Stage 2 na start w MKV 2.0TDI ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Stage 2 na start w MKV 2.0TDI ?
Witam,
Jestem zdecydowany na podniesienie mocy w moim VW V 2.0TDI (pompowtryski) ze 140km w serii na pokladzie. Auto jest mysle ze w dosyc dobrym stanie jak na 10latka. Relatywnie niski (wiarygodny) przebieg, regularne serwisy itp.
Po przesiadce z auta 80-konnego, myslalem ze jezdze teraz rakieta, ale jak kazdy z was pewnie wie - apetyt rosnie w miare jedzenia (niestety?).
Na "tuningu" sie nie znam, wiec chce powierzyc auto specjalistom. Najprzychylniejsze opinie wyczytalem o firmie CompSport, no i nie bez znaczenia jest to, ze mam do nich mozna powiedziec po drodze.
Dzis dzwonilem do nich zeby wypytac co i jak, no i jak liczylem sie z kosztem rzedu 1500zl za Stage 1 (program), to "troche" negatywnie zaskoczony zostalem kosztem Stage 2... 4500zl... (Stage 1+2 za 6000zl).
I tu moje pytanie do starszych, bardziej doswiadczonych forumowiczow - czy to przypadkiem nie za duzo? Wiem ze firma sie ceni, ale mowia ze z cena idzie jakosc...
Przekopalem to forum, inne fora i internety, ale znalezienie jakiejs kwoty graniczy z cudem (ktorego nie doznalem).
Z gory dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Michal
Jestem zdecydowany na podniesienie mocy w moim VW V 2.0TDI (pompowtryski) ze 140km w serii na pokladzie. Auto jest mysle ze w dosyc dobrym stanie jak na 10latka. Relatywnie niski (wiarygodny) przebieg, regularne serwisy itp.
Po przesiadce z auta 80-konnego, myslalem ze jezdze teraz rakieta, ale jak kazdy z was pewnie wie - apetyt rosnie w miare jedzenia (niestety?).
Na "tuningu" sie nie znam, wiec chce powierzyc auto specjalistom. Najprzychylniejsze opinie wyczytalem o firmie CompSport, no i nie bez znaczenia jest to, ze mam do nich mozna powiedziec po drodze.
Dzis dzwonilem do nich zeby wypytac co i jak, no i jak liczylem sie z kosztem rzedu 1500zl za Stage 1 (program), to "troche" negatywnie zaskoczony zostalem kosztem Stage 2... 4500zl... (Stage 1+2 za 6000zl).
I tu moje pytanie do starszych, bardziej doswiadczonych forumowiczow - czy to przypadkiem nie za duzo? Wiem ze firma sie ceni, ale mowia ze z cena idzie jakosc...
Przekopalem to forum, inne fora i internety, ale znalezienie jakiejs kwoty graniczy z cudem (ktorego nie doznalem).
Z gory dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Michal
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Stage 2 na start w MKV 2.0TDI ?
Witam, może tak, napisz jaką chcesz docelowo moc, a my postaramy się napisać mniej więcej ceny.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Stage 2 na start w MKV 2.0TDI ?
Coz, sam czip/program to pewnie 170-180 (zalezy od mocy wyjsciowej), a stage 2 to pewnie kolejne 20-30 kucy.
I taka moc chcialbym uzyskac - okolo 200KM (2 z przodu bylaby spoko ).
Z tego co sie dowiedzialem, do osiagniecia takiej mocy, poza programem musze wymienic na pewno turbo (Garrett?). Bez wymiany intercoolera sie chyba obejdzie. Podejrzewam ze musialbym tez wymienic sprzeglo, bo to fabryczne, nie jest chyba stworzone do 350-400+ Nm.
I taka moc chcialbym uzyskac - okolo 200KM (2 z przodu bylaby spoko ).
Z tego co sie dowiedzialem, do osiagniecia takiej mocy, poza programem musze wymienic na pewno turbo (Garrett?). Bez wymiany intercoolera sie chyba obejdzie. Podejrzewam ze musialbym tez wymienic sprzeglo, bo to fabryczne, nie jest chyba stworzone do 350-400+ Nm.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Stage 2 na start w MKV 2.0TDI ?
No to turbo CAHA, moze być FMIC, ale nie musi, do tego program i jak wszystko zdrowe, to jakieś 210-215KM powinno wyjść.
Tomek
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Stage 2 na start w MKV 2.0TDI ?
Podaj symbol silnika. Sprzęgło wytrzyma 400nm jak jest w dobrej kondycji. Turbo z wersji 170km. Jak dobrze poszukasz tanio włożysz turbo to w 2.0tys zł z programem powinieneś mieć okolice 200km.
Stage 2 na start w MKV 2.0TDI ?
Silnik mam BKD.
A jak wyglada sprawa zakupu turbo? Na pewno darowac sobie musze regenerowane, a jak z uzywanymi?
Na Allegro widzialem tylko 1 nowe turbo CAHA, za cos kolo 2200, czyli chyba stosunkowo drogo.
I na koniec jeszcze - jak jest z kwestia skrzyni? Czy przy przerobce do tych 200KM (ile to jest btw Nm? 380-400?) nie bedzie zadnych problemow?
A jak wyglada sprawa zakupu turbo? Na pewno darowac sobie musze regenerowane, a jak z uzywanymi?
Na Allegro widzialem tylko 1 nowe turbo CAHA, za cos kolo 2200, czyli chyba stosunkowo drogo.
I na koniec jeszcze - jak jest z kwestia skrzyni? Czy przy przerobce do tych 200KM (ile to jest btw Nm? 380-400?) nie bedzie zadnych problemow?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Stage 2 na start w MKV 2.0TDI ?
Skrzynia i sprzęgło spokojnie dają radę jeśli są sprawne. Poszukaj coś używanego najlepiej z okolicy żeby można było sprawdzić stan turbiny. Szukaj po numerach powinno być łatwiej. Fmic w bkd jest frontowy więc okolice 200km są do zrobienia, pompki starczają do okolic -/+ 240km. Najbardziej wąskich gardłem tego silnika jest turbo ponieważ jest bardzo małe dlatego warto przez programem je zmienić. Głowica ma dobry przepływ wiec tylko atakować moc.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Stage 2 na start w MKV 2.0TDI ?
Witam, dobrą używkę CAHA można już w okolicy 1tyś. kupić.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 30 gości