[Mk4 TDI 110KM] gasni podczas jazdy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

shafa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 13:04
Lokalizacja: Sosnowiec

[Mk4 TDI 110KM] gasni podczas jazdy

Post autor: shafa » sob wrz 23, 2006 22:32

Witam.
mam taki problem :
Samochod ...silnik gasnie podczas jazdy ...zdarza sie co jakis czas ...
z tego co odnotowalem to raczej przy malych predkosciach obrotowych ...
gdzie szukac powodu ???
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 18:00 przez shafa, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: golfmk4 110 km gasni podczas jazdy

Post autor: leo... » ndz wrz 24, 2006 01:48

shafa pisze:Witam.
mam taki problem :
Samochod ...silnik gasnie podczas jazdy ...zdarza sie co jakis czas ...
z tego co odnotowalem to raczej przy malych predkosciach obrotowych ...
gdzie szukac powodu ???
jak odpala po zgaśnięciu ??



shafa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 13:04
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: shafa » ndz wrz 24, 2006 09:52

hej.
No tu jest najwiekszy problem poniewaz musze zjechac na bok wtedy i wyciagnac kluczyk odczekac ...to chyba o immobilizer. bo jak proboj zaraz odpalic to tylko slychac rozrusznik. ale odpalenie ogolnie potem jest od razu. a jeszce dodam ze dwa razy sie zdarzylo tez tak ze silnik tak jakby zgasla na ulamek sekundy ale od razu bez mojej ingerencji pracowal dalej. a i jeszce raz tak na postoju jak chodzil przed garazem slyszalem jak zgasl sam ..ale dal rade i przetrzymal i po kilku sekundach juz zgasl. po czym odpalenie bez problemow.
aha dodam ze teraz jak bylem na wczasach przejechalem po europie 4000 km i nie zdarzylo sie. wczesniej tankowalem na lotosie i jetcie ... ostatnio juz tylko bp i shell z ch vpower i ultimate. a w sumie tylko przyznam sie ze filtr paliwa wymieniam co drugi przeglad tj po okolo 20 kilku tysiacach. teraz nie wymienilem i tak podejrzewam po cichu ze tutaj powod byc moze.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 24, 2006 12:15 przez shafa, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » ndz wrz 24, 2006 10:47

a dzieje sie to i na zimnym i ciepłym silniku czy tylko po nagrzaniu????



shafa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 13:04
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: shafa » ndz wrz 24, 2006 11:43

no wlasnie tutaj nie ma reguly ..raczej dzieje sie to na poczatku jazdy tzn powiedzmy do pierwszych 10 minut. ale zdarzalo sie ze i podczas dluzszej jazdy ale na niskich obrotach raczej tj do tych 2000-2500.



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » ndz wrz 24, 2006 11:50

moze byc sterownik alarmu, ja tak mialem ale w mk3 1z musialem poprawic luty w tym sterowniku



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » ndz wrz 24, 2006 12:38

shafa pisze:hej.
No tu jest najwiekszy problem poniewaz musze zjechac na bok wtedy i wyciagnac kluczyk odczekac ...to chyba o immobilizer. bo jak proboj zaraz odpalic to tylko slychac rozrusznik. ale odpalenie ogolnie potem jest od razu. a jeszce dodam ze dwa razy sie zdarzylo tez tak ze silnik tak jakby zgasla na ulamek sekundy ale od razu bez mojej ingerencji pracowal dalej. a i jeszce raz tak na postoju jak chodzil przed garazem slyszalem jak zgasl sam ..ale dal rade i przetrzymal i po kilku sekundach juz zgasl. po czym odpalenie bez problemow.
aha dodam ze teraz jak bylem na wczasach przejechalem po europie 4000 km i nie zdarzylo sie. wczesniej tankowalem na lotosie i jetcie ... ostatnio juz tylko bp i shell z ch vpower i ultimate. a w sumie tylko przyznam sie ze filtr paliwa wymieniam co drugi przeglad tj po okolo 20 kilku tysiacach. teraz nie wymienilem i tak podejrzewam po cichu ze tutaj powod byc moze.
przyczyny szukaj w elektryce - filtr wymienia się co 30 kkm - więc raczej nie on jest winowajcą ...

spotkalem się z takim przypadkiem w MK III - tam immobilizer złapał zimne luty na stycznikach ... ciężki temat - elektryk poradzi sobie z tym ale w momencie kiedy silnik zgaśnie - trudno szukać usterki jak wszystko bangla :otepienie:



gugi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 19:28
Lokalizacja: halinów

Post autor: gugi » ndz wrz 24, 2006 15:12

kolega miał to samo i faktycznie byla to elektryka tylko on wymienil też kable tak dla pewności.



Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » pn wrz 25, 2006 14:30

Ja miałem dokładnie to samo auto gasło podczas jazdy na niskich obrotach do 2500 czasem przerwalo ale nie zgasłł tylko swiece sie zapalily jak zgasl to trzeba bylo odczekac pewien czas zeby zapalil winny okazał sie przekaznik zasadniczo nie wymienialem go ale elektryk cos tam przy nim pogrzebal poprawil luty czy cos podobnego i teraz juz wszystko oki a przekaznik ten to byl bodaj 108 tylko ze ja to mialem w golfie 3 a Ty masz 4 ale objawy identyczne.

[ Dodano: Pon Wrz 25, 2006 14:35 ]
Teraz sie tak zastanawiam czy nie byl to przekaznik 109 w kazdym razie jest on w kabinie pod bezpiecznikami .



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 25, 2006 14:46

Immo, stacyjka, przekaznik 109.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pn wrz 25, 2006 14:47

Immo wykluczamy. a dodam fabryczny alarm jeśli auto go ma.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pn wrz 25, 2006 15:52

uysy pisze:Immo wykluczamy. a dodam fabryczny alarm jeśli auto go ma.
nie tak szybko - w immo są 2 przekaźniki - jeśli są na nich zimne luty - a drgania podczas jazdy "rozłączą" je - silnik zgaśnie ...



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pn wrz 25, 2006 16:10

Leo, nie wiem coś ty rozbierał ale immobilizer to na pewno nie był. Podejrzewam, że był to sterownik alarmu. :helm:



shafa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 13:04
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: shafa » wt wrz 26, 2006 09:03

ok. alarm nie jest fabryczny, czyli szukac w przekazniku 109, tylko pytanie czy zabierac sie za to samemu czyli gdzie ten przekaznik... czy elektryk ?? no i stacyjka ?? gdzie tam moze byc problem ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 30 gości