Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
Witam Wszystkich jestem Świeżakiem na forum także proszę o wyrozumiałość zawsze fascynował mnie samochód GOLF II COUNTRY SYNCRO no i kupiłem i już są problemy :/. Otóż może przejdę do rzeczy po zakupie podczas jazdy zauważyłem regularne stuki podczas jazdy podczas holowania też i wpadłem na pomysł aby kolega kierował a ja podczas jazdy zajrzę pod spód no i zobaczyłem co jest grane że coś uderza regularnie w równych odstępach jakby o wydech. Wszedłem pod spód auta oczywiście po zatrzymaniu i zauważałem że na krzyżaku wału który przekazuje napęd na tył czy jak to tam nazwać tym pierwszym który wychodzi ze skrzyni uderza ewidentnie o maglownicę. jest cofnięty i gdy dopchnę ręką ten wał wtedy już nie styka się z maglownicą i teraz pytanie co spowodowane jest cofnięciem wału po prostu wał do regeneracji czy w skrzyni jest coś nie halo że wał się cofnął. Dodam jeszcze ze tuleje tylnej belki są w kiepskim stanie czy to wina tego czy też może jakaś poduszka skrzyni. Proszę o pomoc bo samochód pilnie potrzebny a mechanicy jakich znam to by wymienili wszystko łącznie z samochodem
Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
Chodzi ci o lacznik gumowy skrzyni z walem pewnie. jezeli stuka o maglownice i mozna go reka przesuwac to jest do wymiany, rozlecialy sie mocowania srub. Zamiennik cos kolo 300-400 zl z tego co pamietam.
Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
a kolego możesz powiedzieć jak to się dokładnie nazywa bądź może link. Powiedz trudna jest wymiana tego poradzę sam czy trzeba do jakiegoś mechaniora ??
Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
http://allegro.pl/przegub-lacznik-elast ... 77113.html" onclick="window.open(this.href);return false;
NIe wiem jak w country ale w mk3 bylo troche malo miejsca, ale jakichs duzych trudnosci nie bylo.
NIe wiem jak w country ale w mk3 bylo troche malo miejsca, ale jakichs duzych trudnosci nie bylo.
Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
Kolego rób zdjęcia i pokaż o co chodzi bo wydaje mi się że to może być coś innego.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
No przecież widać, że łącznik jest zmasakrowany. Dodatkowo ilość oleju mnie martwi.
Sądzę, że wali z przekładni kątowej. Jeśli to tłukło się długo - a na to wygląda - to mogło polecieć uszczelnienie oraz łożysko.
Wał jest do zdemontowania. Przekładnia kątowa moim zdaniem też.
Sądzę, że wali z przekładni kątowej. Jeśli to tłukło się długo - a na to wygląda - to mogło polecieć uszczelnienie oraz łożysko.
Wał jest do zdemontowania. Przekładnia kątowa moim zdaniem też.
W country demontowałem cały wał bez kanału w pojedynkę. da się to zrobić na luzie.murgenzzr pisze:NIe wiem jak w country ale w mk3 bylo troche malo miejsca, ale jakichs duzych trudnosci nie bylo.
Re: Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
Kolego możesz mi więcej powiedzieć o tej przekładni kątowej przyznam się ze to mój pierwszy samochód typu 4x4 gdzie sprawdzić olej czy trudno zmienić to łożysko i uszczelniacz ??
Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
E tu to miejca w chu..... Takie pytanko, po co oslona metalowa na łączniku, z tylu łącznik jest bez tej blachy sama guma. Jak mi padł łącznik z przodu to założyłem bez blachy bo taki akurat miałem zachomikowany.
Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
Idzie obok wydechu więc pewnie przez to. Ja też mam w sumie bez osłony.
Nie wymienisz sam łożyska. Ogólnie trzeba zdjąć wał i zobaczyć czy moja teoria się potwierdzi.
