Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e
Witajcie mam problem z podłączeniem gaźnika nie wiem gdzie jakie przewody maja iść może ktoś by zrobił zdjęcie i opisał co od czego jest PROSZĘ albo schemat bo ja już nie mam pojęcia jak do tego podejść podstawę dziś wymieniłem guma była popękana,pompka paliwowa działa bo sprawdzałem a co dalej to już nie wiem.... nie wiem jak podłączyć przewody paliwowe i podciśnienia....
Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e
Przecież pisałem Ci w poprzednim temacie jak mają iść przewody podciśnieniowe, a dokładnie:
Paliwowe to przewód z pompki do tego odstojnika na króciec co jest po środku, górny króciec to powrót, a dolny króciec z tego odstojnika ma iść do gaźnika. Jak nie wymieniałeś przewodów paliwowych to tam wszystko pasuje tylko w jedno miejsce.
Jak dalej nie będziesz wiedział o co chodzi to otwórz maskę i popatrz od strony pasażera powinna być naklejka ze schematem podciśnień, ale myśle, że to co napisałęm powinno wystarczyć bo prościej sie tego napisać nie da.krys94 pisze:Tutaj jest mało podciśnień więc obejdzie się bez schematu. Dwa króćce w gaźniku od strony głowicy: lewy zaślep(jak masz tam wężyk jeszcze do obudowy to go nie podłączaj tylko odczep od odbudowy i tak możesz zostawić ewentualnie zaślep też i w obudowie) a prawy ma iść do przyśpieszacza zapłonu w aparacie zapłonowym. Króciec z tyłu gaźnika od ściany grodziowej: ten przewód ma iść do siłownika pull down a drugi przewód z siłownika idzie do zaworu termiczno czasowego. To tyle z podciśnień
Paliwowe to przewód z pompki do tego odstojnika na króciec co jest po środku, górny króciec to powrót, a dolny króciec z tego odstojnika ma iść do gaźnika. Jak nie wymieniałeś przewodów paliwowych to tam wszystko pasuje tylko w jedno miejsce.
Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e
Pierwsze zdjęcie to jest odstojnik gaźnika albo inaczej pochłaniacz pęcherzyków powietrza. Górny króciec to powrót czyli tam podłączasz przewód który idzie prawym kielichem amortyzatora i pod podłogę. Ten drugi króciec co jest po środku to tutaj podłączasz przewód który wychodzi z pompki paliwa.
Drugie zdjęcie Lewy króciec gaźnika zaślep bo on ma iść do obudowy filtra powietrza jak masz tam wężyk to go nie zakładaj tylko zaślep króciec w gaźniku i w obudowie.
Drugi króciec podłącz do przyśpieszacza na aparacie i to jest ta gruszka widać nawet na ostatnim zdjęciu, ze jest podłączony wężyk. O odstojniku już pisałem ale na zdjęciu nie widać tam jest jeszcze jeden króciec po prawej stronie na samym dole i ten przewód ma iść do gaźnika.
Ostatnie zdjęcie. Pompa paliwa nie ma powrotu, jeden wężyk ten z filterkiem to jest główny przewód którym idzie paliwo ze zbiornika a ten drugi co z niej wychodzi tam u dołu to ma iść do tego odstojnika do środkowego króćca.
Odpowietrzenie pokrywy to jest odma i powinna być połączona z takim grubym przewodem co wychodzi z bloku pod gaźnikiem i idzie do dobudowy filtra powietrza, ale jak sobie tylko wisi to też nic sie nie dzieje.
Jak coś jeszcze nie rozumiesz to pytaj.
Drugie zdjęcie Lewy króciec gaźnika zaślep bo on ma iść do obudowy filtra powietrza jak masz tam wężyk to go nie zakładaj tylko zaślep króciec w gaźniku i w obudowie.
Drugi króciec podłącz do przyśpieszacza na aparacie i to jest ta gruszka widać nawet na ostatnim zdjęciu, ze jest podłączony wężyk. O odstojniku już pisałem ale na zdjęciu nie widać tam jest jeszcze jeden króciec po prawej stronie na samym dole i ten przewód ma iść do gaźnika.
Ostatnie zdjęcie. Pompa paliwa nie ma powrotu, jeden wężyk ten z filterkiem to jest główny przewód którym idzie paliwo ze zbiornika a ten drugi co z niej wychodzi tam u dołu to ma iść do tego odstojnika do środkowego króćca.
Odpowietrzenie pokrywy to jest odma i powinna być połączona z takim grubym przewodem co wychodzi z bloku pod gaźnikiem i idzie do dobudowy filtra powietrza, ale jak sobie tylko wisi to też nic sie nie dzieje.
Jak coś jeszcze nie rozumiesz to pytaj.
Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e
a jeszcze jeszcze jedno odpowietrzenie z tylu gaznika na gorze jest taka strzalka i obok strzalki miejsce na przewod i gdzie on ma isc jak znajde zdjecie to pokaze to jest obok czujnik chyba temperatury nie jestem pewny
Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e
To tak 1 to jest powrót paliwa przewód jest na prawym kielichu amortyzatora i idzie pod podłogę. 2 tutaj podłączasz przewód z pompki paliwa a 3 to jest wyjście paliwa na główny króciec gaźnika który napełnia go paliwem i tam właśnie podłączasz króciec numer 3(to ten co pokazujesz na drugim zdjęciu z tą strzałeczką). To obok po prawej to nie jest czujnik temperatury tylko zawór termiczno-czasowy i jak widzisz wężyk idzie do siłownika pull down a drugi z tego siłownika ma iść do gaźnika.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: wt lis 28, 2017 20:24
- Auto: Golf MK2 1.3 1986
- Silnik: MH
Re: Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e
Hej.
Mam problem, wymieniałem podstawę gaźnika. I został mi jeden niepodłączony przewód. Gaźnik 2E, silnik 1.3.
Przewód jest widoczny na 2 zdjeciu w tym wątku, na samym dole, taki brązowy. Wie ktoś gdzie to należy podłączyć?? Auto ogólnie odpala i chodzi ok, ale męczy mnie ten kabel
Mam problem, wymieniałem podstawę gaźnika. I został mi jeden niepodłączony przewód. Gaźnik 2E, silnik 1.3.
Przewód jest widoczny na 2 zdjeciu w tym wątku, na samym dole, taki brązowy. Wie ktoś gdzie to należy podłączyć?? Auto ogólnie odpala i chodzi ok, ale męczy mnie ten kabel
Re: Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e
Jak brązowy kolor to zapewne jakąś masa (-) do podłączenia przy gaźniku...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości