Problem z uciekającym pradem

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Problem z uciekającym pradem

Post autor: czajaa22 » ndz kwie 19, 2015 14:25

Witam. Problem już istnieje od pewnego czasu. Auto jest nie zdatne do odpalenia po 2 dniach. Mierzyłem prąd poboru w stanie czuwania i przy odłączonej instalacji audio oraz syrenie od alarmu i wyszło 0,5 A czyli masakrycznie dużo. Po podłączeniu audio niewiele wzrasta (około 0,1A- dwa piece i kondensator). Wyjmowałem przekaźnik od świec oraz odłączałem regulator napięcia na altku sprawdzałem też bezpieczniki żadnych zmian. W lewych drzwiach nie działa lampka po otwarciu ziemne luty ale to chyba nie ma nic do tego wszystko się rygluje normalnie i oświetlenie gaśnie. Jeszcze sprawdzę ładowanie może nie ładuje aku ale jak go naładuje to przez jeden góra dwa dni można odpalić więc coś tam ładuje. Mam sporo dołożone m.in. tempomat grzanie foteli (obecnie rozłączone bezpiecznikiem) lampka W8, dodatkowe zegary oraz podświetlenie kratek( wszystko zasilane od podświetlenia z włącznika świateł), przerobiona inst. na potrzeby xenonów oraz halogeny. Wszystko z ori wiązek i przez skrzynkę bezpieczników. Nie mam już siły. Musi być gdzieś spore zwarcie. Może coś doradzicie co sprawdzać i jak?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z uciekającym pradem

Post autor: bioly05011 » ndz kwie 19, 2015 15:31

przy wyciąganiu bezpieczników piszesz że nie było zmian,a czy próbowałeś odłączyć np. poszczególne podzespoły ,moduł komfortu,drzwi od karoseri(kostka),pompa abs i po kolei...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Problem z uciekającym pradem

Post autor: grg474 » ndz kwie 19, 2015 15:34

czajaa22, jaki masz moduł komfort?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Problem z uciekającym pradem

Post autor: czajaa22 » ndz kwie 19, 2015 18:11

Hmm z wersji basis z rynku german bez zdalnego sterowania ryglami później jeszcze podłącze kompa i zobaczę numer, ba narazie ładuje aku żeby odpalić auto i sprawdzić ładowanie.
bioly05011, nie sprawdzałem takiego sposobu. Moduł odłączałem i prąd ubył ale to samo jak zamknę drzwi i ściemniacz wyłączy lampki po pewnym czasie ( oczywiście lampki wyłączone)


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Problem z uciekającym pradem

Post autor: czajaa22 » ndz kwie 19, 2015 19:50

Sprawdziłem ładowanie bez obciążenia 14.22v pod obciążeniem audio świateł i dmuchawy spada do 14v. Po wyłączeniu aku naładowany do 12,5v ale nie ładowałem go cały dzień i już chyba jest trochę zasiarczany a ma tylko 2 lata i to bosch s4 i już go załatwiłem.
Moduł komfortu:
Obrazek

Jakieś pomysły?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Problem z uciekającym pradem

Post autor: czajaa22 » pn kwie 20, 2015 15:17

Dzisiaj jeszcze sprawdzałem ładowanie przez vaga na vagu tez chyba pokazuje ile ładuje.
Pod obciążeniem dmuchawy , ogrzewanej szyby oraz świateł tylko 13v, bez obciążenia 13,8v więc nie jest dobrze raczej?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problem z uciekającym pradem

Post autor: Haki » pn kwie 20, 2015 18:19

czajaa22, Mój S4 miał zwarcie na celach ... i poleciał w :ass: Podjedź do zakładu - który sprzedaje AKU i niech sprawdzą porządnym miernikiem cęgowym


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Problem z uciekającym pradem

Post autor: czajaa22 » wt kwie 21, 2015 18:07

hmm to już mój drugi aku wiec to raczej nie będzie to ale podjadek sprawdzić a i tak muszę kupić nowy :banghead:


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości