Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » wt kwie 28, 2015 09:43

Qto pisze:
checin pisze:Można jakoś Vagiem sprawdzić rozrusznik?
Pojawił mi się problem ze mój ALH ciężko pali na ciepłym silniku, na zimnym zaś bez problemu
nie można...i co znaczy że ciężko pali? Bo po Twoim rozwiniętym opisie nie szukałbym problemu w rozruszniku...ale kto wie co tam masz na myśli
Nie wiem co moge wiecej napisac. Problem polega na tym ze jak silnik jest rozgrzany to trzeba nim krecic z kilka sekund aby odpalil, a jak jest zimny to odpala odrazu po przekreceniu kluczyka
KoJ@K pisze:A nie bedzie to ten problem z dawkami lub kątem wtrysku ?? :chytry:
Wlasnie nie mam pojecia, dawka paliwa byla ustawiana u mechanika. W sumie sam moglbym sprawdzic ale nie wiem jak dokladnie ale tez nie wiem jaka powinna byc dawka. Co do katu wtrysku jeszcze nic nie bylo robione, czytalem tez ze 9/10 przypadkow pomaga regeneracja rozrusznika


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt kwie 28, 2015 10:06

checin pisze:Problem polega na tym ze jak silnik jest rozgrzany to trzeba nim krecic z kilka sekund aby odpalil, a jak jest zimny to odpala odrazu po przekreceniu kluczyka
no to chyba nie myślisz że będzie to problem z rozrusznikiem... skoro kręci to rozrusznik jest ok



Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » wt kwie 28, 2015 10:37

No wlasnie sam nie wiem co o tym myslec. Czytalem kilka tematow zwiazanych z tym problemem i niektorzy pisza ze regeneracja rozrusznika pomaga w 90%. Napisalem w kaciku bo moze ktos mial z tym problem i jakos sobie z nim poradzil, a kazda uwaga bedzie cenna


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt kwie 28, 2015 10:47

Nie wiem jak przy zwykłej pompie, ale w PD z tego co się orientuję jest próg wtryśnięcia paliwa. Na zimnym silniku jest niższy, na ciepłym wyższy ( wyższe obroty na rozruchu muszą być uzyskane). Ja mam dokładnie ten sam problem w PD ale póki co olewam regenerację rozrusznika bo i tak cały napęd będę targał niedługo z auta.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

kwadros
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw maja 01, 2008 23:59
Lokalizacja: DKL&DW

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kwadros » wt kwie 28, 2015 11:56

checin, a widzisz, ja się spotkałem w większości z diagnozami dotyczącymi dawki startowej paliwa - polecana naprawa to ponoć wgranie nowych map. Muszę przyznać, że mój ALH też miał z tym problem, ale o dziwo po wymianie sprzęgła + dwumas + uszczelniacz - o dziwo ozdrowiał i czy ciepły czy zimny pali tak samo - czyli od razu (cud panowie cud) :)


Pij mleko będziesz wielki

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt kwie 28, 2015 11:59

moim zdaniem, skoro rozrusznik kręci ok...to nie ma co go ruszać. Co innego jak na ciepłym nie ma siły zakręcić, ale to chyba słychać jak rozrusznik kręci



Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bjoern » wt kwie 28, 2015 17:37

Pany, nie zauważyłem wczoraj dziury przez deszcz i sypnąłem lewym kołem :/ wydawało mi się nie jakoś mocno ale jednak dzisiaj coś wali w lewym kole, bez znaczenia czy ruszaniu czy skręcaniu, czasem na prostej drodze bez dziur... Jutro sobie podjadę na ścieżkę sprawdzić, ale ogólnie co myślicie? Sworzeń pewnie jebnął? W mk4 nie trzeba chyba potem zbieżności robić nie?


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3021
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: peppa_814 » wt kwie 28, 2015 18:16

bjoern pisze:W mk4 nie trzeba chyba potem zbieżności robić nie?
Wypadałoby zrobić.



Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » wt kwie 28, 2015 18:55

Podłączam się do dyskusji o kącie wtrysku: jaka powinna być wartość w grupie 000 w drugim okienku dla AXR,a? Bo u mnie wyskoczyło 127 - badanie na jałowym biegu na ciepłym silniku.



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » wt kwie 28, 2015 19:06

Udając się do mieszalni lakierow moge zabrać zaślepke wkładki zamka czy to musi być większy element ? Odkręcił bym klapke wlewu ale nie da się jej wyciągnąć


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3021
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: peppa_814 » wt kwie 28, 2015 19:17

Robson91, A co masz za problem podjechać samochodem? :helm:



Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bjoern » wt kwie 28, 2015 21:03

krazorek, w moim to było między 47-53, ale nie wiem czy to wartość ogólna :jezor:


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » wt kwie 28, 2015 21:34

Jak tak czytałem to zawsze pisali o wartościach zbliżonych do 50, ale z tego co widziałem to to były silniki na pompie wtryskowej... Nie wiem jeszcze jak jest na PD i jak się w ogóle ten kąt ustawia, bo tam się luzowało pompę i przestawiało... Muszę chyba jednak pogadać z dobrym mechanikiem bo sam tego temat mogę należycie nie ogarnąć...



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: daniel.wwe » wt kwie 28, 2015 22:16

W PD sprawdza sie kat synchronizacji walka w gr 004 ostatnia kolumna. Optymalnie wartosc synchronizacji ma byc najblizsza 0


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości