Niskie obroty Golf Mk2 1.3 Wtrysk
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Niskie obroty Golf Mk2 1.3 Wtrysk
huraaaaaaaaaaaaaa zwycięstwo jestem debeściakiem problem rozwiązany a jak mianowicie wymiana uszczelki pod kolektorem ssącym a głowicą i pod przepustnicą.
Niskie obroty Golf Mk2 1.3 Wtrysk
Panowie zaglada ktos tu jeszcze?
u mnie po odpaleniu obroty sa ok,natomiast zaraz po dodaniu gazu obroty tak spadaja ze czasem gasnie. Dolot sprawdzon-naprawiony, swiece nowe, palec i kopulka czyszczone, nie jezdze prawie autem ale z tego co wiem, gdy silnik dojdzie do temp. roboczej , problem znika.
Prosilbym zeby ktos opisal mi krok po kroku jak sprawdzic sonde miernikiem, czujnik temperatury itd. ew. inne propozycje do znalezienia problemu
Z gory dziekuje
Pozdrawiam
Lukasz
u mnie po odpaleniu obroty sa ok,natomiast zaraz po dodaniu gazu obroty tak spadaja ze czasem gasnie. Dolot sprawdzon-naprawiony, swiece nowe, palec i kopulka czyszczone, nie jezdze prawie autem ale z tego co wiem, gdy silnik dojdzie do temp. roboczej , problem znika.
Prosilbym zeby ktos opisal mi krok po kroku jak sprawdzic sonde miernikiem, czujnik temperatury itd. ew. inne propozycje do znalezienia problemu
Z gory dziekuje
Pozdrawiam
Lukasz
Niskie obroty Golf Mk2 1.3 Wtrysk
podejrzewam że na 90 procent będzie to zawór powietrza dodatkowego.
Niskie obroty Golf Mk2 1.3 Wtrysk
Może być tak że jest cały czas zamknięty i dlatego zimny silnik gaśnie. A potem gdy osiągnie temp. to pracuje normalnie. Możesz sprawdzić tak:przy zimnym silniku odkręć gumowy wąż który idzie od niego do górnej plastikowej obudowy przepustnicy i dmuchnij w niego, jeśli będzie opór to znaczy ze jest zamknięty i że się zaciął. A jeśli nie to to odpal zimny silnik i po chwili jak złapiei temperaturę odkręć go ponownie i zobacz czy się zamknął. Jeszcze może być tak że szybko się zamyka ( ja tak miałem) po prostu po chwili od odpalenia zamyka się i silnik się dusi....
Niskie obroty Golf Mk2 1.3 Wtrysk
To raczej nie to,ale jutro po pracy zaczne od tego. Teraz coto niebieskiego czujnika temperatury:silnik zimny po pomiarze 3.00 Ohm . Oznacza to ze jest uszkodzony?
Wiesz jak dokladnie (krok po kroku )sprawdzic sonde i przeplywomierz? mysle ze jest cos nie tak z sonda. Bede niezmiernie wdzieczny za pomoc. Dodam ze jak sie nagrzeje potrafi tez zgasnac i tez ma niskie obroty. No i czuc benzyne z tlumika.
Pozdrawiam serdecznie.
Wiesz jak dokladnie (krok po kroku )sprawdzic sonde i przeplywomierz? mysle ze jest cos nie tak z sonda. Bede niezmiernie wdzieczny za pomoc. Dodam ze jak sie nagrzeje potrafi tez zgasnac i tez ma niskie obroty. No i czuc benzyne z tlumika.
Pozdrawiam serdecznie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości