenie 13-14l benzyny i po drodze strasznie przerywał brak przyspieszenia i mocy.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8869
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Vw Golf IV 1,8 125km lpg

Post autor: marcin7x5 » wt maja 05, 2015 19:24

Warto sprawdzić przekaźnik który zasila ecu po stacyjce. Być może ma zimne luty albo grzeje się.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości