Vw Golf IV 1,8 125km lpg
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt maja 01, 2015 19:34
Vw Golf IV 1,8 125km lpg
Witam mam problem z Golfem mojego wujka. Otóż miał problemy z paleniem podpiłem vaga i wyskoczył błąd 18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie. Sprawdziłem napięcie na komputerze sterującym i jest ok. Następnie wyczyściłem masę na ramie bo była trochę zaśniedziała, poskładałem auto odpaliło myślałem że pomogło, objechałem do sklepu auto postało jakiś czas i znów nie chciało odpalić, jak odpali to łapie dziwne obroty wchodzi na 1000 i spada do 0 i gaśnie.
I ten sam błąd znów sie pojawił. Proszę o pomoc nie mam już sił.
I ten sam błąd znów sie pojawił. Proszę o pomoc nie mam już sił.
- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
Vw Golf IV 1,8 125km lpg
Innych błędów nie było?
Sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu podciśnieniem do kolektora ssącego.
Ten błąd wynika prawdopodobnie ze słabego aku, podładuj aku i powinien błąd zniknąć, ten błąd nie będzie powodował problemów z odpalaniem.
Sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu podciśnieniem do kolektora ssącego.
Ten błąd wynika prawdopodobnie ze słabego aku, podładuj aku i powinien błąd zniknąć, ten błąd nie będzie powodował problemów z odpalaniem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt maja 01, 2015 19:34
Vw Golf IV 1,8 125km lpg
Innych błędów nie było . Gaz wyłączyłem całkowicie żeby zobaczyć co sie dzieje na benzynie. Ale jest to samo.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Vw Golf IV 1,8 125km lpg
a coś więcej ? Kręci normalnie czy ciężko ?...bo że nie chce palić to mało mówiziolko1910 pisze:znów nie chciało odpalić
skoro błąd powrócił to napięcie gdzieś ucieka...
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt maja 01, 2015 19:34
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Vw Golf IV 1,8 125km lpg
ja bym zaczął szukać przyczyny błędu o niskim napięciu... zwykle pojawia się jak aku padnie, ale po wykasowaniu nie wraca. U Ciebie jest coś nie tak... punkt masowy dla ECU jest pod plastikowym podszybiem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt maja 01, 2015 19:34
Vw Golf IV 1,8 125km lpg
Spróbuję jutro podmienić aku chociaż ten ma rok. W Ecu sprawdzałem napięcie w kostce na pinie 1,2 i rezystancje na pinie 3 i jest tak jak ma być
na pinie 1,2 napięcie aku a na 3 rezystancja 0. To złącze masowe o którym wspominałeś łączy się z ramą i z Ecu ?
na pinie 1,2 napięcie aku a na 3 rezystancja 0. To złącze masowe o którym wspominałeś łączy się z ramą i z Ecu ?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Vw Golf IV 1,8 125km lpg
gdyby to była wina aku to rozrusznik by słabo kręcił...
nie czaję...punkty masowe są na budzie, ten skąd ECU bierze masę jest na podszybiu, zaraz koło ECUziolko1910 pisze:To złącze masowe o którym wspominałeś łączy się z ramą i z Ecu ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt maja 01, 2015 19:34
Vw Golf IV 1,8 125km lpg
Ja sprawdzałem czy dochodzi prąd do ecu. Sprawdzę jutro tą masę od ecu. Jak będzie działo się tak dalej nagram filmik to pokarzę.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt maja 01, 2015 19:34
Re: Vw Golf IV 1,8 125km lpg
Nie miałem kiedy sprawdzić tej masy przy ecu. Wujek pojechał do domu, samochód odpalił ale komputer pokazywał mu spalenie 13-14l benzyny i po drodze strasznie przerywał brak przyspieszenia i mocy.
Vw Golf IV 1,8 125km lpg
Warto sprawdzić przekaźnik który zasila ecu po stacyjce. Być może ma zimne luty albo grzeje się.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości