O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Sprawdz na jałowym jak gaźniki podają paliwo, silnik ciepły i patrz w trąbki czy co tam masz dodając gazu czy rozpylają równo. Przy wysokich obrotach powyzej 6000rpm powinno Ci paliwo nawet na zewnatrz gaźnika ( do przodu) rozpylać. Jak wszystkie beda równo rozpylać to odłacz 3 podcisnienia od kolektora i je zaslep, zostaw jedno np z 4 cylindra i podłącz do aparatu i serwa hamulcowego (serwo oczywiscie wraz z zaworem jednokierunkowym zapiętym) pomijając gruszkę i zrób przejażdzkę. Sprawdz go jadac na niskim biegu pedałem rozpedzaj, nie do podłogi. Tak samo sprawdz na najwyższym biegu. Napisz jak się zachowuje. Tylko że z tak małym wezykiem podcisnienia moze byc problem z wspomaganiem hamowania wiec OSTROŻNIE !!!
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Mimo iż z mojej wiedzy nie ma prawa to dobrze chodzić to zrobiłem co mowiłeś. No i tak jak zakładałem, przycinanie obrotów jest nadal a pogorszyła sie praca silnika dodatkowo. Za duże pulsacje w przewodzie sa z jednego cylindra.
Probowałem ostatnio dalej rożnych wariantów kąta i bez powodzenia. Fakt jak go tak konkretnie przyspiesze to jest poprawa w zakresie 2-4 tys obortów ale za to ewidentnie jest za duza wartosc kata na biegu jałowym i bez obicązenia. Probowałem z aparatem bez i z podcisnieniowym regulatorem. Posunałem się do tego stopania ze przestawilem o zabek rozrzad i moc, zachowanie, charakteystyka jest bardzo porownywalna. Rozkładam rece bo jakbym mial możliwosc to juz bym sobie sam predzej mape napisał. Zostaje mi jeszcze sterownik z KRa ale to wolalbym jako ostateczność.
Probowałem ostatnio dalej rożnych wariantów kąta i bez powodzenia. Fakt jak go tak konkretnie przyspiesze to jest poprawa w zakresie 2-4 tys obortów ale za to ewidentnie jest za duza wartosc kata na biegu jałowym i bez obicązenia. Probowałem z aparatem bez i z podcisnieniowym regulatorem. Posunałem się do tego stopania ze przestawilem o zabek rozrzad i moc, zachowanie, charakteystyka jest bardzo porownywalna. Rozkładam rece bo jakbym mial możliwosc to juz bym sobie sam predzej mape napisał. Zostaje mi jeszcze sterownik z KRa ale to wolalbym jako ostateczność.
Czysta moc z 2 dziurek :D:D
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Sprawdz jeszcze regulator odsrodkowy w aparacie (sprezyny pod czujnikiem halla) czy nie jest zaciety.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Problem rozwiązany!
Aparat z regulacja podcisnieniowa jest jak najabrdziej sprawny, tak opozniacz podcisnieniowy jak i przyspieszacz odsrodkowy, ale niestety taki aparat nie jest wstanie zapewnić odpowiednich kątów dla takie stopnia napełniania co jest przy gaznikach i motorze 9A.
Miałem go modyfikować ale niedrogo kupiłem sterownik z KRa a wiązke zmodyikowałem z PL'ki.
I to był strzał w dziesiątke: Na zimnym jak i ciepłym nie ma zadnych szarpnięć a diametralnie poprawiła się kultura pracy silnika. Teraz jazda to czysta przyjemność a jeszcze pozostało mi zalozyć wieksze dysze i wyregulować na analizatorze skład mieszanki
Aparat z regulacja podcisnieniowa jest jak najabrdziej sprawny, tak opozniacz podcisnieniowy jak i przyspieszacz odsrodkowy, ale niestety taki aparat nie jest wstanie zapewnić odpowiednich kątów dla takie stopnia napełniania co jest przy gaznikach i motorze 9A.
Miałem go modyfikować ale niedrogo kupiłem sterownik z KRa a wiązke zmodyikowałem z PL'ki.
I to był strzał w dziesiątke: Na zimnym jak i ciepłym nie ma zadnych szarpnięć a diametralnie poprawiła się kultura pracy silnika. Teraz jazda to czysta przyjemność a jeszcze pozostało mi zalozyć wieksze dysze i wyregulować na analizatorze skład mieszanki
Czysta moc z 2 dziurek :D:D
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Witam Jakie Świece pod 2.0 16v na gaźnikach z yamachy R1 ???
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
brech, hej potrzebuje pomocy co do dysz dp jr na swap gaznikach gsxr zalewa nam , jak napisalem na forum , podpowiedz
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Hej , opisalem problem ale bez reakcji , panowie jakie dysze do gsxr w silnku kR , zalewa a zarazem nie kreci wyzej ,
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Moze inaczej ktonaklepiek ustawia gazniki mikuni z silnikiem kr ?
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Może opisz problem dokladniej. i POPRAWNA polszczyzna z interpunkcją. Jakie gazniki, jakie sterowanie silnika, jak masz podlaczone podcisnienia
Czysta moc z 2 dziurek :D:D
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Witam,
Generalnie temat poruszony na poscie projekty :
viewtopic.php?f=86&t=574943" onclick="window.open(this.href);return false;
MK1 Golf jeżdzi i naprawde chodzi wspaniale , poza faktem iż na 3 i wyższych biegach ponad 5 tys brakuje mu paliwa i wedle fachowca do motorów to jest tylko i wyłącznie kwestia doboru dyszy głównej , na ta chwilę gażniki są ustawione , na jedynce i dwójce wyrywa niesamowicie .
Wiem że mogę szukac dysz Dynojet ale nie wiem jaką średnica szukać , 140 160 czy więcej ... nie ma opisu typu gażnika ani modelu ...
na tym stanęliśmy ...
Link z pracy silnika na Youtube :
" onclick="window.open(this.href);return false;
Generalnie temat poruszony na poscie projekty :
viewtopic.php?f=86&t=574943" onclick="window.open(this.href);return false;
MK1 Golf jeżdzi i naprawde chodzi wspaniale , poza faktem iż na 3 i wyższych biegach ponad 5 tys brakuje mu paliwa i wedle fachowca do motorów to jest tylko i wyłącznie kwestia doboru dyszy głównej , na ta chwilę gażniki są ustawione , na jedynce i dwójce wyrywa niesamowicie .
Wiem że mogę szukac dysz Dynojet ale nie wiem jaką średnica szukać , 140 160 czy więcej ... nie ma opisu typu gażnika ani modelu ...
na tym stanęliśmy ...
Link z pracy silnika na Youtube :
" onclick="window.open(this.href);return false;
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Witam !
Żebym nie został pobity oświadczam iż przeczytałem wszystkie posty w tym temacie
A więc mam silnik 1.8 RP monowtrysk.
Z monowtrysku chcę przejść na 4x gaźniki z moto.
I teraz zastanawiałem się nad gaźnikami z hondy CBR 600 lub CBR 900.
1. Czy te gaźniki wykarmią mojego RP-ka ?
2. Następnie co prócz gaźników i ich mocowania będę jeszcze musiał przerobić ?
3. I jak wygląda montaż instalacji LPG przy gaźnikach ?
4. Jak wygląda sytuacja ze spalaniem auta na gaźnikach i czy jest różnica w jeździe (tj. mocy i niutnonie) między gaźnikami a monowtryskiem ? Oczywiście zakładając, że zmienię tylko wtrysk na gaźniki.
Pozdrawiam
/przemo
Żebym nie został pobity oświadczam iż przeczytałem wszystkie posty w tym temacie
A więc mam silnik 1.8 RP monowtrysk.
Z monowtrysku chcę przejść na 4x gaźniki z moto.
I teraz zastanawiałem się nad gaźnikami z hondy CBR 600 lub CBR 900.
1. Czy te gaźniki wykarmią mojego RP-ka ?
2. Następnie co prócz gaźników i ich mocowania będę jeszcze musiał przerobić ?
3. I jak wygląda montaż instalacji LPG przy gaźnikach ?
4. Jak wygląda sytuacja ze spalaniem auta na gaźnikach i czy jest różnica w jeździe (tj. mocy i niutnonie) między gaźnikami a monowtryskiem ? Oczywiście zakładając, że zmienię tylko wtrysk na gaźniki.
Pozdrawiam
/przemo
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
ad3. Jak będzie miał airboxa to podpinasz Blosa, ustawiasz na sondę szerokopasmową i będzie działać.
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Czy gaźniki mikuni można stosować w zwykłych silnikach gaźnikowych takich jak 1.1 z mk1?
Bora VARIANT OEM+ by juba [ASZ+,Weitec, V6, ZW4 9/9.5"]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=566194
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Na szybko
do /przemo:
1. wykarmią z tym że licz się z ich strojeniem i wymianą dysz żeby było tip top.
2. w Twoim przypadku jak masz 1.8 RP zmieniasz pompę paliwa (bądź kupujesz regulator ciśnienia paliwa), kolektor ssący (jak mocno będziesz zainteresowany jeden mam na sprzedaż),
3. zero tematu w tym punkcie z mojej strony
4. Spalanie wzrośnie mało bądź dużo w zależności od tego jak wystroisz gaźniki. Nie spotkałem się bynajmniej u mnie i u znajomych żeby spalały mniej. Mocy trochę przybędzie niutonometrów też ale to są wartości rzędu kilku KM i Nm.
do jubaABT:
Można jak najbardziej
do /przemo:
1. wykarmią z tym że licz się z ich strojeniem i wymianą dysz żeby było tip top.
2. w Twoim przypadku jak masz 1.8 RP zmieniasz pompę paliwa (bądź kupujesz regulator ciśnienia paliwa), kolektor ssący (jak mocno będziesz zainteresowany jeden mam na sprzedaż),
3. zero tematu w tym punkcie z mojej strony
4. Spalanie wzrośnie mało bądź dużo w zależności od tego jak wystroisz gaźniki. Nie spotkałem się bynajmniej u mnie i u znajomych żeby spalały mniej. Mocy trochę przybędzie niutonometrów też ale to są wartości rzędu kilku KM i Nm.
do jubaABT:
Można jak najbardziej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości