Auto miało rozwaloną stacyjkę/wkładkę. Została wymieniona na nową, a grot od kluczyka został przełożony do starego pilota, gdzie była pastylka. Po podłączeniu komputera były następujące błędy:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached
P1562 - 35-00 - -
Address 17
4 Faults Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)
35-10 - - - Intermittent
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01273 - Fresh Air Blower (V2)
35-10 - - - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
01273 - Fresh Air Blower (V2)
35-00 - -
Błędów nie dało się usunąć. Pewnego razu jak przyłożyłem, pastylkę z drugiego kluczyka(tego poprzedniego od auta), na wyświetlaczu FIS pojawił się komunikat, że Immo Aktywne. Następnie jak wykasowałem błędy, wszystkie zniknęły i do tej pory nie ma żadnego. Auto mimo to nie odpala. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu na zapłon pojawia się na chwile kontrolka immo i znika, jak normalnie. Auto kręci, ale nie chce ruszyć. Nie podaje prądu na pompę paliwa.
Czy to nadal winny jest immobilizer? Pewien mechanik, przez telefon powiedział, że prawdopodobnie immo jest zablokowane. Co musiałbym zrobić, żeby go odblokować, jeżeli tak rzeczywiście jest. Za takie odblokowanie woła 300 zł... Taniej wyszło by kupno emulatora immo. Mam dostęp do kabelka oraz VAGa, dam radę sam coś zdziałać?