Na przekładni kątowej jest wlew oleju. Nalewa sie tak dużo aż zaczyna się przelewać korkiem w skrzyni biegów.winiak111 pisze:Kolego możesz mi więcej powiedzieć o tej przekładni kątowej przyznam się ze to mój pierwszy samochód typu 4x4 gdzie sprawdzić olej czy trudno zmienić to łożysko i uszczelniacz ??
Nie wymienisz sam łożyska. Ogólnie trzeba zdjąć wał i zobaczyć czy moja teoria się potwierdzi.
Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
Pytanie numer pierwsze czy to jeszcze przenosi napęd? Pytanie drugie jakie opony masz zamontowane na przedniej a jakie na tylnej osi?
Ogólnie wał do zdjęcia, da się bez kanału powiedzmy na kobyłkach, gdybyś nie wiedział jak odkręcić śruby 12-kątne przy kołnierzu to podpowiadam klucz oczkowy 10, przeguby musisz mieć bit spline chyba 8. Jak zdejmiesz wał (do diagnozy wystarczy tylko przednia część) i tam wyczyścisz będzie można powiedzieć więcej.
Ogólnie wał do zdjęcia, da się bez kanału powiedzmy na kobyłkach, gdybyś nie wiedział jak odkręcić śruby 12-kątne przy kołnierzu to podpowiadam klucz oczkowy 10, przeguby musisz mieć bit spline chyba 8. Jak zdejmiesz wał (do diagnozy wystarczy tylko przednia część) i tam wyczyścisz będzie można powiedzieć więcej.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
tak zdjąłem wał i tam jest taki mały uszczelniacz jest delikatnie pęknięty czy on jest bardzo istotny i czy to z niego olej sie wydobywa ?? i czy ten olej jest ze skrzyni biegów ?? opony mam wszystkie takie same rozmiar i wysokosc profilu na orginalnym alusie . Oto zdjęcia po wyjęciu wału
i teraz drugie pytanie czy ten uszczelniacz w wałku jest wymienialny moze ma ktos namiary gdzie kupic jakie wymiary
i teraz drugie pytanie czy ten uszczelniacz w wałku jest wymienialny moze ma ktos namiary gdzie kupic jakie wymiary
Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
Ciężko określić dokładnie z czego leci ale obstawiam uszczelniacz pod kołnierzem. Jedyna opcja dla której uszczelniacz wału byłby potrzebny to dziura na wylot przez wałek do przekładni. Olej może też lecieć z maglownicy jeśli wał zdążył ją uszkodzić. Przydałoby się ustalić przyczynę uszkodzenia łącznika bo jeśli nie opony to może nieodpowiedni most z vr6 albo zablokowane na stałe visco. Musisz też sprawdzić luzy w przekładni bo co z tego że wymienisz uszczelniacz jak z powodu luzu wytrzyma kilka tys i znowu zacznie puszczać.winiak111 pisze:tak zdjąłem wał i tam jest taki mały uszczelniacz jest delikatnie pęknięty czy on jest bardzo istotny i czy to z niego olej sie wydobywa ??
Może się przyda http://www.brokevw.com/syncro1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf II Country Syncro cofnięty wał pilne
pogadałem z poprzednim właścicielem i nakasztanił z oponami i pewnie dlatego ten łącznik się posypał jego majster do końca nie wiedział co z tym zrobić i zrobił to na odczepnego podobno potem zmienił koła pojeździł kilka tys km i zaczęło stukać on z obawy ze poszła skrzynia postawił go i tak golfik stał zapytałem czy chce go sprzedać powiedział ze chce no i kupiłem po zakupie sprawdziłem co i jak i mam już elegancki łącznik gumowy i tylko czekałem czy wał zakładać czy nie bo nie wiedziałem czy ten uszczelniacz pełni jakąś poważną rolę a ten olej jak się dzisiaj przyjrzałem to chyba z pod pokrywy zaworów z pod tego górnego dekla po troszku jakby leci. Powiem szczerze że kupiłem tego golfa na ryzykanta ale moja intuicja podpowiadała mi ze to nie możne być nic poważnego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości