zmagam się z pewnym problemem. Mam gwint MTS technik, skręcony prawie pod samą oponę. Gdy jadę sam jest ok, gdy jest w aucie 4 ludziów to przy lekkim uskoku ociera mi o oponę. Wiadomo MTS nie ma regulacji twardości. Zastanawiam się co mogę zrobić by to utwardzić lub zakończyć skok amortyzatora np 2mm przed oponą. Czytałem o różnych odbojach (bałwanki) i gumach w sprężyny. Odbój w sumie może by załatwił sprawę. Kolega zaproponował mi żebym wywalił regulacje, wsadził odboje i później je uciął według wysokości której chce (uciąć odboje). No tak tylko, ze w tym wypadku będę miał sztywno jak na taczce



Druga opcja z tymi gumami w sprężyny to w ogóle wydaje mi się jakaś pomylona

Zastanawia mnie tez kwestia, czy mogę wsadzić inne sprężyny tutaj? Np z jakiegoś innego gwintu?
Jeżeli już coś kombinujemy, to można by o przodzie pomyśleć (lecz tutaj nie mam takiego parcia na to)